XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter
Lol er waren dus ook die het hele zakje namen en tegenwerkend effect kregen, misselijk/duizeligheid e.d.

nam wel een zak no xplode/ crack en voelde niks :P noxipro is dan wel wat anders

Training van vandaag:

Had de helft van het NoxiPro zakje genomen. Voelde er nietecht veel van ofzo, en merkte ook niet echt wanneer het nou ging werken, want qua kracht was de training echt waardeloos. Het ging gewoon k*t:mad:

Maaarrrr.. Toen was ik bijna klaar, en ik had toch een pump! Nog nooit zo'n goeie pomp gehad. Thuis aangekomen ging ik eten, zat ik aan tafel en voelde me facking zweverig enzo, wel grappig spul:p Merk ook dat me humeur beïnvloedt wordt want kweetniet ik was veel socialer ineens ofzo, en vrolijk.

Borst

Decline bench press
15x20kg
10x40kg
10x40kg
12x55kg
9x60kg
6x60kg
fuuu naja volgende week beter, had ook weinig slaap enzo.

Flat Dumbbell Press
10x20kg
9x20kg
7x20kg
fuuu ging ook niet goed, extra setjes dan maar;:o
15x12kg
15x12kg

Kan ook aan me schouders liggen denk ik, ik voelde me schouders pittig zelfs.

Incline Dumbbell Flyes
12x10kg
10x10kg
8x10kg
Ging lekker en hele stricte techniek.

Standing Cable Flyes
12x9kg
20x9kg (werd ff uitgelegd)
8x9kg
Misschien dubbelop met de flyes maar alles was vol.. Volgende keer beter als ik weer pullovers kan doen of is deze ook goed? :rolleyes:

---

Triceps

Skullcrushers supersetted with CGBP (EZ-bar)
10x20kg ss 10x20kg
10x20kg ss 10x20kg
8x20kg ss 7x20kg
Was echt ****ing op.. :o

Dumbbell Overhead Extensions
Cable was weer eens bezet, alle kanten zelfs:o
12x14kg
10x16kg
10x16kg
4x18kg (fv proberen)

Dips zaten er niet meer in. Denk evengoed wel supertraining maar ik voelde niet echt wat alleen een uber pump, kon bijv nieteens me schouders aanraken met de vingertoppen. Gewicht viel wel zwaar tegen.

Pics op aanvraag van Bel112:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie geen pics.

opzich geen slechte foto's alleen had je niet wat poses kunnen doen?
we zien niets van je rug armen schouders benen:P

opzich geen slechte foto's alleen had je niet wat poses kunnen doen?
we zien niets van je rug armen schouders benen:P

weet ik zijn allemaal ontspannen maar dit is een pump pic die bel112 wilde:o camera was na de laatste pic ook leeg dusja.

khad vandaag trouwens ook borst getraind:
voor de eerste keer met losse barbell gebenched.(khad voorheen altijd alleen smithmachine)
man man, wat is dat een k*t oefening. Hele barbell ging scheef, k kon met moeite 3x70:fuu:
moet ik echt gaan oefenen op techniek dat. je maakt me daar zoiezo mee af nu:P

khad vandaag trouwens ook borst getraind:
voor de eerste keer met losse barbell gebenched.(khad voorheen altijd alleen smithmachine)
man man, wat is dat een k*t oefening. Hele barbell ging scheef, k kon met moeite 3x70:fuu:
moet ik echt gaan oefenen op techniek dat. je maakt me daar zoiezo mee af nu:P

lol ja is heel wat anders los he. Ik doe ook geen 70 hoor dus je hebt nog ff de tijd om me in te halen hehehe

Terug
Naar boven