Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
ze kunnen moeilijk toegeven dat het nergens over gaatheb je je BF al opgemeten? En idd, die weegschaal moet je niet geloven. Ik heb die discussie destijds ook gehad, maar ze willen nogal eigenwijs zijn bij de sportschool![]()

ze kunnen moeilijk toegeven dat het nergens over gaat![]()
Lol ja, maar nu is die dude weer op vakantie en alles (diegene die het alleen mag opmeten). Dus ik zie wel wanneer hij er 's is..
moet je niet doen, ze zijn heel onnauwkeurig

ze mogen hun geloofwaardigheid niet verliezen, de meeste fitnessinstructeurs weten ook dat losse gewichten veel beter zijn dan die machinesmaar volhouden dat het een precieze meting is waardoor ze dus verkeerde informatie doorspelen? Lijkt mij niet de bedoeling, wel kan je het als indicatie zien, sta je de volgende x erop kan je toch zien of je progressie gemaakt hebt of niet.
Ja okey. Maar alsnog, kijk. Het wordt die instructeurs wel allemaal zo geleerd bij hun studie he, dan moet je jezelf er ook bij neerleggen. Stel nou dat een bb-er als ons die studie gaat doen, dan zal je je er ook maar bij neer moeten leggen.

ze mogen hun geloofwaardigheid niet verliezen, de meeste fitnessinstructeurs weten ook dat losse gewichten veel beter zijn dan die machines![]()
Maar als ze dat zeggen staan die dingen er voor niets.
denk ik ook, ze hebben geen zin om allemaal oefeningen met losse gewichten uit te leggen. Misschien zijn ze wel bang om de schuld te krijgen van blessures