XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

Te hol is nooit goed, maar een beetje is niet erg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
Hmm dan houd ik 't iig in de gaten want ik heb er altijd veel moeite mee om 'm omhoog te krijgen bij MP/DSP en dan wordt me rug vanzelf hol.

Even vraagje.. is je profielfoto ook daadwerkelijk jouw lichaam ? :p

• #1.145
Even vraagje.. is je profielfoto ook daadwerkelijk jouw lichaam ? :p

Was dat maar zo.. :o It's the God, zoek maar naar ''Zyzz'' op google.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Nieuwe Schema:

A:
BP (3)
Deadlift (3)
Triceps (2)
Biceps (2)
DB Shoulder Press (1/2)
Kuiten (2)

B:
MP (3)
BOR (4)
SQ (5)
Stiff-legged Deadlift (3)
Triceps (1)
Biceps (1)

C:
Lat Pulldown/Chins (4)
Incline BP (3)
Triceps (2)
Biceps (2)
DB Shoulder Press (1/2)
Kuiten (2)

Laatst bewerkt:
Vanwaar fullbody?

Wat stellen de nummers voor ? Sets ?

Vindt het maar een raar schema , maar hoop voor je dat je vorderingen maakt

De aantal sets , triceps en biceps maar 1 set van elk dus..
Maar geen probleem als dat uw goal is , als je maar progressie ziet

5 sets biceps is te weinig in een FB?
Het gaat er om dat hij op één dag maar 1 oefening doet voor biceps en maar 1 voor triceps.. Zeg ik dat ik 5sets te weinig vind voor een fb ? Ik vind het gewoon raar uit zien bij B maar als het goed helpt met progressie waarom niet , ik geef mijn eigen mening en stel hem ook niet voor om zijn schema te veranderen ;)

Het gaat er om dat hij op één dag maar 1 oefening doet voor biceps en maar 1 voor triceps.. Zeg ik dat ik 5sets te weinig vind voor een fb ? Ik vind het gewoon raar uit zien bij B maar als het goed helpt met progressie waarom niet , ik geef mijn eigen mening en stel hem ook niet voor om zijn schema te veranderen ;)

Die dag is vooral op benen gericht, gezien hij ze op andere dagen nodig heeft voor taekwando ofzoiets.
5 Setjes zwaar squatten vraagt wel wat tijd.
Een FB gaat uit van voornamelijk compounds en vooral frequentie ipv volume.

Die dag is vooral op benen gericht, gezien hij ze op andere dagen nodig heeft voor taekwando ofzoiets.
5 Setjes zwaar squatten vraagt wel wat tijd.
Een FB gaat uit van voornamelijk compounds en vooral frequentie ipv volume.
Ik heb er geen problemen mee , ik uit alleen mijn mening , zou zelf zo een schema voor fullbody niet gebruiken, misschien zie je het alsof ik hem wil afbreken maar totaal niet ;)

• #1.156
Lijkt mij wel een chill schema, en Rock zegt dat ik hier wel op kan gainen dus ik vind 't prima:p Tis ook weer eens wat anders.

En waarover het eigenlijk gaat is dat hij op A 2 sets voor biceps + voor triceps doet en dan op B doet hij maar voor elk één set dus ik zou het 2sets maken als hij A traint op maandag en B traint op woensdag.. 1set in mijn ogen is waardeloos maar dat is ook mijn mening en ik ga Lorenzzz zeker volgen , iedereen reageert anders op een schema dus zeker intressant om te volgen :)

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Ja dat is zeker het is eens iets anders , ik wil je zeker niet op andere gedachten brengen , als je maar knalled.. Hoeveel reps ga je toepassen bij alles ?

• #1.158
8-10 reps, maar probeer 't bij de 8 te houden. Bij de compounds doe ik 5 reps. En 2,5 kg per training verhogen. Doel is de kracht opkrikken en later goed massa kunnen pakken hierdoor. En zou ook wel chill zijn als ik hier ook massa mee pak:D

EDIT: Je hebt wel gelijk over B maar dat komt ook vooral omdat het dan te vol wordt, zou opzich ook zo 2 sets kunnen doen al heb ik daar zin in.

Laatst bewerkt:
overkill schema, zwaar benchen dan zwaar deadliften en dan db shoulder press en tricep dips. zou gewoon een standaar schema volgen man

overkill schema, zwaar benchen dan zwaar deadliften en dan db shoulder press en tricep dips. zou gewoon een standaar schema volgen man

Je gaat toch ook niet elke set tot fail...
In een split heb je 2x zwaar benchen (flat/incline), fly's en dan dips, CGBP en skulls ofzo.
Alsof dat zoveel minder zwaar is.

Als het te zwaar is merkt hij het zelf wel en schrapt hij 1 of 2 oefeningen...
Hij begint de compounds btw lager dan hij kan om dan voorbij z'n pr's te gaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven