Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jo rug ziet er opzich best uit, alleen de foto's zijn zo groot dat ik niet goed kan beoordelen.
Armen beginnen ook te groeienGewoon zo doorgaan.
Ik zie er alleen geen 80kg in![]()
heb nog nooit onder de 12% gezeten denk ik en het lijkt me superchill.kan dat wel? ik zie geen kruisje maar een kikker die vast zit in een blok ijs
kan dat wel? ik zie geen kruisje maar een kikker die vast zit in een blok ijs
fotos van verder af nemen..
ALs je gaat cutten blijft er niet veel van over. Gewoon rustig door blijven bouwen
Ik begrijp je wel hoor, op onze leeftijd is het gewoon veel prettiger om er wat droger bij te staan...
Als je ripped abs hebt ben je zogezegd gespierd volgens velen van deze leeftijd.
Gewoon doen waar je je goed bij voelt zou ik zeggen.
afbeeldings locatie kopieren en plakken in nieuw scherm!

geen idee hoe je dat doet, ik heb Internet explorer. Kan iemand anders ff op normale site zetten ? KARMAafbeeldings locatie kopieren en plakken in nieuw scherm!
maar idd... ik zou nog niet cutten! Als je echt een 6pack wil gewoon zwaar je abs trainen! Doe ze zelf na benen!
*had zelf sowieso een vertekend beeld door je avatar, ook al wist ik eigenlijk dat jij t niet was, maar Hij-op-wiens-naam-een-ban-staat!![]()