XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

Ging vandaag een zakje Crack uitproberen, merkte er niet duidelijk iets van ofzo maar nam ook maar de helft van het zakje. Dus kan woensdag de andere helft doen. Verder wel lekker getraind:) Ook redelijk kunnen verhogen in kg's.

Borst

Incline Dumbbell Press
8x22kg
8x22kg
6x22kg

Bench Press
15x20kg
3x55kg
2x55kg
3x55kg
Lukte voor geen zak, dus toen maar 5 kilo deraf gehaald.
8x50kg
8x50kg

Dumbbell Flyes
10x14kg
10x14kg
10x14kg
Ging opzich wel goed maar ik blijf moeite hebben met mijn armen recht houden, is dit noodzakelijk?

Dumbbell Pullovers
10x24kg
10x24kg
10x24kg

---

Triceps

Skullcrushers
Eens met EZ-Bar geprobeerd (Niet meegrekend) Hoeveel weegt zo'n EZ-Bar??
10x20kg
10x20kg
10x20kg
Toen ff Dumbbells gepakt;
10x10kg

Tricep Pulldowns (Cable)
De normale was weer eens bezet dus ik moest met een andere die veel zwaarder blijkt te zijn:o
10x14kg
10x14kg
Toen was hij vrij..
10x32kg
10x32kg

Parralel Dips
10x-23kg
10x-23kg

Lekkere training en had nog vrij veel energie over eigenlijk:)

Training van vandaag:

Ging vandaag een zakje Crack uitproberen, merkte er niet duidelijk iets van ofzo maar nam ook maar de helft van het zakje. Dus kan woensdag de andere helft doen. Verder wel lekker getraind:) Ook redelijk kunnen verhogen in kg's.

Borst

Incline Dumbbell Press
8x22kg
8x22kg
6x22kg

Bench Press
15x20kg
3x55kg
2x55kg
3x55kg
Lukte voor geen zak, dus toen maar 5 kilo deraf gehaald.
8x50kg
8x50kg

Dumbbell Flyes
10x14kg
10x14kg
10x14kg
Ging opzich wel goed maar ik blijf moeite hebben met mijn armen recht houden, is dit noodzakelijk?

Dumbbell Pullovers
10x24kg
10x24kg
10x24kg

---

Triceps

Skullcrushers
Eens met EZ-Bar geprobeerd (Niet meegrekend) Hoeveel weegt zo'n EZ-Bar??
10x20kg
10x20kg
10x20kg
Toen ff Dumbbells gepakt;
10x10kg

Tricep Pulldowns (Cable)
De normale was weer eens bezet dus ik moest met een andere die veel zwaarder blijkt te zijn:o
10x14kg
10x14kg
Toen was hij vrij..
10x32kg
10x32kg

Parralel Dips
10x-23kg
10x-23kg

Lekkere training en had nog vrij veel energie over eigenlijk:)
Een beetje gebogen als de gewichten laag zijn, en de armen goed strekken als de gewichten naar elkaar toe duwt....heel belangrijk

Strek ze wel goed indd als ik ze omhoog hou, maar als ze helemaal beneden zijn niet.

das weird, meestal zie ik mensen die de armen juist te krom houden.
maar heb je daar geen filmpje van?

Nee geen vid van, film zowieso nooit in de gym, maar zou wel overwegen om een keer een complete training te filmen, maja, valt zo op he xD

lol zal wel ff een keer kijken man.

nette training, mooie dumbbell press ook;)

alleen ik denk dat je de dips wel zwaarder kan?

nette training, mooie dumbbell press ook;)

alleen ik denk dat je de dips wel zwaarder kan?

Thnx. Ja eigenlijk stom van me maar ik ga daar niet even H4rDc00r als bij de Dumbbell Press:( Vind dat gewoon een k*t oefening dus ik denk dat ik die binnenkort vervang door iets anders of beter niet?

Best vaag ook, want toen ik net begon (ook met Rippetoe toen) kon ik met gemak -9kg dippen.. Maar zal er ook wel aan liggen dat ik daarvoor geen 2 tricep oefeningen deed:P

Laatst bewerkt:
ikzelf vind het altijd een chille en goede oefening, maar als je wat anders zou willen proberen dan kan je ook eens CGBP doen of tricep extension:)

je zal ook wel wat zwaarder zijn geworden dat je minder kan dippen en idd moe van de oefeningen ervoor

CGBP lijkt me k*t, heeft me zowieso nooit aangetrokken, maar tricep extension zal ik volgende keer wel doen;)

Als je gaat dippen in het midden van je borst/tricep training zijn ze super zwaar. Ik houd mijn armen altijd gebogen als ik ze laat zakken bij flys en gestrekt boven.

Mooie training :thumbup:

Als je gaat dippen in het midden van je borst/tricep training zijn ze super zwaar. Ik houd mijn armen altijd gebogen als ik ze laat zakken bij flys en gestrekt boven.

Mooie training :thumbup:

Bedankt man.
Ik doe ze zoals je ziet aan het einde van m'n training, ook superzwaar.

Okey nu ff ontopic ouwe rukkers

Morgen Deadliften!

Terug
Naar boven