- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Burn is nice.
Maar ik zou ze toch apart doen, gezien je 60 bencht gaan 20kg CGBP's niet veel doen imo.
Is trouwens een goede assistance oef voor je bench, dus die zal mee omhoog gaan.
Nette trainingen! je bent ongeveer even sterk als ik dus ik ga je progress zeker volgen

Tja je hebt wel gelijk.. Kan hem indd een keertje apart doen maar welke zou jij daarvoor vervangen? Want volgens mij zijn skullcrishers best wel relevant en dips ook en pressdowns vind ik echt een lekkere oefening..
Een tip is om bij de pressdowns een paar seconden te houden bij het uittrekken.. Hielp bij mij enorm![]()

Ik zou het zelf niet prettig vinden om melk een hele dag in m'n tas te hebben zitten,
Wat voor soort broodjes eet je trouwens?
Naja ik heb het altijd in me sporttas die in me kluis zit, niet dat dat er toe doet maar ok. Maja ik zou ook niet weten hoe het anders moet, kan wel overstappen op watertoevoeging?
Brood eet ik altijd bruin, maja, volkoren hebben we bijna nooit. Ik zorg er iig wel voor dat ik geen witbrood eet.
wat maakt het nou uit man hij is nog jong laat hem lekker bruin eten niets mis mee imo
Wat.Ik zou de kwark indelen in 2 keer.. 500GR in één keer is verspilling.. Smiddags 250GR en voor het slapen..
**** yea vanavond Rug&Biceps!
Iemand nog tips voor bovenstaande voeding?
EDIT: me moeder zegt dat het slecht voor me is als ik de dag voordat ik ga trainen al mijn whey shake met melk maak en vervolgens de rest van de dag in mijn sporttas laat liggen voor na het trainen, klopt dit?
Ik zou de kwark indelen in 2 keer.. 500GR in één keer is verspilling.. Smiddags 250GR en voor het slapen..
Vaak is bruin gewoon wit met een kleurtje, ik zou toch voor volkoren gaan
je maakt dus al de avond van tevoren je shake en die neem je pas de volgende dag? Een whey-shake moet je naar mijn mening niet te lang laten staan, gaat echt ontiegelijk snel meuren/bederven. Langhoudbare melk kan je overigens wel gewoon een dag in je tas laten.