Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Dan kan je nu al gaan cutten en kijken hoe ver je bent..en die borst daar zal je toch niet zo lang over doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan je nu al gaan cutten en kijken hoe ver je bent..en die borst daar zal je toch niet zo lang over doen?

Mooi naar je schouders kijken enzo...
Ik ben tevreden!jo toen ik ging cutten begon ik op 2500 kcal en viel ik echt niets af
daarna teruggeschroefd naar 2100 kcal. Maar je moet maar ff kijken voor jezelf waar jij goed op afvalt. Begin gewoon met 2600 en dan wanneer je niet afvalt terugschroeven tot je afvalt.
kheb vandaag ook schouders getraind en voor het eerst millatary press gedaan
ik faalde echt hard man. kon 45kg net 8x.
ot: nette shoulderpress! onderarmen vind ik ook het lekkerst om strict uit te voeren met goede vorm![]()

Nee inderdaad, me borst ziet er nu zo ongeveer uit ja, zal denk ik niet heel veel vet op zitten. Naja ik had nog wat moeite met de behoefte berekenen enzo, want het was toch de bedoeling zoals in dat sticky? Ik deed namelijk dit:
66 + (78 x 13,7) + (188 x 5) - (15 x 6,8) = 1972,6
----> 1972,6 x 1,55 = 3057,53
En dan voor in de cutmodus; -15%
----> 3057,53 x 0,85 = 2598,9005 Kcal = 2600 Kcal
Klopt dit?
Dit dus, nog even op hameren.Hmm weet niet of je echt 2 maanden wilt cutten, je bent zelf nog 80 kg.. er gaat niet veel overblijven.
Ik viel niet af bij de 2600 kcal.. zou het doen op 2200-2400 kcal

Zal voor iedereen anders zijn, zoiets is ook niet echt vast te stellen met wiskundige formules.
Zelf dus even kijken wat voor jou gaat werken inderdaad.

Geen verkeerde promotie stunt? Of zijn het vertrouwbare real-life verslagen?Zelf lees ik op bodybuilding.com dat de ecay stack heel effectief is met vet verlies, ze zeiden dat je meer vet ermee kan verliezen, zal bij m'n volgende cut even uitproberen..
Is goed mien jong, laat maar weten hoe het gaat!
Heb btw noxipro grape sample binnengekregen, maandag ff proberen![]()
Zelf lees ik op bodybuilding.com dat de ecay stack heel effectief is met vet verlies, ze zeiden dat je meer vet ermee kan verliezen, zal bij m'n volgende cut even uitproberen..
Real life verslagen, staat ook geen merk bij de ecay dus kan ook geen reclame zijn.Geen verkeerde promotie stunt? Of zijn het vertrouwbare real-life verslagen?
Is goed mien jong, laat maar weten hoe het gaat!![]()
Geen verkeerde promotie stunt? Of zijn het vertrouwbare real-life verslagen?
Is goed mien jong, laat maar weten hoe het gaat!![]()

Wordt denk ik ook een preworkout voor woensdag, want ik heb vernomen dat je de helft moest nemen ofzo.. Maar je gaat er wel hard op als het werkt op je.![]()
.Aha! Heb je misschien een paar linkjes of wat dan ook?Real life verslagen, staat ook geen merk bij de ecay dus kan ook geen reclame zijn.
echt k*t btw dat ze hier verboden zijn