MuscleMeat

Lorenzzzz's Log

ja alleen nu ben je 15 met dezelfde stats als toen je 14 was:P
klinkt minder impressive:p

Congratz brah!
Maar wordt er nog getraind hier of alleen maar geouwehoerd?:p

Geen idee wat gyno is maar ik heb nergens last van, denk ik.. :o
Zal bovenkant borst (Incline dus?) meer proberen te trainen! Schouders, tja, 1x per week moet genoeg zijn? Kreeg gister in de sportschool wel te horen dat ik zieke schouders had maar ik ben zelf ook van mening dat het beter kan. Maar hoe zou jij dat aanpakken want ik wil wel 4 dagen split blijven doen.
Ja incline + militairy press + front raises, ik zelf train met 3-daagse split en pak dan als extra dag voor achterlopende spiergroepen (borst+schouders+triceps)

ik heb trouwens een heel zakje noxipro in 1x gebruikt en merkte er vrij weinig van. Energie was gewoon zoals altijd, misschien wat meer vasculariteit.

Laatst bewerkt:
lorenzo is gewoon nautrla hoor :D

• Topic Starter Topic Starter
Klopt ik ben natural.

Me echte naam is ook Lorenzo:D

@bel112
Ik zal voortaan maandags gewoon beginnen met een incline oefening zodat ik daar alle kracht in kan gooien:D

Training van vandaag:

Rug

Bent-over Row
15x20kg
12x40kg
10x50kg
8x50kg
12x40kg
Moest techniek nog ff leren. Pas 2e keer dat ik deze doe.

Lat Pulldown
11x66kg :(
10x59kg
8x59kg
Zit echt prèciès tussen die 59 en 66 in, 66 is net te moeilijk en 59 net te makkelijk.. Zal volg. keer wel zo'n hanggewicht van 2,5 toevoegen.

Dumbbell Row
12x22kg
10x24kg
8x24kg
Blijf deze techniek moeilijk vinden, heb geen idee hoe ik mijn bovenrug gelijk houd bij de beweging naar boven, want dat gaat mijn schouder hoger zitten als de andere schouder.

Cable Pulley Rows supersetted with ''45 degree hyperextensions''??
12x45kg ss 12xBW+10kg
10x52kg ss 10xBW+10kg
8x52kg ss 8xBW+15kg
12x45kg

---

Biceps

Dumbbell Curls
3x12kg :o
8x10kg
8x10kg
8x10kg
Had flinke pump!:D

Cable Curls met touw (verticale greep)
12x32kg
10x32kg
8x32kg
Werd zwaar, heheh.

Tevreden over de training. Begin me ook al wat groter te voelen eigenlijk:) Mijn conclusie over de noxipro blijft dat het alleen de pump verbeterd (althans bij mij is dat zo).

sterke bor man:eek:

Thnx allemaal. BOR pakte ik iets minder breed als hoort merk ik nu, maar dat zal denk ik niet veel verschil maken. Dumbbell Row zoals ik al zei dat me schouder wel redelijk veel mee omhoog ging, is dit erg?

schouder gaat toch altijd mee omhoog? doet die gast in dat filmpje ook

Terug
Naar boven