XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter
Sad dat Russian Bear weer een waardevol topic off-topic laat gaan.

Training van vandaag:

Borst

Incline Dumbbell Press
15x10kg
12x22kg
9,5x22kg
6x22kg
laatste ging verdoet maar de eerste wel vlot.

Bench Press
10x20kg
6x55kg
4x60kg
4,5x60kg
Toch maar verhoogd we zullen volgende keer wel zien.

Inclne Flyes
12x12kg
10x12kg
8x12kg

Peck Deck machine
12x66kg
10x72kg
8x72kg

---

Triceps

Skullcrushers supersetted with CGBP (EZ-bar)
12x20kg ss 12x20kg
10x20kg ss 10x20kg
8x20kg ss 8x20kg

Cable Pressdowns
12x45kg
10x50kg
8x50kg

Squatrek Dips
15xBW+10kg
15xBW+10kg
15xBW+10kg

Naah deed eerst nog 20kg laatste week alleen 1e set nog die daarvoor 2e 2 sets en nu niet meer. Probeer ook van me BP plateau (55kg) af te komen.

chille training, waar train je in een gym of health center ??
en hoezo 4,5 is de 5e rep een fail ? ik moet ook de 55kg overbruggen en hopenlijk gebeurt dat over paar weekjes :) succes iig

Als je van een plateau af wilt komen zal je je bank toch echt even op een andere manier moeten gaan trainen.

4-5 sets + Stripping method of One-and-a-half method in hoog gewicht.

Ahh k, zal ik eens kijken of ik dit kan doen, de one and a half methode lijkt me wel leuk om te proberen haha, ik wist niet dat het stripping methode heette maar dat deed ik wel eens bij isolatie's

bedankt heb je mij ook geholpen ^^

Ahh k, zal ik eens kijken of ik dit kan doen, de one and a half methode lijkt me wel leuk om te proberen haha, ik wist niet dat het stripping methode heette maar dat deed ik wel eens bij isolatie's

bedankt heb je mij ook geholpen ^^
Stripping en one and a half zijn twee verschillende he :p
Die methodes werken wel als je wat kracht wilt opbouwen, zijn er overigens ook nog heel veel met elk zijn voor- en nadelen.
Graag gedaan :D

4-5 sets + Stripping method of One-and-a-half method in hoog gewicht.

Wat stelt dat one and a half method voor dan?

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

chille training, waar train je in een gym of health center ??
en hoezo 4,5 is de 5e rep een fail ? ik moet ook de 55kg overbruggen en hopenlijk gebeurt dat over paar weekjes :) succes iig

5e rep is indd een fail. ;)

En tja ik weet niet hoe ik het kan noemen, vind het eigenlijk wel een health center maar je hebt geen zonnebanken en sauna's enzo, gewoon alleen om te sporten daar.

Wat stelt dat one and a half method voor dan?

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

5e rep is indd een fail. ;)

En tja ik weet niet hoe ik het kan noemen, vind het eigenlijk wel een health center maar je hebt geen zonnebanken en sauna's enzo, gewoon alleen om te sporten daar.
Soort 21's. Je doet een complete beweging 1 rep en de volgende een halve.
De halve doe je hierbij heel langzaam en strict. Het gewicht even vasthouden op het extreme punt van de beweging, en dan langzaam laten zakken, onder totale controle.

Terug
Naar boven