Fitness Seller

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001

Ja kweet 't maar dan zit ik de hele tijd in de les en daarna train ik, kzou niet weten wat ik dan moest eten, want ik train ook gelijk na school.. Stuk fruit doe ik erbij, banaan ofzo

Ty

Die voedingsschema is nogal incompleet..

Heb hem veranderd (noten erbij, en had een fout gemaakt kwam ik net achter, had 25gr kipfilet staan ipv 50gr (helft pakkie van 100gr uiteraard) en met pindakaas hetzelfde, dus nu alles verdubbeld en ik sta nu volgens mijn berekeningen op 3906 kcal:eek:
zal het morgen anders wel controleren met de echte pakkies erbij.

• #1.002
Wat vinden jullie van het toegevoegde bestand als cutschema?

Bijlagen

:roflol: waarom wil je cutten we hebben je fotos gezien zou gewoon bulken man

• #1.004
Heb trouwens echt een goed idee nodig van wat ik rond 3-4 uur moet eten, dan zit ik namelijk of op school of zit net op de fiets en ga naar de sportschool (dus missch heeel ff tijd om iets naar binnen te werken (zoals je ziet de 2 eieren in het schema)

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

:roflol: waarom wil je cutten we hebben je fotos gezien zou gewoon bulken man

Kweet 't. Maar wil hert wel evengoed doorzetten. Het is wss iets waar ik iig snel resultaat van zie en waar ik niet in faal (hoop ik)

Maak gewoon een goed schoon cleanbulkschema en hou die cut voor volgend jaar.

... Als je geen snel resultaat ziet tijdens de bulk eet je gewoon niet genoeg en/of train je niet hard genoeg. En hoezo is dit is waar je in faalt? Je faalt erin om niet in te zien dat je niet ****ing hoeft te cutten omdat je skeletonpowers bezit.
Serieus bro.. Ga gewoon bulken die cut is gewoon een waste of time op dit moment, believe us.

• #1.007
Tis toch sowieso no problem om het te proberen? Al zouden die 2 maanden verkloot zijn maakt mij dat niet veel uit. En zoveel spiermassa valt er niet te verliezen. Dan kan ik daarna mooi door trainen op laag vet. Maar is dit schema oke zo?

cutten gaat je echt niks opleveren, dus doe het niet

Tis toch sowieso no problem om het te proberen? Al zouden die 2 maanden verkloot zijn maakt mij dat niet veel uit. En zoveel spiermassa valt er niet te verliezen. Dan kan ik daarna mooi door trainen op laag vet. Maar is dit schema oke zo?
Die 2 maanden kunnen veel uitmaken als je goed traint.
Je hebt nog veel te leren, zo ook juiste beslissingen maken zodat je je doelen kan halen.. Als je nu gaat cutten ben je gewoon weer terug bij af zo simpel is het.
Van mij mag je het proberen, maar niet gaan klagen als het useless is geweest.

^ wat baksteen en peanut zeggen.

ze hebben wel een punt lorenz. Ik zou gewoon op onderhoud eten zodat je nog wat van je VP afhaalt , maar als je echt wil cutten moet je zelf weten. Ik kijk morge ff naar voedingsschema

Als ik jou was zou ik gewoon lekker door bulken hoor, Ik zou nog niet eens aan cutten denken

• #1.013
Zal er wel ff over nadenken.. Moet wel zeggen dat die pics vertekenen, maar dat maakt niet zoveel uit

Gewoon lekker cleanbulken bro, schijt aan de zomer en de tjikkies dit jaar, volgend jaar dubbel zo hard.Jwz.;)

• #1.015
Training van vandaag:

Rug

BOR
15x40kg
12x50kg
10x50kg
8x50kg
Ging goed

Lat Pulldowns
12x66kg
10x66kg
7x73kgPR
Laatste setje was moeizaam, 1e 2 vrij makkelijk

Dumbbell Rows
10x20kg
12x24kg
10x24kg
8x26kg
Ging ook goed:)

Cable Pulley Rows
12x52kg
10x52kg
8x59kgPR

Hyperextensions
12x15kg
10x15kg
10x15kg
Tja had wel zwaarder gekund.. Pak volgende keer wel een fatsoenlijk gewicht.

---

Biceps

(kant en klare)-Barbell Curls
8x30kgPR:D
8x30kg
8x30kg

One-arm Cable Curls
12x14kg
10x18kg
8x18kg

Ben tevreden.

Zal trouwens mijn nieuwe bulkschema ook posten binnenkort, moet alles nog ff nalopen of het klopt.

Laatst bewerkt:
Ik vind wel dat je sterke rows hebt man, nieuw bulk schema ?? is beter volgens mij he, ik kan hem niet meer helemaal herrineren maar ik zag het bij post je foto's ;)

ookal cut je nu wat gaan de chickz zeggen dan? dan zie je eruit als een normale ecto (no offence)

• #1.018
Ik vind wel dat je sterke rows hebt man, nieuw bulk schema ?? is beter volgens mij he, ik kan hem niet meer helemaal herrineren maar ik zag het bij post je foto's ;)

Hehe thanks. Ja eigenlijk heb ik dus nauwelijks moeite met rows.. Die Dumbbell Rows waren echt een eitje, tis altijd ff zoeken naar gewicht want ik kan eigenlijk veel meer aan voor m'n gevoel maar dan denk ik dat mijn uitvoering verminderd ofzo.. Die BOR's waren al wat moeilijker dan maar ook niet echt tot zware fail.

ookal cut je nu wat gaan de chickz zeggen dan? dan zie je eruit als een normale ecto (no offence)

Lol jullie komen ineenkeer over chickzzz, mij leek 't gewoon lekker om op laag vet% te staan. Maar misschien bewaar ik dat ook wel voor volgens jaar, want het echte bulken begint ook net te komen..

Over m'n lichaamsbouw te beginnen, ik ben sowieso groter als anderen imo, kan je niet op van die close-ups zien en misschien dat het door me lengte vertekend ofzo? Als ik bijv. naast me broer sta zie ik er veel breder uit ofzo, misschien moet ik eens een afstandspic maken ofzo.

Laatst bewerkt:
18KG one arm cable curls.. Indeling van uw cable toestel is raar.. Bij ons gaat het per 5KG.. bij uu per 2KG?

Terug
Naar boven