Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Nu nog wachten op de reactie dat hij die meeneemt met de compounds en dan weer de reactie van tommieee dat hij dan niet gericht traint op buik jajajaja..
Maar bel112 heb jij dan al pics? En je hebt al wel indrukwekkendere stats dus moet wel beter zijn![]()
ik reageer expres niet (ik heb ab-wheel maar een ecto vriend heeft em geleend, ik vraag 'm binnenkort terug).
Ik maak binnenkort wel een keer een pic en stuur ik in PM. 
"ik reageer expres niet (ik heb ab-wheel maar een ecto vriend heeft em geleend, ik vraag 'm binnenkort terug).
Ik sta nu nog maar op 85-86 kgIk maak binnenkort wel een keer een pic en stuur ik in PM.
![]()

Goed bezig hoor. ik vind alleen dat je eens moet kappen met al die gayreps en gewoon een paar trainingen op reprange van alleen maar 6-8 moet trainen![]()
Eens in de zoveel tijd afwisselen is ook goed lorenzo.lol ik vind het best goed werken, deed eerst ook setjes van gewoon 8. Zal wel kijken.
Elke keer als ik een bezoek breng aan deze log wisselt onze Lorenzo al van schema/repranges.Eens in de zoveel tijd afwisselen is ook goed lorenzo.
elke 6-8 weken gewoon een weekje op andere reprange chillen = goede shock voor je lichaam
Elke keer als ik een bezoek breng aan deze log wisselt onze Lorenzo al van schema/repranges.
Solidariteit = not to be found.

Elke keer als ik een bezoek breng aan deze log wisselt onze Lorenzo al van schema/repranges.

Nee dat klopt dat doe ik niet vaak problem u mad u jelly come at me bro.
hoe schrijf jij je gewichten op ?? Tel je links en rechts bij elkaar op ofwat ?

slechte DL techniek bij DL boven de 55+kg