- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je denk ik relatief zwakke schouders.Zo slecht is decline toch ook weer niet, daarbij kan ik daar wel meer gewicht nemen
Dat ziet er dan goed uit, maar je vergeet wel je upper pec region.Zou best kunnen.. Maar ik doe ook eerst decline, dan flat, dan flyes, en dan pullovers. Net verkeerd gepost![]()
Dat ziet er dan goed uit, maar je vergeet wel je upper pec region.
man hij 14, tenzij je al een aantal jaar bezig bent kun je de pecs niet opdelen in boven en onder en midden en wat dan ook,Dat ziet er dan goed uit, maar je vergeet wel je upper pec region.

Want? Tot zover ik weet is dat bij ieder mens hetzelfde.man hij 14, tenzij je al een aantal jaar bezig bent kun je de pecs niet opdelen in boven en onder en midden en wat dan ook,
@topicstarter: doe wat je lekker vind![]()
Ja, alhoewel het dus wel een stukje gevaarlijker is dan gewoon bankdrukken zoals er in dat artikel staat omdat je dus de bar minder goed vast kan pakken.
want hij is een beginner, dat zeg ik er toch ook bij?Want? Tot zover ik weet is dat bij ieder mens hetzelfde.
.

nee dat betekend dat je nog niet zo ervaren bent met trainen en dat je jezelf niet op een deel van de spier moet/kan focussenKan hem wel proberen.. Zal morgen ff kijken!
@russian bear: En omdat ik 14 ben moet ik maar minder me best doen om te gainen?
nee dat betekend dat je nog niet zo ervaren bent met trainen en dat je jezelf niet op een deel van de spier moet/kan focussen
en zo ook bij borstOmdat je beginner bent moet/kan je jezelf niet op een deel van de spier focussen.nee dat betekend dat je nog niet zo ervaren bent met trainen en dat je jezelf niet op een deel van de spier moet/kan focussen
al bijna een jaar, maar daar hebbe we MIJN log voorlol ik zeg ook maar mijn kijk erop hoor. Maar hoe lang train jij eigenlijk al btw?

Okeey nog één keer:Omdat je beginner bent moet/kan je jezelf niet op een deel van de spier focussen.
Sorry dat snap ik niet.

al bijna een jaar, maar daar hebbe we MIJN log voor
Okeey nog één keer:
als een beginner hoef/kan je niet helemaal een deel van je borst isoleren, met een incline oefening zal je bovenkant wel wat meer doen maar dat valt zat mee, is ook helemaal niet nodig![]()
En waarom dan, Russian Bear?al bijna een jaar, maar daar hebbe we MIJN log voor
Okeey nog één keer:
als een beginner hoef/kan je niet helemaal een deel van je borst isoleren, met een incline oefening zal je bovenkant wel wat meer doen maar dat valt zat mee, is ook helemaal niet nodig![]()