MuscleMeat

Lorenzzzz's Log

18KG one arm cable curls en dan maar 30KG barbell curls?
Anyway ga zo door :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
18KG one arm cable curls en dan maar 30KG barbell curls?
Anyway ga zo door :)

Jah kweetniet. Was ook einde van de training enzo.

EDIT:

Net gewogen en weeg 82,6kg, zit dus wel een bakkie kwark bij dus niet echt representatief, maar je hebt een beeld.. Blijkbaar hebben die nootjes dus echt een grote invloed.

Waar is de deadlift????? die kan niet overgeslagen worden met rug.

• #1.027
Hieronder mijn bulkschema:

Iemand nog verbeteringen of dingen die niet kloppen?
Die kalkoenfilet op brood met pindakaas 's middags is voornamelijk op rustdagen, dus op trainingsdagen soms 's avonds dan. Doe 4x per week kalkoenfilet.

\\Heeft iemand nog voor trainingsdagen een idee wat ik rond 3 uur kan eten? Want eigenlijk zit ik dan in de les/ga ik naar de sportschool, dus kan ik niet eten:( Wat betekend dat ik practisch niets eet tot 6 uur (exclusief shake)

Hieronder mijn bulkschema:

Iemand nog verbeteringen of dingen die niet kloppen?
Die kalkoenfilet op brood met pindakaas 's middags is voornamelijk op rustdagen, dus op trainingsdagen soms 's avonds dan. Doe 4x per week kalkoenfilet.

\\Heeft iemand nog voor trainingsdagen een idee wat ik rond 3 uur kan eten? Want eigenlijk zit ik dan in de les/ga ik naar de sportschool, dus kan ik niet eten:( Wat betekend dat ik practisch niets eet tot 6 uur (exclusief shake)
in de les ei, rijst groenten eten. of i.p.v. ei tonijn of kip

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

hoe dat zo, weet dat het een meesteroefening is maar tis toch geen must?
Ik vind van wel zeker in het begin .Is een compound die super veel spieren pakt. Ik heb paar maanden geen shrugs o.i.d. gedaan maar wel zware deadlifts waardoor mijn traps flink zijn geworden en pakt nog veel meer andere spieren.

• #1.029
In de les kan ik niet eten, een eitje of twee gaat dan nog wel maar rijst en groente absoluut niet:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Ik vind van wel zeker in het begin .Is een compound die super veel spieren pakt. Ik heb paar maanden geen shrugs o.i.d. gedaan maar wel zware deadlifts waardoor mijn traps flink zijn geworden en pakt nog veel meer andere spieren.

Ja okey, heb je gelijk in. Maar ik zie het lang niet iedereen doen. Niet dat dat het is maar ik heb een schijthekel aan die oefening, ben ook bang voor slechte uitvoering enzo

joh je hoeft echt geen rijst en alles in de les te gaan eten hoor. Gewoon brood meenemen met pindakaas. Kun je best in de les eten als je het niet opkrijgt.
Goede training trouwens:")

• #1.031
Ik kan gewoon niet in de les eten, en tussen de les door krijg ik er maximaal 1 in. Dusja.. Na school (3 of 4 uur) kan ik wel eten, maar dan fiets ik al wel richting de sportschool.

Waar zit dat gewicht bij je op de fotos .. Je bent lang maar toch ? Unbelievable

• #1.033
Waar zit dat gewicht bij je op de fotos .. Je bent lang maar toch ? Unbelievable

Weegschaal zegt toch dat ik zoveel weeg, en het zijn meerdere weegschalen.

Training van vandaag:

Benen

Squat(deze keer wijde stand gedaan)
15x20kg
10x40kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Lying Hamstring Curls
12x59kg
10x59kg
8x64kg
**** yea, hamstrings gaan nog steeds lekker

Hip abdiction supersetted with hip addiction(een of andere machine)
12x59kg ss 12x59kg
10x59kg ss 10x59kg
8x64kg ss 8x64kg

Leg Extensions
12x79kg
10x84kg
8x84kg
Ging prima

Calf Press machine
15x100kg
15x94kg
15x94kg

---

Abs

Cable Crunches
10x45kg
10x45kg
10x50kg

Dumbbell Side Bends
12x22kg
10x24kg
8x24kg

Incline Sit-ups
10xBW+15kg
10xBW+15kg
10xBW+15kg
25xBW

Lying Leg Raises
10xBW (slow)
10xBW (slow)
10xBW (slow)

Ging lekker deze training.

Laatst bewerkt:
  • #1.034
EDIT: Armen meten nu 35cm koud:D

• #1.036
how the **** dan? dan meet ik verkeerd als ik zeg dat ik 34 cm heb

Pic ervan maken dan?

*russian bear style: met lepel en aansteker

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

komt morgen wel dan, ga nu slapen

momenteel 40-41 cm koud.

verder lijkt het me ook dat een gespierde arm van 36 groter oogt dan een vetarmpje van 40

• #1.040
Ja erg vaag soms inderdaad, mijn armen lijken gigantisch terwijl ze maar 39/40 zijn... Terwijl bij mij in de gym iedereen makkelijk de 36-37 haalt en er miezerig uit ziet.

Ja maar jij bent ook 1m60

momenteel 40-41 cm koud.

verder lijkt het me ook dat een gespierde arm van 36 groter oogt dan een vetarmpje van 40

Inderdaad.

Zal trouwens vanavond dan de foto maken met meetlint :p

Terug
Naar boven