Fitness Seller

Lorenzzzz's Log

Nette trainingen! je bent ongeveer even sterk als ik dus ik ga je progress zeker volgen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Burn is nice. :)

Maar ik zou ze toch apart doen, gezien je 60 bencht gaan 20kg CGBP's niet veel doen imo.
Is trouwens een goede assistance oef voor je bench, dus die zal mee omhoog gaan.

Tja je hebt wel gelijk.. Kan hem indd een keertje apart doen maar welke zou jij daarvoor vervangen? Want volgens mij zijn skullcrishers best wel relevant en dips ook en pressdowns vind ik echt een lekkere oefening..

Nette trainingen! je bent ongeveer even sterk als ik dus ik ga je progress zeker volgen

Okey thanks:)

Tja je hebt wel gelijk.. Kan hem indd een keertje apart doen maar welke zou jij daarvoor vervangen? Want volgens mij zijn skullcrishers best wel relevant en dips ook en pressdowns vind ik echt een lekkere oefening..

Skulls en dips zijn goed hoor.
Gewoon de CGBP apart doen.
Zou trouwens eerst dips en CGBP doen en dan nog skulls bv, 3 oefeningen is imo genoeg.

Edit, ik vind de decline triceps extension (dus achter het hoofd) een betere variant dan skulls, spreekt denk ik meer de lange kop aan, die trouwens de meeste massa bevat.

Laatst bewerkt:
  • #1.064
Tja die pressdowns wil ik er liever ook in houden... hehe.

Een tip is om bij de pressdowns een paar seconden te houden bij het uittrekken.. Hielp bij mij enorm ;)

• #1.067
Morgen wordt eerst Rug en een uur daarna Biceps:dunno:

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Voeding van vandaag:

7:00 uur: 300ml melk+75gr?Brinta
7:30 uur: Appel
10:00 uur: 4 broodjes met 50gr Kipfilet en 30gr Pindakaas
12:00 uur: 4 broodjes met 50gr Kipfilet en 30gr Pindakaas + 200ml yoki
15:00 uur: 4 broodjes met 100gr Kalkoenfilet en 30gr Pindakaas + 300ml Melk
18:00 uur: 200gr Broccoli + een of ander vlees 100gr ofzo + 400ml Yoghurt+75-100gr Brinta
21:00 uur: Whey Shake
21:30 uur: 2 broodjes pindakaas 30gr
21:30-22:00 uur: Pepita Noten mix +-3 handjes
22:00 uur: 500gr Kwark

• #1.068
**** yea vanavond Rug&Biceps!
Iemand nog tips voor bovenstaande voeding?

EDIT: me moeder zegt dat het slecht voor me is als ik de dag voordat ik ga trainen al mijn whey shake met melk maak en vervolgens de rest van de dag in mijn sporttas laat liggen voor na het trainen, klopt dit?

Laatst bewerkt:
Ik zou het zelf niet prettig vinden om melk een hele dag in m'n tas te hebben zitten,
Wat voor soort broodjes eet je trouwens?

• #1.070
Ik zou het zelf niet prettig vinden om melk een hele dag in m'n tas te hebben zitten,
Wat voor soort broodjes eet je trouwens?

Naja ik heb het altijd in me sporttas die in me kluis zit, niet dat dat er toe doet maar ok. Maja ik zou ook niet weten hoe het anders moet, kan wel overstappen op watertoevoeging?

Brood eet ik altijd bruin, maja, volkoren hebben we bijna nooit. Ik zorg er iig wel voor dat ik geen witbrood eet.

Ik zou de kwark indelen in 2 keer.. 500GR in één keer is verspilling.. Smiddags 250GR en voor het slapen..

Hoezo verspilling?

Ik eet ook gewoon 500ml kwark voor het slapen, soms zelfs met 200gr groenten erbij of een eitje, etc.

Niets mis mee.

Naja ik heb het altijd in me sporttas die in me kluis zit, niet dat dat er toe doet maar ok. Maja ik zou ook niet weten hoe het anders moet, kan wel overstappen op watertoevoeging?

Brood eet ik altijd bruin, maja, volkoren hebben we bijna nooit. Ik zorg er iig wel voor dat ik geen witbrood eet.

Vaak is bruin gewoon wit met een kleurtje, ik zou toch voor volkoren gaan

wat maakt het nou uit man hij is nog jong laat hem lekker bruin eten niets mis mee imo

**** yea vanavond Rug&Biceps!
Iemand nog tips voor bovenstaande voeding?

EDIT: me moeder zegt dat het slecht voor me is als ik de dag voordat ik ga trainen al mijn whey shake met melk maak en vervolgens de rest van de dag in mijn sporttas laat liggen voor na het trainen, klopt dit?

je maakt dus al de avond van tevoren je shake en die neem je pas de volgende dag? Een whey-shake moet je naar mijn mening niet te lang laten staan, gaat echt ontiegelijk snel meuren/bederven. Langhoudbare melk kan je overigens wel gewoon een dag in je tas laten.

• #1.079
Ik zou de kwark indelen in 2 keer.. 500GR in één keer is verspilling.. Smiddags 250GR en voor het slapen..

Wut

Vaak is bruin gewoon wit met een kleurtje, ik zou toch voor volkoren gaan

Hmmm ja zal me ma vragen of ze voortaan volkoren haalt

je maakt dus al de avond van tevoren je shake en die neem je pas de volgende dag? Een whey-shake moet je naar mijn mening niet te lang laten staan, gaat echt ontiegelijk snel meuren/bederven. Langhoudbare melk kan je overigens wel gewoon een dag in je tas laten.

Tja hoe doen jullie dat dan? Kan het wel 8-9 uur blijfen liggen op school of ook niet? Want anders laat ik het 's nachts gewoon in de koelkast staan.

Training van vandaag:

Rug

Bent-Over Row
15x20kg
12x50kg
10x50kg
8x50kg
6x60kgPR

Lat Pulldowns
12x66kg
10x66kg
8x66kg
Strict

Dumbbell Rows
12x24kg
10x24kg
8x26kg

Cable Pulley Rows
12x59kg
10x59kg
8x59kg

---

Biceps

Concentration Curls
8x12kg
8x12kg
8x12kg
Die Voel je lekker samentrekken hier

Cable Curls
9x45kg
8x45kg
8x45kg
PR

---

Superlekkere training, verbouwing in sportschool was net klaar dus mooi ruim met nieuwe zooi kunnen trainen. Lekker afgezonderd van al die superdudes:)

Congratz @ pr's brah!:)

Terug
Naar boven