XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

ik ook, kan ik meteen je fysiek bekijken :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Houd je armen hele tijd recht tijdens DL trouwens... je buigt ze vooral als je weer naar beneden gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Okey;)

waar woon je eigenlijk?

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

nette training, flink wat biceps setjes ook. Alleen die dumbbell curl moet tog zwaarder kunnen:D

kan ik trouwens dat deadlift filmpje zien, je mag hem ook PM'en;)

Inderdaad ja, maar was eigenlijk al dood:p

Laatst bewerkt:
Training van vandaag:

Wheels

Squat
20x20kg
10x50kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg

Lying Hamstring Curls
12x50kg
10x50kg
8x54kg

Superset binnenkant en buitenkant bovenbenen
12x45kg ss 12x45kg
10x54kg ss 10x54kg
8x54kg ss 8x54kg

---

Kuiten

Calf Raise
25xBW
25xBW
25xBW
25xBW

---

+Killer ab workout

Ging lekker en vlot:)

hoeveel meten je armen?

Zag vid en je armen zagen er wel heel klein uit bro (no offence)

34,5cm
Maar maak wel een keer pics, zie er indd klein uit van de zijkant :P

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

EDIT: tis bijna 10 maar dan train in 6 maanden dus zal een topic openen dan ofzo met progressie pics

film je squat ook maar eens voor de zekerheid

34,5cm

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

EDIT: tis bijna 10 maar dan train in 6 maanden dus zal een topic openen dan ofzo met progressie pics
ben benieuwd naar de progressie. :)

34,5cm

Lol ik bedoelde eigenlijk 10 maart.
Ben zelf ook benieuwd;d
Rug is denk ik wel goed gegaan en borst iets minder, armen ook wel en benen ook.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

EDIT: Hoe lang zou het duren om te cutten van 14,5% vet naar 10% vet of minder?

Lol ik bedoelde eigenlijk 10 maart.
Ben zelf ook benieuwd;d
Rug is denk ik wel goed gegaan en borst iets minder, armen ook wel en benen ook.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

EDIT: Hoe lang zou het duren om te cutten van 14,5% vet naar 10% vet of minder?
Maand of 1,5-2

Hmm weet niet of je echt 2 maanden wilt cutten, je bent zelf nog 80 kg.. er gaat niet veel overblijven. Zou 3 maanden clean bulken en dan 1 maand cutten en dan weer 3 maanden clean bulken enzovoort.

Ja ik weet dat er niet veel gaat over blijven, maar ik wil het gewoon:p
Mijn doel is ook zoiets (voor na de cut ongeveer dan):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zal borst alleen een beetje verder moeten trainen denk ik maar verder moet het lukken.

Weet trouwens dat veel mensen het afraden maar veel spiermassa zal ik toch niet verliezen in 2 maanden?

Spiermassa verbranden is overrated. En spaarmodus al helemaal. Gewoon hoog blijven in eiwitten en hard trainen.

Terug
Naar boven