Fitness Seller

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter

Daar besteld onze sportschool ze altijd, en lijkt me makkelijkere manier om aan supps te komen aangezien me moeder nogal moeilijk is.. Weet jij misschien een betere shop dan?

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Zal onderamen btw ff meten, heb nog een oude meting ergens opgeschreven.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Nice.

10 december waren ze 25.5 cm en nu 26,5 cm, weet niet precies hoe hoog ik ze op meette maarja.

Daar besteld onze sportschool ze altijd, en lijkt me makkelijkere manier om aan supps te komen aangezien me moeder nogal moeilijk is.. Weet jij misschien een betere shop dan?

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Zal onderamen btw ff meten, heb nog een oude meting ergens opgeschreven.

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Nice.

10 december waren ze 25.5 cm en nu 26,5 cm, weet niet precies hoe hoog ik ze op meette maarja.
Ze kunnen anders ook wel gewoon een bepaalde supp voor jou bestellen die jij wilt hebben lijkt me.

Ze kunnen anders ook wel gewoon een bepaalde supp voor jou bestellen die jij wilt hebben lijkt me.

Ja ik vertelde ze laatst over XXL en ze zeiden dat ze alleen van M Double You bestelden, kreeg vervolgens een boekje mee van dat merk.

Maar zal wel ff kunnen vragen of ze van XXL o.i.d. kunnen bestellen, whey delicious ofzo:P

Ja ik vertelde ze laatst over XXL en ze zeiden dat ze alleen van M Double You bestelden, kreeg vervolgens een boekje mee van dat merk.

Maar zal wel ff kunnen vragen of ze van XXL o.i.d. kunnen bestellen, whey delicious ofzo:P
Kunnen ze heus wel, rekenen ze lekker 10 euro erbij ofzo zijn zij ook weer gelukkig.

onderarmen gewoon op het dikste punt meten.

gebruik je eigenlijk al sups?

Belangrijkste is toch wel: Whey, visolie/omega en multivit.
Eventueel crea erbij en dan zit je voorlopig wel goed. En natuurlijk een weightgainer als je een maaltijd mist

Goede postworkoutout is dextrose + crea. Handig voor jou omdat je dextrose gewoon in de supermarkt kan kopen.

Dextrose heb ik een tijd gedaan in me rippetoe tijd maar merkte er niet veel van iig.
Maar dan gewoon een weightgainer als 3 uurse maaltijd en whey voor na de training?

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Edit: Heb niet veel geld ben bijna 15 enzo.. :P

Jah zal wel horen. Maar met welke supps heb jij goeie ervaringen?

Zal zo opnieuw meten

Nee wil ik aan beginnen, omdat ik in de middag een maaltijd mis (15:00/16:00 uur)
Tot nu toe alleen whey delicious, crack, en nog een pot whey van een vaag merk. Werken allemaal super voor mij.
Pre-workout power ooit een sample van gehad maar dat was ruk.

Tot nu toe alleen whey delicious, crack, en nog een pot whey van een vaag merk. Werken allemaal super voor mij.
Pre-workout power ooit een sample van gehad maar dat was ruk.

Okey, naja dan denk ik gewoon dat ik whey delicious ga doen, en als ik nog geld over heb een weight gainer oid.

EDIT: onderarmen dikste punt is 27cm;)

whey delicious is wel aardig duur toch..

ikzelf heb whey perfection van B&F, die is 1 van de goedkoopste

Ik heb vanille smaak en samen met melk smaakt die echt heerlijk

jaaa:)

whey delicious is wel aardig duur toch..

ikzelf heb whey perfection van B&F, die is 1 van de goedkoopste

Ik heb vanille smaak en samen met melk smaakt die echt heerlijk
Kan ook idd, er was laatst een actie van Xxl vandaar dat ik delicious heb gehaald.

Zou het eerst subtiel aan me ouders moeten vragen.. :P Denk niet dat ze supps leuk gaan vinden

ajoh als je gewoon zegt dat het gewoon natuurlijk is en dat t geen verschil is of je nou 100 gram kip neemt of een shake.

Terug
Naar boven