AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet HaTuH, als glenn en ik niet bij je in de klas zaten had je ook nooit een dumbbell aangeraakt.
Je was in ieder geval voor jan lul aan het trainen geweest.

true.
Wat dacht je vand e dinsdag na Awakenings samen trainen? Zou me goed helpen om mn dip een beetje tegen te gaan.

Alleen kan je ook goed trainen, maar met een goed trainingsmaatje kan je het net ff een niveau'tje hoger tillen. Je moet er alleen voor waken dat het niet "te gezellig" wordt, maar als je allebei op dezelfde lijn zit dan weet je dat komt om zaken te doen, niet om te socializen.
En zoek inderdaad een goede gym, zo'n "health-center" demotiveert je alleen maar. Als je gasten om je heen ook ziet knallen, dan voel je jezelf bijna schuldig als je als een p*ssy traint. Bij zo'n mietjes-gym zit iedereen je met grote ogen aan te kijken als je tot failure traint en er hier en daar een kreet uit slaat.

Heb zelf ook een tijdje met iemand samen getraint. Niet voor mij weggelegd gezien ik gewoonweg niet het herstel vermogen bezit merkte ik. We trainden zoo hard en zwaar dat ik gewoonweg niet kon groeien om de intensiteit en volume van de trainingen. Dus niet voor ieder is samen trainen weggelegd. Maar het geeft wel een bepaalde edge aan je training zeer zeker.

En wat betreft dat niet iedereen die hardcore mentaliteit heeft.. achja.. **** hun. Was gister aan het deadliften, 170 kg... vraag plaatje aan om me op te zwepen. druk der 6 reps uit (waarbij het bij die laatste al gekreun was) en daarna nog zo'n dikke oergrom om al die opgebouwde energie eruit te laten. Zekers te weten dat de 65+ klas dat gehoord heeft onder hun koffiekransje daar :P:P
Ben benieuwd hoe leuk ze het gaan vinden als ik volgende week reps voor 180 probeer :D:D

enfin, trainen doe je voor jezelf!!!!!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
Vrijdag

Rug

Deadlift
BOR's
Small grip seated rows
Front pull down wide grip

Traps

Shrugs dumbbells
Shrugs losse stang

• #1.264
WEEKEND 13-14 JUNI

Vrijdag

Tuinfeest met op groot projectie-scherm nederland-frankrijk. 4-1 geworden. Er stond een grote tafel vol met drank. Kansloze missie om nuchter te blijven. Vier uur thuis.

Zaterdag

Grootste gedeelte van de dag op bed gelegen. S'avonds een verjaadagsfeest. Iedereen ging daarna naar een dance-feest, maar dat kwam me wel goed uit want ik had geen kaartje dus ik kon niet mee. WRONG!!!! Iemand had een kaartje over. Dus uiteindelijk daar belandt, hier en daar een g''tje genomen. Half vijf thuis.

Zondag de hele dag op m'n nest gelegen...

WEEKEND 21 JUNI

Vrijdag

niet uit geweest.

Zaterdag

Nederland - Rusland 1-3. Ik kan wel huilen, bijna gedaan ook.
Resterende fles baco net leeggegooid in de tuin, ik ga nu naar m'n nest. Iedereen kan lekker de t*ring krijgen.

WEEKEND 21 JUNI

Vrijdag

niet uit geweest.

Zaterdag

Nederland - Rusland 1-3. Ik kan wel huilen, bijna gedaan ook.
Resterende fles baco net leeggegooid in de tuin, ik ga nu naar m'n nest. Iedereen kan lekker de t*ring krijgen.

Lekker bezig Loo

• #1.266
MAANDAG

Nieuwe schema, ff wennen. Nog steeds ****ing last van m'n rechter pols bij sommige oefeningen, ik heb mezelf nu voorgenomen om een handentherapeut te bezoeken want ik heb een tijdje rustiger getraind en dat helpt, naast intapen, ook niet. Merk dat ik nog niet helemaal lekker in m'n ritme zit, naast verminderde kracht en vermoeidheid heb ik langer spierpijn dan normaal dus ik herstel niet goed.

Borst

Bankdrukken
14 * 50
12 * 80
10 * 100
8 * 100

Schuindrukken dumbbells
10 * 32
10 * 34
9 * 36
12 * 28

Incline bench cable fly's
12 * 4e gaatje (moet nog ff kijken hoeveel dat is)
10 * 5e gaatje
10 * 6e gaatje
10 * 6e gaatje

Triceps

Push down
12 * 30
10 * 35
7 * 40 + 8 * 30

Biceps

Seated dumbbell curls
12 * 12
12 * 18
9 * 22 (pijn in pols)
12 * 14

Standing hammer curls
12 * 14
3 * 10 * 16 (pijn in pols, kon niet zwaarder)

Scott bench ez-bar curls
3 * 10 * 20 (ex.stang)
12 * 10

Door wrist wraps heb ik stuk minder last van me polsen. Raar dat het bij jouw niet helpt.

netjes

• #1.269
Door wrist wraps heb ik stuk minder last van me polsen. Raar dat het bij jouw niet helpt.

ik gebruik straps hier en daar. Geeft nagenoeg geen verlichting, net als heel strak intapen. Ik vermoed dat er iets niet goed is met een van de pezen die over m'n hand lopen en richting de vingers lopen. Precies ter hoogte van het gewricht komt soms een vieze pijn opzetten. En dat hoeft niet eens met een zware dumbbell te zijn. Probleem is dat de heftigheid van de klacht al een paar maanden gelijk is gebleven....

