tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kheb laatst voor het eerst gedeadlift. kdeed 105*4cool man ik deed laast 150x6yes,dan kan ik meerkheb laatst voor het eerst gedeadlift. kdeed 105*4
Lol succes met je DL 45 kg omhoog halen in 2 maandencoolman, twas me eerste keer over 2 maanden doe ik meer als jou als het me lukt dan moet je stoppen met bb/powerlifting![]()
En ik heb vandaag 3x8x100kg gedeadlift, **** yea
rest van de training post ik morgen wel ladies

Waarvan ong. 1e 2 maanden Rippetoe. Cool man, je kraakt iemand af die net is begonnen ("vandaag voor het eerst gedeadlift")

was meer gericht naar het feit dat tommie ging "opscheppen" dat ie meer kon deadliftenCool man, je kraakt iemand af die net is begonnen ("vandaag voor het eerst gedeadlift")![]()
![]()

Ahh lekker, merk je ook wat van dat je je onderarmen traint ? Dat ze groeien ofzo ??
Want mijn onderarmen groeien niet zoals de rest groeit :[
Heb je ook nog je stats van je rippetoe ergens staan van toen je gestopt was ? (en eventueel begonnen was ) ??
Van iemand gehoord dat je bij plateaus gewoon moest verhogen dus ga ik maandag wel weer doen. En squat deed ik ook een tijdje verkeerd maar zat rond de 75-80kg aan het einde. was meer gericht naar het feit dat tommie ging "opscheppen" dat ie meer kon deadliften![]()
@ lorenzz wat bedoel je met belt? ik zou belt al kunnen gaan gebruiken.
je BW gaat ook nog netjes omhoog![]()