Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
jah ik heb best wel last van me rug, maar bewaar dat maar voor mijn log
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jah ik heb best wel last van me rug, maar bewaar dat maar voor mijn log

ik heb een vriend met vergroeiing in zijn rug en hij deadlift toch nog 3x110 met goede techniekjah ik heb best wel last van me rug, maar bewaar dat maar voor mijn log
Dat is een jongen, RB is een wijf.ik heb een vriend met vergroeiing in zijn rug en hij deadlift toch nog 3x110 met goede techniek

:') Sad but so true.
Sad dat Russian Bear weer een waardevol topic off-topic laat gaan.

Als je van een plateau af wilt komen zal je je bank toch echt even op een andere manier moeten gaan trainen.
4-5 sets + Stripping method of One-and-a-half method in hoog gewicht.
Stripping en one and a half zijn twee verschillende heAhh k, zal ik eens kijken of ik dit kan doen, de one and a half methode lijkt me wel leuk om te proberen haha, ik wist niet dat het stripping methode heette maar dat deed ik wel eens bij isolatie's
bedankt heb je mij ook geholpen ^^

chille training, waar train je in een gym of health center ??
en hoezo 4,5 is de 5e rep een fail ? ik moet ook de 55kg overbruggen en hopenlijk gebeurt dat over paar weekjessucces iig
Soort 21's. Je doet een complete beweging 1 rep en de volgende een halve.Wat stelt dat one and a half method voor dan?
---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------
5e rep is indd een fail.![]()
En tja ik weet niet hoe ik het kan noemen, vind het eigenlijk wel een health center maar je hebt geen zonnebanken en sauna's enzo, gewoon alleen om te sporten daar.