Fitness Seller

Lorenzzzz's Log

overkill schema, zwaar benchen dan zwaar deadliften en dan db shoulder press en tricep dips. zou gewoon een standaar schema volgen man
Rippetoe = een standaard schema en daar bench je in de A-workout ook zwaar, daarna een zware deadlift en erna kan je nog dippen als je dat wilt. En daarvoor moet je zwaar gesquat hebben ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Kzie wel gewoon hoe het gaat.. :p
Deadlift heb ik er als laatste nog tussen gedaan want wilde hem eigenlijk eerst niet doen vanwege de techniek, dus volgende eerste keer ga ik zeker niet maxen en ik begin ook met lager als dat ik kan. Ben eigenlijk ook bang voor slechte techniek etc maar ik houd de laatste tips wel nog in m'n hoofd. Zolang rug hol is kan er weinig foutgaan, toch?

rippetoe is toch voor beginners??? denk gewoon dat je weinig eet als je geen progressie maakt

rippetoe is toch voor beginners??? denk gewoon dat je weinig eet als je geen progressie maakt
Is het ook gewoon maar Lorenzzzz kan niet meer eten.. Vind het dan ook nutteloos om zoveel mogelijk schema's uit te proberen om progressie te maken terwijl het duidelijk aan je voeding ligt.

• #1.165
Is het ook gewoon maar Lorenzzzz kan niet meer eten.. Vind het dan ook nutteloos om zoveel mogelijk schema's uit te proberen om progressie te maken terwijl het duidelijk aan je voeding ligt.

Dit is mijn 3e schema, er zijn mensen die iedere 6 weken veranderen van schema voor de afwisseling. En het is niet zo dat ik niet aankom maar het is niet veel spiermassa waarin ik aankom.

film je deadlift gewoon en dan zien we vanzelf wel hoe je techniek is

Zijn kcal zijn hoog genoeg, net zoals z'n eiwitten.
Als je dan vooral vet gaint en bijna geen spiermassa dan ligt het aan je training/rust.

En idd filmen die deadlift, heb je toch nog al gedaan?

Zijn kcal zijn hoog genoeg, net zoals z'n eiwitten.
Als je dan vooral vet gaint en bijna geen spiermassa dan ligt het aan je training/rust.

En idd filmen die deadlift, heb je toch nog al gedaan?

Hoe weet jij of z'n kcal hoog genoeg zijn? Dit is voor ieder persoon anders, als je niet goed aankomt, eet je te weinig, punt.

• #1.169
Hoe weet jij of z'n kcal hoog genoeg zijn? Dit is voor ieder persoon anders, als je niet goed aankomt, eet je te weinig, punt.

Sinds ik train is alleen m'n buik in omvang gegroeid, broeken passen ook niet meer, lijkt mij duidelijk meer vettoename als spier.. Nou kan je wel zeggen ga met meer variatie eten maar dat is sowieso niet mogelijk voor mij, en het lijkt mij ook niet dat dat ineens het grote verschil gaat maken.

@Baksteen
Deadlift zal ik dan wel weer filmen, is de zoveelste keer maar moet dan maar xD

Het is niet dat hij te weinig aankomt, het is gewoon veel vet en weinig spier.
Terwijl zijn eiwitten hoog genoeg zijn.

Dan moet je is aan andere verhoudingen van e/k/v gaan denken.

Vind zn voeding nog steeds k*t.. Jammer dat daar gewoon niets aan te veranderen is.

Hoezo k*t?
Het kan miss cleaner maar daar groei je echt niet beter op ofzo.
Koolhydraat = Koolhydraat
Eiwit = Eiwit (biologische waarde is verwaarloosbaar in deze hoeveelheden)

• #1.175
Maar tis niet zo dat ik sinds ik begon echt niks veranderd ben, integendeel. Krijg wel een t horen dat ik breder ben geworden enzo, en opzich valt het ook wel te zien, alleen ben ik nog niet tevreden over 'hoeveel' in die 7 maanden.

Maar tis niet zo dat ik sinds ik begon echt niks veranderd ben, integendeel. Krijg wel een t horen dat ik breder ben geworden enzo, en opzich valt het ook wel te zien, alleen ben ik nog niet tevreden over 'hoeveel' in die 7 maanden.
Als beginner zou je ook abnormaal moeten groeien. Als dat niet zo is is er simpelweg iets fout. Vaak is dat gewoon de voeding maar krijgt de training de schuld, heb dat zelf ook meegemaakt.
Hoeft natuurlijk niet bij jou het geval te zijn. Zelf denk ik dat het aan beide ligt maar ook dat je nu niet echt significante gains gaat maken omdat je een anders trainingsschema hebt. Blijf er echt bij dat je gewoon het aan je voeding ligt. Spijtig dat er niks aan te veranderen is, helaas pindakaas..
Nu kunnen we wel zeggen dat eiwitten eiwitten zijn maar als je dan mijn progressie en voeding naast die van Lorenzzzz legt zie je het verschil wel. Zelf weet ik ook precies het verschil tussen te weinig en genoeg eten (en gevarieerd).. Been there, done that.

Laatst bewerkt:
Nu ben ik het toch oneens met je Peanut.

In de hoeveelheden eiwitten die hier gemiddeld voorbijkomen is de biologische waarde verwaarloosbaar.
Carbs zijn carbs, ongeacht de GI en al de rest.
Als hij veel vet aankomt en weinig spier, en zijn rust is goed, dan ligt het gewoon aan de training.

Misschien ben je een (echte) hardgainer?
Probeer eens je 1RM te testen, en dan een repout te doen op 80%.
Als je daar redelijk wat reps mee haalt, ben je voornamelijk slow-twitch dominant.

[Link niet meer beschikbaar]

• #1.178
Nu ben ik het toch oneens met je Peanut.

In de hoeveelheden eiwitten die hier gemiddeld voorbijkomen is de biologische waarde verwaarloosbaar.
Carbs zijn carbs, ongeacht de GI en al de rest.
Als hij veel vet aankomt en weinig spier, en zijn rust is goed, dan ligt het gewoon aan de training.

Misschien ben je een (echte) hardgainer?
Probeer eens je 1RM te testen, en dan een repout te doen op 80%.
Als je daar redelijk wat reps mee haalt, ben je voornamelijk slow-twitch dominant.

[Link niet meer beschikbaar]

Wat bedoel je precies, 1RM, daar 80% van nemen, en dan? wat is repout?

• #1.180
Moet i khet morgen gelijk proberen met me nieuwe schema of later?

Terug
Naar boven