Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo zie je er al uit.. Ga nou maar gewoon bulken het is nou eenmaal hard nodig.denk gewoon dat ik er dan uit zie als een ecto die een beetje getraint heeft.

train je je buik niet trouwens?
Je bent echt niet dik ofzo hoor..
Als je gewoon doorbulkt en ook je buikspieren gaat trainen dan geilen die wijven alsnog op je.
Ik zou gewoon doorbulken en dan misschien voor je vakantie 3 weekjes iets minder eten dat je af bent van je bulk-buik en vochtkop.
Je kan gewoon op onderhoud eten en door trainen. Daardoor ben ik in VP omlaag gegaan + massa gebouwd
Tommie, je hoeft geen abs te trainen om te zien. Als je zwaar squat + andere compounds train je core = o.a. abs genoeg.
Ik ga vanaf ong. volgende week cutten Lorenzo, zullen we een wedstrijdje houden wie er het meest ripped bij staat op 18 juli?![]()

neeLawl jij hebt toch al meer spiermassa?
Dat idee van op onderhoud eten is trouwens best goed, maar toen deed je toch wel gewoon cardio erbij of zelfs zonder?
, train maar 1-2 maanden langer dan jij 
Tommie, je hoeft geen abs te trainen om te zien. Als je zwaar squat + andere compounds train je core = o.a. abs genoeg.
Ik ga vanaf ong. volgende week cutten Lorenzo, zullen we een wedstrijdje houden wie er het meest ripped bij staat op 18 juli?![]()
hoeft niet perse, toch vind ik het fijn om ze af en toe gericht aan te pakken.

welke spieren train ik dan niet?aaah gaat ie kerel?
eigenlijk ben jij de superdude. Die trainen immers nooit al hun spieren..
u mad?
yeah u mad