Fitness Seller

Lorenzzzz's Log

beetje vergelijkbaar met mij

kleine tepels :(

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag:

Borst

Incline Dumbbell Press
15x10kg
12x20kg
10x20kg
8x22kg

Flat Bench Press
10x20kg
10x55kg
8x55kg
6x55kg
pfoeh, ging wel vlotter als vorige keer.

Incline Dumbbell Flyes
12x12kg
10x12kg
8x12kg

Pec Deck Machine
12x59kg
10x59kg
8x66kg
voel lekker dat samentrekken:)

---

Triceps

EZ-Skullcrushers supersetted with CGBP
12x20kg ss 12x20kg
10x20kg ss 10x20kg
8x20kg ss 8x20kg
Blijft vermoeiend maar wekt wel een uber pump op

Cable Pressdowns
12x45kg
10x45kg
8x50kg
Is wel zo'n katrol geval:(

Weighted Tricep Dips op squatrek
15xBW+5kg
15xBW+10kg
15xBW+10kg

jij moet keihard gaan bulken
bulken 4 life ook wel genoemd

4 life and beyond.

Wist ook wel dat ik dit te horen zou krijgen:p

train je je buik niet trouwens?
Je bent echt niet dik ofzo hoor..
Als je gewoon doorbulkt en ook je buikspieren gaat trainen dan geilen die wijven alsnog op je;).
Ik zou gewoon doorbulken en dan misschien voor je vakantie 3 weekjes iets minder eten dat je af bent van je bulk-buik en vochtkop;).

Wanneer zou je willen starten met cutten?

Je kan gewoon op onderhoud eten en door trainen. Daardoor ben ik in VP omlaag gegaan + massa gebouwd

train je je buik niet trouwens?
Je bent echt niet dik ofzo hoor..
Als je gewoon doorbulkt en ook je buikspieren gaat trainen dan geilen die wijven alsnog op je;).
Ik zou gewoon doorbulken en dan misschien voor je vakantie 3 weekjes iets minder eten dat je af bent van je bulk-buik en vochtkop;).

Hehe jah tjah.. heb ook met me maat afgesproken om vanaf april te gaan cutten, we zien wel wat er van komt het maakt in principe niet zo veel uit of het nou lang duurt of niet, zolang het niet langer wordt dan 2 maanden is het best. Buikspieren train ik altijd na benen.

Wanneer zou je willen starten met cutten?

Vanaf April.

Je kan gewoon op onderhoud eten en door trainen. Daardoor ben ik in VP omlaag gegaan + massa gebouwd

Zou inderdaad ook kunnen.. Ik begin anders in april met 2600kcal en dan zie ik wel hoe het gaat.

Tommie, je hoeft geen abs te trainen om te zien. Als je zwaar squat + andere compounds train je core = o.a. abs genoeg.
Ik ga vanaf ong. volgende week cutten Lorenzo, zullen we een wedstrijdje houden wie er het meest ripped bij staat op 18 juli?:)

Tommie, je hoeft geen abs te trainen om te zien. Als je zwaar squat + andere compounds train je core = o.a. abs genoeg.
Ik ga vanaf ong. volgende week cutten Lorenzo, zullen we een wedstrijdje houden wie er het meest ripped bij staat op 18 juli?:)

Lawl jij hebt toch al meer spiermassa?:p
Dat idee van op onderhoud eten is trouwens best goed, maar toen deed je toch wel gewoon cardio erbij of zelfs zonder?

Lawl jij hebt toch al meer spiermassa?:p
Dat idee van op onderhoud eten is trouwens best goed, maar toen deed je toch wel gewoon cardio erbij of zelfs zonder?
nee :), train maar 1-2 maanden langer dan jij :o
Ik deed er verder geen cardio bij, ga ik pas doen als ik echt ga cutten

hoeft niet perse, toch vind ik het fijn om ze af en toe gericht aan te pakken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven