MuscleMeat

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Jep, doe ik ook trouwens. (3de week nu, 5de week is over PR)
Nu de gewichten lichter zijn bij de compounds kan je trouwens best zo explosief mogelijk proberen te liften.

Is goed;) Probeerde ook al explosief te chinuppen maar blijft zwaar :p

K ga je volgen:) k wil over 4 weken ook overgaan naar fullbody denk ik. ben nu met split bezig. 7e week gehad. nog 3 te gaan. dan rustweek. (werkweek school vandaar) en dan wil ik nieuw schema nieuw schokken nieuwe sets/reps. dus vooral afwisseling. Kijken hoe jij doet komende 4 weken met FB schema van je.

Neem wide grip en ga chinnen.. Zoals ik al zei , zoek op google en dan zal je vinden dat chin ups met de handpalmen van je weg zijn.. Wide grip chin ups doen( dus met handpalmen van je weg).. 3 x 10 x BW doen en je komt er .. Het is hard.. Zowizo zonder spotter haal je het niet

Neem wide grip en ga chinnen.. Zoals ik al zei , zoek op google en dan zal je vinden dat chin ups met de handpalmen van je weg zijn.. Wide grip chin ups doen( dus met handpalmen van je weg).. 3 x 10 x BW doen en je komt er .. Het is hard.. Zowizo zonder spotter haal je het niet

:o

Als je geen 10 reps met wide grip haalt zonder spotter kan je beter close grip doen zonder spotter en wel 10 reps halen...
Grip (wide/close/onderhands/bovenhands) maakt geen bal uit voor je lats, dus onnodig om daar verder over te gaan.

• #1.205
Doe chin/pull ups nu ook gewoon altijd met me handpalmen van me af hoor, maar waarom zou ik wide grip doen als ik dat amper red, het is toch veel beter als ik steeds wijder ga, dat ik nu met small grip begin en steeds wijder ga als het makkelijker lukt/

Doe chin/pull ups nu ook gewoon altijd met me handpalmen van me af hoor, maar waarom zou ik wide grip doen als ik dat amper red, het is toch veel beter als ik steeds wijder ga, dat ik nu met small grip begin en steeds wijder ga als het makkelijker lukt/

Exactly!

• #1.207
K ga je volgen:) k wil over 4 weken ook overgaan naar fullbody denk ik. ben nu met split bezig. 7e week gehad. nog 3 te gaan. dan rustweek. (werkweek school vandaar) en dan wil ik nieuw schema nieuw schokken nieuwe sets/reps. dus vooral afwisseling. Kijken hoe jij doet komende 4 weken met FB schema van je.

Nice, ben zelf ook benieuwd hoe het gaat!:D

• #1.208
Training van vandaag:

Training A

BP
20x20kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg
Was eigenlijk nog redelijk zwaar:p

DL
15x20kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
Tja probeerde in 1 lijn omhoog te komen maar blijft moeilijk, ik strek altijd eerst me benen en daarna met me bovenlichaam omhoog.

Parallel Dip
6xBW
6xBW
Voor de verandering eens zo gedaan, en kon er meer dan ik dacht :p Alleen voelde ik het niet zo goed in me triceps.

Barbell Curls
4x35kg - 6x30kg Hehe 35 nèt niet
10x30kg
Lekker

Behind neck military press
10x30kg eitje
10x35kg

Standing Calf Raises (smith)
10x100kg
10x100kg

---

• #1.209
Wil eigenlijk weer cutten..:(
Pas al ****ing veel broeken niet meer en me reet zit ONDER de striae, niet normaal.

En dat komt niet door spiertoename:/

• #1.211
Pics? :eyebrow:

Full rom btw bij de BTN MP?
Toch een degelijk verschil met 5x30kg.

Ja dit waren alleen geen echte barbells, waren van die kant-en-klare stangen. Stond op dat het 35kg was dus dat geloof ik :p, ja bij mij maakt het blijkbaar een groot verschil als ik niet helemaal tot me borst hoef te zakken.

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Denk persoonlijk dat me vet% wel hoger is als 15%, omdat in die huidplooimeting alleen op m'n bovenlichaam werd gemeten. Al het vet wordt hoofdzakelijk in me benen opgeslagen, daarom pas ik ook al zoveel broeken niet meer. Misschien dat ik dit jaar toch wel ff ga cutten.

Als je wilt cutten, ga dan gewoon cutten.

• #1.213
Ja het probleem is dat ik net een nieuw schema ben begonnen en dat ik dan misschien wel m'n kansen vergooi..

• #1.215
Dus als ik ga cutten zou ik gewoon weer me oude schema kunnen gebruiken?

• #1.217
Mkay:) Zal d'r nog wel ff over nadenken, niet dat het zomaar wordt van ''okey ik ga ff cutten''

Heb trouwens een tijdje geleden wel al een cutschema gemaakt. kan ik eventueel wel plaatsen hier om te laten controleren?

Mkay:) Zal d'r nog wel ff over nadenken, niet dat het zomaar wordt van ''okey ik ga ff cutten''

Heb trouwens een tijdje geleden wel al een cutschema gemaakt. kan ik eventueel wel plaatsen hier om te laten controleren?

Tuurlijk, maar veel kan ik er niet over zeggen want mijn kennis beperkt zich vooral tot het bulken. :D

• #1.219
Komt later dan want ik zie dat ik nog ff moet knutselen aan het schema :p

Terug
Naar boven