Fitness Seller

Lorenzzzz's Log

ik ben trouwens ook van mening dat je als beginnner wel degelijk de nadruk kan leggen op bovenkant/onderkant borst.

trouwens pullovers is echt een zalige oefening doe ik ook altijd:)

• Topic Starter Topic Starter
Heheh wel leuke oefening indd. Morgen Deadlift dag (Rug&Biceps) :)

Hebben jullie dat ook btw, soort van geen zin om weer met je nieuwe setje te beginnen bij bijv. deadlift. Heb ik iig altijd.

soms als ik wat slecht geslape heb, anders sta ik te springen om weer aan me setje te beginne

Tof dat je regelmatig traint en je log bijhoudt, zeker voor iemand van jouw leeftijd, nice.Trainingen zien er ook altijd verzorgd uit ik moet alleen ff wennen aan die gewichten.:)
No offense btw!;)

Volgende keer dan maar lorenz;) Mooie borsttraining, wanneer ga je eens maxen op BP, DL en Squat ? Met die 10x60 op decline kan je waarsch. wel 1x80 benchen :D

Volgende keer dan maar lorenz;) Mooie borsttraining, wanneer ga je eens maxen op BP, DL en Squat ? Met die 10x60 op decline kan je waarsch. wel 1x80 benchen :D

kweetniet, lijkt me wel een keer leuk om te proberen indd. Maar dat doe je dan aan het begin van bv je borsttraining 1x80 proberen ofzo, en hetzelfde bij deadlift?

Training van vandaag:

Rug:

Deadlift
15x20kg
10x50kg
8x100kg
7x100kg
8x100kg
Ging voor geen ****, maar wel gered.

Lat Pulldown
11x66kg
9x66kg
7x66kg
Ging ook voor geen ****, volgende keer beter..

Dumbbell Rows
12x24kg
10x24kg
8x26kg
8x26kg
Ging wèl lekker:p

Cable Pulley Row
12x45kg
10x45kg
8x45kg
ging ook goed:)

Bicepzzz:

Dumbbell Curls
12x10kg
10x10kg
8x10kg

Cable Curls (dropset)
10x32kg
8x27kg
8x23kg
8x18kg
8x14kg
8x9kg

8x32kg
8x32kg

Hammer Curls
8x10kg
8x9kg
8x9kg

Ben tevreden over de biceps, maar lat pulldown had beter gemoeten en deadlift vind ik gewoon k*t.. xD Verder wel lekker en chille bicep pump

Laatst bewerkt:
Hah :P
deadlift is toch beter dan die van mij

Had me camera mee dus moest toch maar laten filmen, ook al ging het voor geen k*t :p
Als je goed kijkt zie je dat ik bij de 2e rep een knik in me benen krijg:roflol:

je deadlift is niet goed.
Ten eerste dieper door je benen! Dus in de startpositie (voordat je aan de lift begint) moet je dieper zitten.
Ten tweede wat je fout doet is je strekt eerst je benen compleet, en dan daarna trek je alles vanuit je rug. Fout.
--> Benen strekken en rug rechtop brengen moet 1 vloeiende beweging zijn.
Ten 3e ligt de barbell niet goed. Volgens mij mag die ietsje meer van je scheenbeen af, want wanneer je nu lift ziet het er een beetje scheef ut
ten 4e lift je vanuit je tenen in plaats van je hakken en dat is ook verkeerd
werk aan je techniek

Laatst bewerkt:
je deadlift is niet goed.
Ten eerste dieper door je benen! Dus in de startpositie (voordat je aan de lift begint) moet je dieper zitten.
Ten tweede wat je fout doet is je strekt eerst je benen compleet, en dan daarna trek je alles vanuit je rug. Fout.
--> Benen strekken en rug rechtop brengen moet 1 vloeiende beweging zijn.
Ten 3e ligt de barbell niet goed. Volgens mij mag die ietsje meer van je scheenbeen af, want wanneer je nu lift ziet het er een beetje scheef ut
ten 4e lift je vanuit je tenen in plaats van je hakken en dat is ook verkeerd
werk aan je techniek

Goeie uitleg, zal het binnenkort eens proberen. Dat 1 vloeiende lijn zal ik goed om denken. Barbell ligt volgens mij goed? Maar hij staat wel tegen me benen aan inderdaad.

barbell halverwege je voet. DUs moet wel wat ruimte zitten (niet teveel!!) tussen je been en de barbell, anders kan je em ook niet goed optillen natuurlijk

nette training, flink wat biceps setjes ook. Alleen die dumbbell curl moet tog zwaarder kunnen:D

kan ik trouwens dat deadlift filmpje zien, je mag hem ook PM'en;)

waarom heb je je filmpje eraf gehaalt ??

De liefhebbers zal ik pm-en;)

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

nette training, flink wat biceps setjes ook. Alleen die dumbbell curl moet tog zwaarder kunnen:D

kan ik trouwens dat deadlift filmpje zien, je mag hem ook PM'en;)

Ja trainingsmaat dwong me om nog hammercurls te doen:D
pm komt eraan

Ik ben ook een liefhebber :)

Terug
Naar boven