XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

Waarom zou je decline benchpressen, heb ik altijd zonde van mijn tijd gevonden. Voelt zo onnatuurlijk aan.. Totaal niet lekker.
Terwijl het eigenlijk wel een goede oefening is daar niet van :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zo slecht is decline toch ook weer niet, daarbij kan ik daar wel meer gewicht nemen

Zo slecht is decline toch ook weer niet, daarbij kan ik daar wel meer gewicht nemen
Dan heb je denk ik relatief zwakke schouders.
Met decline schakel je eigenlijk zo'n beetje je schouders uit en gebruik je ze dus veel minder. In principe zou je incline niet eens hoeven te doen blijkbaar: http://forum.dutchbodybuilding.com/...and-decline-bench-presses-240066/#post4773907, maar toch is niets zo mooi als een complete borst training flat/incline/flyes imo, dat voelt gewoon lekker.

Laatst bewerkt:
Zou best kunnen.. Maar ik doe ook eerst decline, dan flat, dan flyes, en dan pullovers. Net verkeerd gepost:P

man hij 14, tenzij je al een aantal jaar bezig bent kun je de pecs niet opdelen in boven en onder en midden en wat dan ook,
@topicstarter: doe wat je lekker vind ;)
Want? Tot zover ik weet is dat bij ieder mens hetzelfde.

---------- Toegevoegd om 00:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:42 ----------

bankdrukken maar dan met de handen andersom?
Ja, alhoewel het dus wel een stukje gevaarlijker is dan gewoon bankdrukken zoals er in dat artikel staat omdat je dus de bar minder goed vast kan pakken.

Laatst bewerkt:
Kan hem wel proberen.. Zal morgen ff kijken!
@russian bear: En omdat ik 14 ben moet ik maar minder me best doen om te gainen?

nee dat betekend dat je nog niet zo ervaren bent met trainen en dat je jezelf niet op een deel van de spier moet/kan focussen

je moet gewoon ieder deel van je spier apart trainen imo, net als bij schouders, dumbbell shoulder press voor voorkant schouder, lateral raise voor zijkant schouder, en bent over laterals voor achterkant schouder;) en zo ook bij borst

lol ik zeg ook maar mijn kijk erop hoor. Maar hoe lang train jij eigenlijk al btw?

lol ik zeg ook maar mijn kijk erop hoor. Maar hoe lang train jij eigenlijk al btw?
al bijna een jaar, maar daar hebbe we MIJN log voor ;)
Omdat je beginner bent moet/kan je jezelf niet op een deel van de spier focussen.
Sorry dat snap ik niet.
Okeey nog één keer:
als een beginner hoef/kan je niet helemaal een deel van je borst isoleren, met een incline oefening zal je bovenkant wel wat meer doen maar dat valt zat mee, is ook helemaal niet nodig ;)

Okeey nog één keer:
als een beginner hoef/kan je niet helemaal een deel van je borst isoleren, met een incline oefening zal je bovenkant wel wat meer doen maar dat valt zat mee, is ook helemaal niet nodig ;)

in jou log wordt mij teveel gelult, geen zin om al die pagina's door te spitten ieder uur.

Okeey nog één keer:
En waarom dan, Russian Bear?
Waarom zou een beginner zich niet meteen focussen op bepaalde delen van een spier? Volgens jou moeten beginners dus eerst 1~2 jaar op een minder effectieve manier trainen? Lijkt me toch wel wat beter voor ze als je ze het dan meteen goed leert.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven