Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je blessures hebben alles te maken met je mentale status. Lichaam en geest zijn 1, vandaar je blessuregevoeligheid!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
toen ik je log opende verwachte ik eigenlijk weer een training van je , maar het was een verhaal die zijn weerga niet kent - ik vind het toch wel wat hebben dat je je pieken en vooral dalen aan ons mededeelt , terwijl je hierover toch vrijwel elke keer redelijk wat shit over je heen krijgt .

Ik probeer je toch een wijze regel mee te geven , probeer en ik zeg probeer omdat het best lastig is , heel erg goed naar je lichaam te luisteren , je lichaam geeft aan waar je ongemakken zitten , deze moet je kwijt , dat betekent soms dat je een aantal oefeningen moet laten , in het ergste geval kan dit een tijd duren - kan je dit opbrengen en jij kan dat dan klim je uit dat blessuredal waar je nu in zit , en dan ben je weer klaar om de volgende stappen te maken wat jij voor ogen hebt - kom op man je kan het :)

Ja uiteraard krijg ik shit over me heen, en terecht. Maar ik heb geen log geopend om zoete broodjes te verkopen en te liegen over trainingen, stats en / of slechte leefgewoontes.

Bedankt voor het advies, ik moet inderdaad goed naar m'n lichaam luisteren de komende tijd, voordat het erger wordt. Ben sowieso van plan me niet op te laten naaien door m'n oude krachtstats of trainingspartners, als ik pijn heb ga ik de oefening overslaan, waar ik voorheen nog doorging met de tanden op elkaar.

Zo mag ik het weer horen!
Heb je log altijd gevolgd, omdat het zo interessant is met het uitgaans leven..
Succes!

Gewoon stoppen met zuipen man! Komop Loo je kunt het!!

Je kan je gewoon niet inhouden als je uitgaat. Alsof er een knop omgaat.
Stopt zowiezo met drugs (als dat zomaar gaat). Op de zaterdag avond drinken kan heus wel. Zondag gewoon niet hele dag in je bed blijven en zorgt ervoor dat je je maaltijden binnenkrijgt, desnoods 1 minder. Kan je maandag gewoon weer knallen.

Mischien kan ik je een paar tips geven wat betreft uitgaan e.d. ook al ben ik zelf lang niet zo ervaren als jij. Toch heb ik ook temaken met dit soort dingen, en ik begrijp je volkomen in het feit dat je soms even de mist in gaat.

Wat ik sowieso meestal doe is vooruit plannen van uitgaan, weet wanneer er wat leuks is en of het de moeite waard is. Plan dan ook je maaltijden die dag iets anders in, eet je laatste maaltijd iets later en neem wat kleins tussendoor bijv. Het zit in mijn aard om ten alle tijden te willen weten waar ik aan toe ben, maar dit heeft ook zijn voordelen. Sowieso ben ik er achter gekomen dat als je van tevoren aanvoelt dat het toch een k*t avond gaat worden (wat meestal uitloopt op nog meer zuipen omdat het geen fl**ker aan is) is het beter om nee te zeggen, je hebt tenslotte toch al weinig om naar uit te kijken. Maak een planning voor je vrijdagavonden etc, zodat je wat te doen hebt en niet zo snel de neiging hebt om op een aanbod in te gaan die min of meer vereist dat je zuipt.

Mocht je je toch helemaal zat zuipen, dan kun je beter proberen voordat je je bed in duikt nog even een paar uurtjes op te blijven. Water drinken en wat eten. Helpt tegen de kater en je krijgt toch nog wat binnen.
Mocht je normaal aan inzuipen doen, vergeet dit dan. Op dat moment ben je nog nuchter en die paar baco's aan het begin van de avond zouden je net kunnen redden van een totale catastrofe.

Zoals je zelf al zegt; uitgaan hoort erbij. Maar door wat beter op je gedrag te letten tijdens het uitgaan kun je het mischien enigzins binnen perken houden en toch een goeie avond hebben. Als je een keer de fout in gaat zorg er dan voor dat je daarna nét even iets meer geeft, om het goed te maken. Extra streng op je eten letten (ik wil zelf nog wel eens wat verkeerds erin stoppen) en dat je toch nét even iets beter probeert te trainen etc. Het maakt de fout mischien niet goed maar het laat je wel vaak beter voelen. En dat is uiteindelijk toch het beste, gebruikt het als een extra stimulans om toch nét even iets meer te geven.

En je kunt altijd nog op zaterdag een bijbaan zoeken, op die manier heb je zaterdag toch niet veel energie meer waardoor je 50% van de keren te brak bent om nog uit te gaan :p

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik heb je log 'redelijk' bijgehouden maar wellicht heb ik wat over het hoofd gezien en heb ik dingen gezegd waarvan je mischien al op de hoogte was. Het is goed bedoeld in ieder geval.

Los van dit alles, moet ik toch zeggen dat je een geweldig log bijhoud. Vooral de eerlijkheid en je state of mind spreekt me aan. Enige wat je denk ik nodig hebt is om in een bepaald patroon/ritme te komen, zo gauw je dat bereikt ben je niet meer te stoppen!

