tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja alleen nu ben je 15 met dezelfde stats als toen je 14 was
klinkt minder impressive![]()

Je doet net alsof je ze niet kent Marcel.Maar wordt er nog getraind hier of alleen maar geouwehoerd?![]()

Congratz brah!
Maar wordt er nog getraind hier of alleen maar geouwehoerd?![]()

Ja incline + militairy press + front raises, ik zelf train met 3-daagse split en pak dan als extra dag voor achterlopende spiergroepen (borst+schouders+triceps)Geen idee wat gyno is maar ik heb nergens last van, denk ik..![]()
Zal bovenkant borst (Incline dus?) meer proberen te trainen! Schouders, tja, 1x per week moet genoeg zijn? Kreeg gister in de sportschool wel te horen dat ik zieke schouders had maar ik ben zelf ook van mening dat het beter kan. Maar hoe zou jij dat aanpakken want ik wil wel 4 dagen split blijven doen.

Mijn conclusie over de noxipro blijft dat het alleen de pump verbeterd (althans bij mij is dat zo).jah je moet alleen je arm bewegen en rest stil houdenThnx allemaal. BOR pakte ik iets minder breed als hoort merk ik nu, maar dat zal denk ik niet veel verschil maken. Dumbbell Row zoals ik al zei dat me schouder wel redelijk veel mee omhoog ging, is dit erg?
jah je moet alleen je arm bewegen en rest stil houden