Fitness Seller

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:
Nice.

EDIT:
vandaag ff benen en buikspieren getraint thuis, op bodyweight. Was zeker lekker. En natuurlijk rekken en strekken enzo. Morgen Schouders en onderarmen doen:D

200xbodyweight squats?
Of wat is een bodyweight training voor benen

Tjah, gewoon tot fail bodyweight squats indd, probeerde een beetje de Taekwondo training te kopieren. Ook Calf raises bij gedaan en nog wat andere dingen. Op het einde rekken en daarna 20x 3 verschillende trappen doen per been en daar ook weer 3 setjes van enzo. Buikspieren gewoon een zootje crunches en leg raises, heb nu ook zomaar pittig spierpijn in me buik:)

Training van gisteren:

Had enorme koppijn, maar evengoed gaan trainen (vind ik wel goed van mezelf:P)

Schouders:

Barbell Shoulder Press
15x20kg
10x30kg
8x35kg
7x35kg
5x35kg

DB Lateral Raise
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Bent-over Laterals
10x12kg
10x12kg
10x12kg

Barbell Shrugs (Smith Machine)
10x100kg
10x100kg
10x100kg
+
Dumbbell Shrugs
10x20kg (Fv extra burn)

---

Onderarmen:

Barbell Wrist Curls
8x30kg
8x30kg
8x30kg

Reverse Wrist Curls
10x25kg
10x25kg
10x25kg

Poeh wat was dat een k*ttraining.

best redelijk schouderwerk :thumbup:

heb je je BF al opgemeten? En idd, die weegschaal moet je niet geloven. Ik heb die discussie destijds ook gehad, maar ze willen nogal eigenwijs zijn bij de sportschool:P

Lol ja, maar nu is die dude weer op vakantie en alles (diegene die het alleen mag opmeten). Dus ik zie wel wanneer hij er 's is..

ze kunnen moeilijk toegeven dat het nergens over gaat:p

maar volhouden dat het een precieze meting is waardoor ze dus verkeerde informatie doorspelen? Lijkt mij niet de bedoeling, wel kan je het als indicatie zien, sta je de volgende x erop kan je toch zien of je progressie gemaakt hebt of niet.

Tsjah ik zie wel.. Heb er niet echt veel haast mee:P

maar volhouden dat het een precieze meting is waardoor ze dus verkeerde informatie doorspelen? Lijkt mij niet de bedoeling, wel kan je het als indicatie zien, sta je de volgende x erop kan je toch zien of je progressie gemaakt hebt of niet.
ze mogen hun geloofwaardigheid niet verliezen, de meeste fitnessinstructeurs weten ook dat losse gewichten veel beter zijn dan die machines ;)

Maar als ze dat zeggen staan die dingen er voor niets.

als ze hun geloofwaardigheid niet willen verliezen moeten ze er juist bij zeggen dat het puur voor indicatie is gezien het af kan wijken

Ja okey. Maar alsnog, kijk. Het wordt die instructeurs wel allemaal zo geleerd bij hun studie he, dan moet je jezelf er ook bij neerleggen. Stel nou dat een bb-er als ons die studie gaat doen, dan zal je je er ook maar bij neer moeten leggen.

Ja okey. Maar alsnog, kijk. Het wordt die instructeurs wel allemaal zo geleerd bij hun studie he, dan moet je jezelf er ook bij neerleggen. Stel nou dat een bb-er als ons die studie gaat doen, dan zal je je er ook maar bij neer moeten leggen.

ja okee maar bij zo'n studie leer je de verschillende manieren van vetmeten. Ze hebben echt wel geleerd dat zo een weegschaal niet nauwkeurig is;)

denk ik ook, ze hebben geen zin om allemaal oefeningen met losse gewichten uit te leggen. Misschien zijn ze wel bang om de schuld te krijgen van blessures

Tjah.. Blijf sommige instructeurs toch wel dom vinden. Met mijn laatste training ook, was er eentje aan het Dumbbell Rowen, en dan met de meest bolle rug ooit, en die instructeur staat er gewoon naast, met z'n 5kg te bicep curlen.. Dan moet je er toch echt wel wat van zeggen vind ik hoor.

Terug
Naar boven