EmO - kIdDo

Je moet t allemaal niet teveel willen benoemen, helemaal niet op een anoniem forum. Hoe vaker je er over praat en herhaalt hoe meer je er mee bezig bent. Niet alleen jij, ook anderen.

Zoek anders gewoon wat hulp en geef hier aan dat je constructief weer bezig gaat zonder al die inside baco verhalen. Beetje raar toch??

• #1.271
EmO - kIdDo

Je moet t allemaal niet teveel willen benoemen, helemaal niet op een anoniem forum. Hoe vaker je er over praat en herhaalt hoe meer je er mee bezig bent. Niet alleen jij, ook anderen.

Zoek anders gewoon wat hulp en geef hier aan dat je constructief weer bezig gaat zonder al die inside baco verhalen. Beetje raar toch??

tja ik vind dat dat wel bij m'n log hoort, de weekenden hebben een grote invloed op hoe de rest van de (trainings)week verloopt, dus feitelijk is het wel van belang het te benoemen. Ik probeer dit log in alle eerlijkheid te maken, als ik er niks of nauwelijks iets over zou zeggen dan hou ik mezelf voor de gek.
Dat ik het wat uitgebreid doe...ik vind het wel mooi om over een jaar terug te lezen, dan weet ik ook hoe het er toen aan toe ging. Anders zou ik het me nooit meer kunnen herrineren, als ik nu vorig jaar rond deze tijd m'n log doorlees weet ik precies wat er speelde.

Ik lees ook veel mee in andere logs, ik zie alleen trainingen, maar ik heb verder geen idee hoe de periode verloopt.
Hou je je goed aan je dieet, zuip je je 3x in de week kapot, is er een reden waarom je minder of meer traint, etc. Zijn ook zaken die bij bodybuilding horen. Ik benoem ze, zodat ik later precies kan terug zien waarom en waardoor ik geen 10 * 120 maar 10 * 100 benchte op maandag 23 juni.

tja ik vind dat dat wel bij m'n log hoort, de weekenden hebben een grote invloed op hoe de rest van de (trainings)week verloopt, dus feitelijk is het wel van belang het te benoemen. Ik probeer dit log in alle eerlijkheid te maken, als ik er niks of nauwelijks iets over zou zeggen dan hou ik mezelf voor de gek.
Dat ik het wat uitgebreid doe...ik vind het wel mooi om over een jaar terug te lezen, dan weet ik ook hoe het er toen aan toe ging. Anders zou ik het me nooit meer kunnen herrineren, als ik nu vorig jaar rond deze tijd m'n log doorlees weet ik precies wat er speelde.

Ik lees ook veel mee in andere logs, ik zie alleen trainingen, maar ik heb verder geen idee hoe de periode verloopt.
Hou je je goed aan je dieet, zuip je je 3x in de week kapot, is er een reden waarom je minder of meer traint, etc. Zijn ook zaken die bij bodybuilding horen. Ik benoem ze, zodat ik later precies kan terug zien waarom en waardoor ik geen 10 * 120 maar 10 * 100 benchte op maandag 23 juni.
:thumb:

:hedbang:

• #1.274
Dinsdag

Benen

Shut the **** up and squat (beltless)
14 * 60
12 * 80
10 * 100
8 * 120 (niet full)
10 * 100

Leg extensions
12 * 55
12 * 65
14 * 75
14 * 75

Standing leg curl
12 * 25
12 * 30
12 * 35
12 * 25

Standing calve raises
15 * 160
15 * 200
15 * 200
12 * 200 + 50

Goeie training !

Wow wat een training! :D

9 sets voor quads (sq + leg e.)
4 sets voor hamstrings (leg c.)
Ik zou je hamstrings mss wat meer aandacht geven? :)

Doe je trouwens mee met de DBB photo contest? Het is een prima manier om gemotiveerd te blijven, je hebt dan een doel voor ogen en je kan er leuke prijzen mee winnen ;)

Dit is jou log , en alleen jij bepaalt wat je hierin zet - ( persoonlijk vind ik er niks mis mee );)

Dinsdag

Benen

Shut the **** up and squat (beltless)
14 * 60
12 * 80
10 * 100
8 * 120 (niet full)
10 * 100

Leg extensions
12 * 55
12 * 65
14 * 75
14 * 75

Standing leg curl
12 * 25
12 * 30
12 * 35
12 * 25

Standing calve raises
15 * 160
15 * 200
15 * 200
12 * 200 + 50

netjes + goed in de reps

9 sets voor quads (sq + leg e.)
4 sets voor hamstrings (leg c.)

Ik zou je hamstrings mss wat meer aandacht geven? :)

Doe je trouwens mee met de DBB photo contest? Het is een prima manier om gemotiveerd te blijven, je hebt dan een doel voor ogen en je kan er leuke prijzen mee winnen ;)

Ja...want met squatten gebruik je je hamstring niet?:rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven