XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter
---

Laatst bewerkt:
jo rug ziet er opzich best uit, alleen de foto's zijn zo groot dat ik niet goed kan beoordelen.
Armen beginnen ook te groeien;) Gewoon zo doorgaan.:)
Ik zie er alleen geen 80kg in;)

jo rug ziet er opzich best uit, alleen de foto's zijn zo groot dat ik niet goed kan beoordelen.
Armen beginnen ook te groeien;) Gewoon zo doorgaan.:)
Ik zie er alleen geen 80kg in;)

lol dat komt dus door die vertekening denk ik.. ofzo. Weeg tussen de 79 en 80.

Mijn natuurlijk veeel meer massa op en ben nog lang niet tevreden. Eet goed alleen niet gevarieerd.

Cutten doe ik omdat ik best wel veel vet heb hangen in mijn benen en buik. Wil ook graag droog staan in de loop van het jaar zodat ik lekker door kan cleanbulken terwijl je nog aders kan zien:p heb nog nooit onder de 12% gezeten denk ik en het lijkt me superchill.

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Zie trouwens net dat ik wel redelijk droog lijk op de foto's maar dat komt omdat ik daar op lege maag ben (na 8 uur werken)

fotos van verder af nemen..
ALs je gaat cutten blijft er niet veel van over. Gewoon rustig door blijven bouwen

fotos van verder af nemen..
ALs je gaat cutten blijft er niet veel van over. Gewoon rustig door blijven bouwen

Heb de foto's ook verder af genomen maar meer gezoomt omdat je de hele kamer zag. Weet dat er niet veel over gaat blijven maar ik wil graag cutten, misschien wordt het ook een klein cutje maar 1-2 maanden minder bulken zal niet veel utimaken qua massa denk ik. Kan daarna weer lekker verder op +-10%

Ik begrijp je wel hoor, op onze leeftijd is het gewoon veel prettiger om er wat droger bij te staan...

Als je ripped abs hebt ben je zogezegd gespierd volgens velen van deze leeftijd.

Gewoon doen waar je je goed bij voelt zou ik zeggen.

Ik begrijp je wel hoor, op onze leeftijd is het gewoon veel prettiger om er wat droger bij te staan...

Als je ripped abs hebt ben je zogezegd gespierd volgens velen van deze leeftijd.

Gewoon doen waar je je goed bij voelt zou ik zeggen.

Hehe jaah dat is natuurlijk ook waar. Maar ga het vooral doen omdat het ook lekker is om wat afwisseling te hebben, en heb ook nog nooit laag in vet% gestaan. En als ik verder cleanbulk hoef ik natuurlijk ook niet later te cutten als het goed gaat.

ik zie de foto's niet man.

afbeeldings locatie kopieren en plakken in nieuw scherm!

maar idd... ik zou nog niet cutten! Als je echt een 6pack wil gewoon zwaar je abs trainen! Doe ze zelf na benen!;)

*had zelf sowieso een vertekend beeld door je avatar, ook al wist ik eigenlijk dat jij t niet was, maar Hij-op-wiens-naam-een-ban-staat! ;)

afbeeldings locatie kopieren en plakken in nieuw scherm!

maar idd... ik zou nog niet cutten! Als je echt een 6pack wil gewoon zwaar je abs trainen! Doe ze zelf na benen!;)

*had zelf sowieso een vertekend beeld door je avatar, ook al wist ik eigenlijk dat jij t niet was, maar Hij-op-wiens-naam-een-ban-staat! ;)
geen idee hoe je dat doet, ik heb Internet explorer. Kan iemand anders ff op normale site zetten ? KARMA :p

Dude:eek:

Upload ze gewoon bij easy-upload.nl en dan zet je de links hier of zet ze in je album, is dat zo moeilijk :P

Wil je progess wel zien man :cool:

Als het niet doet kan je hem met rechtermuisknop openen in nieuw tabblad.

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

*geen idee hoe je een goede lat spread doet:p

Laatst bewerkt:
is dit wel naturel???

Terug
Naar boven