Laatst bewerkt:
Los van dit alles, moet ik toch zeggen dat je een geweldig log bijhoud. Vooral de eerlijkheid en je state of mind spreekt me aan. Enige wat je denk ik nodig hebt is om in een bepaald patroon/ritme te komen, zo gauw je dat bereikt ben je niet meer te stoppen!

+1

Loo, Loo, Loo..

Waarom zorg je niet gewoon dat je de hele week brutaal clean eet.. en dan in het weekend (bvb de dag na het uitgaan).. brutaal junkt inclusief wat shakes? Dan haal je makkelijk het aantal cals + protein + overdosis vet/suiker in veel minder tjid..

Ik voorspel minder gezeik, en een gelukkigere Loo.

Loo, Loo, Loo..

Waarom zorg je niet gewoon dat je de hele week brutaal clean eet.. en dan in het weekend (bvb de dag na het uitgaan).. brutaal junkt inclusief wat shakes? Dan haal je makkelijk het aantal cals + protein + overdosis vet/suiker in veel minder tjid..

Dat is wel wat makkelijker idd, als ik brak ben (van alchohol dan) heb ik vaak veel meer zin in junk, en dit smaakt ook beter dan. (dag na drugs is een ander verhaal, maar gewoon niet doen of minderen met die zooi)
Als je niet zo snel vet aanzet is het echt geen probleem!

• #1.310
Loo, Loo, Loo..

voorheen was dat altijd m'n game-plan, ongeacht of ik zoop of niet.
Door de weeks op de gram precies clean eten. Liters water drinken.
En in het weekend "slim" junken.
pizza met een extra blik tonijn er over heen, mc Chicken's zonder saus, kibbeling of lekkerbekje, veel gebakken eieren met spek.
Dan is het veel makkelijker vol te houden.

Thanks voor de tips/support guys, denk dat het echt weer een periode hardcore gaat worden nu :hedbang::wl::thumbs:

• #1.311
Vandaag meteen maar ff een nieuwe mountainbike besteld;

Een scott scale 80;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2lbnqqs.jpg

Daarmee ga ik op de zondagen met een maatje mee door het bos raggen, beter dan brak op je nest liggen.

• #1.312
DONDERDAG

Nog vrij rustig aan gedaan, na 1 oefening al last van m'n rechtersleutelbeen, laatste training is dat gebeurd. Tijdens trainen viel het mee maar kon net niet eens m'n rug inzepen. Hopen dat het snel weg is.

Rug

Lat pull ups breed achterlangs
4 * 8 * BW

Front pull down breed
12 * 50
10 * 60
10 * 70 (lichte spot)
12 * 50

dumbbell rows
12 * 26
12 * 34
10 * 38
10 * 42

Bent over raises leunend op incline bench
12 * 14
12 * 16
12 * 16
10 * 16 + 10 * 10

Traps

Shrugs

14 * 70
12 * 100
10 * 130
12 * 130

Shrugs achterlangs smith
15x70 kg
10x90 kg
10x120 kg
10x70 kg

Laatst bewerkt:
Harde shrugs man

Goed dat er weer eens een deftige training staat man, het gaat helemaal goedkomen!:thumbs:
Een mountainbike is zeker een leuke bezigheid. Heb er zelf ook een staan, moet hem binnenkort maar weer eens gebruiken:p

DONDERDAG

Nog vrij rustig aan gedaan, na 1 oefening al last van m'n rechtersleutelbeen, laatste training is dat gebeurd. Tijdens trainen viel het mee maar kon net niet eens m'n rug inzepen. Hopen dat het snel weg is.

Rug

Lat pull ups breed achterlangs
4 * 8 * BW

Front pull down breed
12 * 50
10 * 60
10 * 70 (lichte spot)
12 * 50

dumbbell rows
12 * 26
12 * 34
10 * 38
10 * 42

Bent over raises leunend op incline bench
12 * 14
12 * 16
12 * 16
10 * 16 + 10 * 10

Traps

Shrugs

14 * 70
12 * 100
10 * 130
12 * 130

Shrugs achterlangs smith
12 * ?
12 * ?
10 * 130
12 * ?

netjes , leuk fietsje bij the way

• #1.319
VRIJDAG

Buik

crunches 3 * 20

schuine crunches 3 * 20 per kant

Later op de dag;

Ik heb sinds een week ook pijn in m'n sleutelbeen (kan er ook nog wel bij), kan m'n rug bijvoorbeeld niet inzepen en sturen in de auto gaat ook niet. Gelukkig weinig last gehad met trainen, alleen dips waren niet te doen.

SCHOUDERS

Seated dumbbell press
10 * 20
10 * 26
10 * 30
10 * 30

Seated front raises dumbbells
10 * 10
10 * 12
12 * 14
8 * 18

Standing side raises dumbbells
12 * 10
10 * 12
12 * 12
10 * 9

TRICEPS

Dips
teveel pijn in sleutelbeen

Skull crushers
12 * 20 (ex.stang)
12 * 25
10 * 30
15 * 20

Push down rechte stang
12 * 20
12 * 30
10 * 35
7 * 40 + 7 * 20 + 7 * 12,5

Laatst bewerkt:
hoe doe je barbell shrugs achterlangs? mijn kont zit dan hinderlijk in de weg

leuk log om te lezen trouwens, alcohol gebruik proberen te verminderen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven