AndroidHealthClinic

Lorenzzzz's Log

Ja die borst is niet echt waar je paar jaar voor zal gaan trainen :P

• Topic Starter Topic Starter
Nee inderdaad, me borst ziet er nu zo ongeveer uit ja, zal denk ik niet heel veel vet op zitten. Naja ik had nog wat moeite met de behoefte berekenen enzo, want het was toch de bedoeling zoals in dat sticky? Ik deed namelijk dit:

66 + (78 x 13,7) + (188 x 5) - (15 x 6,8) = 1972,6

----> 1972,6 x 1,55 = 3057,53

En dan voor in de cutmodus; -15%

----> 3057,53 x 0,85 = 2598,9005 Kcal = 2600 Kcal

Klopt dit?

jo toen ik ging cutten begon ik op 2500 kcal en viel ik echt niets af:P
daarna teruggeschroefd naar 2100 kcal. Maar je moet maar ff kijken voor jezelf waar jij goed op afvalt. Begin gewoon met 2600 en dan wanneer je niet afvalt terugschroeven tot je afvalt.

Training van vandaag:

Schouders

Dumbbell Shoulder Press
12x16kg
10x16kg
8x18kg
Voelde goed... :D

Dumbbell Lateral Raise (Deze keer 2 tegelijk)
12x10kg
10x10kg
8x10kg
Minder kg's maar voelde wel goed, deed hem normaal met 1 arm tegelijk.
8x12kg
Moest gewoon nog ff op de oude manier, hehe

Bent-over Laterals
12x10kg
10x10kg
8x12kg
Ging lekker, voelde ook goed:D

Cable Front Raise
12x9kg
10x9kg
8x11,5kg
Blijft zwaar maar ging opzich ook goed.

---

Traps

Dumbbell Shrugs
12x26kg
10x28kg
8x30kg

---

Onderarmen

Barbell Wrist Curls
12x30kg
10x30kg
8x30kg
Gingen prima, onderarmen voelen altijd lekker hard aan daarna:D

Reverse Wrist Curls
12x20kg
10x20kg
8x15kg ss 10x10kg
Burnsetje er achterna maakte het net lekker. Deze keer ging ik voor de beste uitvoering en ik merkte het verschil wel, brand pittig deze oefeningen:D

Had vandaag hemd aan, andere was in de was. Voelde zeker goed, helpt op e.o.a. manier wel qua motivatie!:) Mooi naar je schouders kijken enzo...:p Ik ben tevreden!

kheb vandaag ook schouders getraind en voor het eerst millatary press gedaan:fuu:
ik faalde echt hard man. kon 45kg net 8x.

ot: nette shoulderpress! onderarmen vind ik ook het lekkerst om strict uit te voeren met goede vorm:D

jo toen ik ging cutten begon ik op 2500 kcal en viel ik echt niets af:P
daarna teruggeschroefd naar 2100 kcal. Maar je moet maar ff kijken voor jezelf waar jij goed op afvalt. Begin gewoon met 2600 en dan wanneer je niet afvalt terugschroeven tot je afvalt.

Zal kijken hoe het gaat.. Begin denk ik gewoon in April hoor. Als het niet gaat inderdaad naar beneden schroeven maar moet lukken denk ik zo.

kheb vandaag ook schouders getraind en voor het eerst millatary press gedaan:fuu:
ik faalde echt hard man. kon 45kg net 8x.

ot: nette shoulderpress! onderarmen vind ik ook het lekkerst om strict uit te voeren met goede vorm:D

45kg is veel hoor, hehe. Ik deed voorheen 35kg met moeite. Thanks, onderarmen voel je indd ook veel meer burnen dan:D

Nee inderdaad, me borst ziet er nu zo ongeveer uit ja, zal denk ik niet heel veel vet op zitten. Naja ik had nog wat moeite met de behoefte berekenen enzo, want het was toch de bedoeling zoals in dat sticky? Ik deed namelijk dit:

66 + (78 x 13,7) + (188 x 5) - (15 x 6,8) = 1972,6

----> 1972,6 x 1,55 = 3057,53

En dan voor in de cutmodus; -15%

----> 3057,53 x 0,85 = 2598,9005 Kcal = 2600 Kcal

Klopt dit?

Dus dit is oke?

Zal voor iedereen anders zijn, zoiets is ook niet echt vast te stellen met wiskundige formules.
Zelf dus even kijken wat voor jou gaat werken inderdaad.

Zelf lees ik op bodybuilding.com dat de ecay stack heel effectief is met vet verlies, ze zeiden dat je meer vet ermee kan verliezen, zal bij m'n volgende cut even uitproberen..

Zelf lees ik op bodybuilding.com dat de ecay stack heel effectief is met vet verlies, ze zeiden dat je meer vet ermee kan verliezen, zal bij m'n volgende cut even uitproberen..
Geen verkeerde promotie stunt? Of zijn het vertrouwbare real-life verslagen?
:)

Heb btw noxipro grape sample binnengekregen, maandag ff proberen:D
Is goed mien jong, laat maar weten hoe het gaat! :thumbs:

En met clen verlies je nog meer vet, daarom moet je het nog niet gebruiken.
Aan ephedrine moet je nog lang niet aankomen, tenzij je echt laag gaat. (en ouder bent, je bent toch 17?)

Geen verkeerde promotie stunt? Of zijn het vertrouwbare real-life verslagen?

Is goed mien jong, laat maar weten hoe het gaat! :thumbs:

Wordt denk ik ook een preworkout voor woensdag, want ik heb vernomen dat je de helft moest nemen ofzo.. Maar je gaat er wel hard op als het werkt op je.:D

Wordt denk ik ook een preworkout voor woensdag, want ik heb vernomen dat je de helft moest nemen ofzo.. Maar je gaat er wel hard op als het werkt op je.:D

of je neemt het hele zakje en je hebt een space-avond:D.
Man ik spacede hem echt, kging die avond de hond uitlaten en het was sirieus een stoned gevoel, het lopen was zwaar etc.

Wees een man, pak het hele zakje.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Real life verslagen, staat ook geen merk bij de ecay dus kan ook geen reclame zijn.

echt k*t btw dat ze hier verboden zijn
Aha! Heb je misschien een paar linkjes of wat dan ook? :)
En de fijnste dingen in het leven zijn vaak verboden; zoals coïtus met je juffrouw.

Terug
Naar boven