Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Np brah, je moet zelf weten wat je doet.
Succes iig en ik volg je op de voet.![]()
wat de **** voor eetschema is dit. Alleen maar brood brood brood. nieteens rijst voor of na je training.
op trainingsdagen kan je iets meer eten. Ik neem in de cut op trainingsdagen bijna al mijn carbs smorgens, voor het trainen en na het trainen. Avondmaaltijd neem ik alleen groenten + vlees of vis, en voor de rest alleen nog wat nootjes, kwark (of caseine shake).maar als je gaat cutten op trainingsdagen, is het dan niet beter om te cutten op NIET-trainingsdagen zodat je meer energie hebt voor te trainen ?? ik weet het niet zeker maar dat lijkt mij zo
wat de **** voor eetschema is dit. Alleen maar brood brood brood. nieteens rijst voor of na je training.
Ook krijg je amper kwalitatieve eiwitten binnne voor je training..... ja een beetje melk en een klein beetje kipfilet broodbeleg (gefabriceerd vlees).
compleet waardeloos.
Ook geen 400ml yoghurt in de cut.
Smorgens je dag beginnen met whey en brinta (mixen in shakebeker, heb je geen melk nodig dus spaar je weer kcal).
Dan bij je broodmaaltijden eieren of een blik tonijn toevoegen. Een broodmaaltijd vervangen door alleen een eiwitbron + groenten en evt noten.
Gast, niet om lullig te zijn of iets, maar je hebt haast geen massa en je wilt gaan cutten?
Ga gewoon (verder) clean bulken..
Voeding gaat ook goed imo, probeer kh laag te houden, doe nu 4 broodjes op een dag, 's ochtends brinta en voor de rest haal ik me carbs uit het avondeten en de beetjes uit de eiwitrijke en het (goeie) vetrijke voedsel.

Doe je Chin Ups volledig gestrekt of blijf je onder een hoek?
Goede training anders.