- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
toen ik je log opende verwachte ik eigenlijk weer een training van je , maar het was een verhaal die zijn weerga niet kent - ik vind het toch wel wat hebben dat je je pieken en vooral dalen aan ons mededeelt , terwijl je hierover toch vrijwel elke keer redelijk wat shit over je heen krijgt .
Ik probeer je toch een wijze regel mee te geven , probeer en ik zeg probeer omdat het best lastig is , heel erg goed naar je lichaam te luisteren , je lichaam geeft aan waar je ongemakken zitten , deze moet je kwijt , dat betekent soms dat je een aantal oefeningen moet laten , in het ergste geval kan dit een tijd duren - kan je dit opbrengen en jij kan dat dan klim je uit dat blessuredal waar je nu in zit , en dan ben je weer klaar om de volgende stappen te maken wat jij voor ogen hebt - kom op man je kan het![]()

Los van dit alles, moet ik toch zeggen dat je een geweldig log bijhoud. Vooral de eerlijkheid en je state of mind spreekt me aan. Enige wat je denk ik nodig hebt is om in een bepaald patroon/ritme te komen, zo gauw je dat bereikt ben je niet meer te stoppen!
Loo, Loo, Loo..
Waarom zorg je niet gewoon dat je de hele week brutaal clean eet.. en dan in het weekend (bvb de dag na het uitgaan).. brutaal junkt inclusief wat shakes? Dan haal je makkelijk het aantal cals + protein + overdosis vet/suiker in veel minder tjid..
Ik voorspel minder gezeik, en een gelukkigere Loo.
Loo, Loo, Loo..
Waarom zorg je niet gewoon dat je de hele week brutaal clean eet.. en dan in het weekend (bvb de dag na het uitgaan).. brutaal junkt inclusief wat shakes? Dan haal je makkelijk het aantal cals + protein + overdosis vet/suiker in veel minder tjid..
Ik voorspel minder gezeik, en een gelukkigere Loo.

Shrugs achterlangs smith
12 * 70 kg ( ex stang
12 * 90 kg
10 * 120 kg
12 * 70 kg

DONDERDAG
Nog vrij rustig aan gedaan, na 1 oefening al last van m'n rechtersleutelbeen, laatste training is dat gebeurd. Tijdens trainen viel het mee maar kon net niet eens m'n rug inzepen. Hopen dat het snel weg is.
Rug
Lat pull ups breed achterlangs
4 * 8 * BW
Front pull down breed
12 * 50
10 * 60
10 * 70 (lichte spot)
12 * 50
dumbbell rows
12 * 26
12 * 34
10 * 38