AndroidHealthClinic

Lorenzzzz's Log

Ik zou niet gaan cutten bro, misschien is het een idee om je huidige voedingsschema eens onder de loep te nemen en te gaan clean bulken.
Als je dat goed doet kan je ook terug gaan in VP, al gaat het wat langzamer dan.

ga je serieus cutten ofwat ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Ik heb me voedingsschema al vaak onder de loep genomen maar het kan ook gewoon niet beter als hoe hij was.. Lang verhaal allemaal.

Heb vaak getwijfeld om te gaan cutten of verder bulken maar ik ga nu denk ik gewoon echt cutten. Zitten veel voordelen voor mij aan buiten dat het er beter uit ziet, ben heus niet zo'n superdude:p

Np brah, je moet zelf weten wat je doet.;)
Succes iig en ik volg je op de voet.:p

Waarom zou je cutten man?

Your choose , your body!
Komt goed :)

• #1.229
Maar zijn er nog mensen die verstand hebben van cutten? Heb bovenaan deze pagina en op de vorige pagina me voedingsschema's gepost voor in de cut, iemand nog op/aanmerkingen?

wat de **** voor eetschema is dit. Alleen maar brood brood brood. nieteens rijst voor of na je training.

Ook krijg je amper kwalitatieve eiwitten binnne voor je training..... ja een beetje melk en een klein beetje kipfilet broodbeleg (gefabriceerd vlees).
compleet waardeloos.
Ook geen 400ml yoghurt in de cut.

Smorgens je dag beginnen met whey en brinta (mixen in shakebeker, heb je geen melk nodig dus spaar je weer kcal).
Dan bij je broodmaaltijden eieren of een blik tonijn toevoegen. Een broodmaaltijd vervangen door alleen een eiwitbron + groenten en evt noten.

maar als je gaat cutten op trainingsdagen, is het dan niet beter om te cutten op NIET-trainingsdagen zodat je meer energie hebt voor te trainen ?? ik weet het niet zeker maar dat lijkt mij zo

maar als je gaat cutten op trainingsdagen, is het dan niet beter om te cutten op NIET-trainingsdagen zodat je meer energie hebt voor te trainen ?? ik weet het niet zeker maar dat lijkt mij zo
op trainingsdagen kan je iets meer eten. Ik neem in de cut op trainingsdagen bijna al mijn carbs smorgens, voor het trainen en na het trainen. Avondmaaltijd neem ik alleen groenten + vlees of vis, en voor de rest alleen nog wat nootjes, kwark (of caseine shake).
Op rustdagen eet ik nog minder carbs dan op trainingsdagen, en dus ook minder kcal.

• #1.233
wat de **** voor eetschema is dit. Alleen maar brood brood brood. nieteens rijst voor of na je training.

Ook krijg je amper kwalitatieve eiwitten binnne voor je training..... ja een beetje melk en een klein beetje kipfilet broodbeleg (gefabriceerd vlees).
compleet waardeloos.
Ook geen 400ml yoghurt in de cut.

Smorgens je dag beginnen met whey en brinta (mixen in shakebeker, heb je geen melk nodig dus spaar je weer kcal).
Dan bij je broodmaaltijden eieren of een blik tonijn toevoegen. Een broodmaaltijd vervangen door alleen een eiwitbron + groenten en evt noten.

Rijst mag ik niet en heb ik al genoeg ruzie over gehad met me ouders, dusja. Me whey is bijna op en nieuwe mag ik niet meer kopen, maar zou wel tot het op is kunnen gebruiken 's ochtends dan bij de brinta.

En dan is het wel gefabriceerd vlees maar dat zijn toch nog steeds eiwitten of niet? Eiwit=eiwit imo

Eieren zal ik toevoegen, bij welke maaltijd zou ik dat het beste kunnen doen en hoeveel eieren dan?

• #1.234
**** Yea ik ga nu trainen, Squatten + ochtendcardio xD

Gast, niet om lullig te zijn of iets, maar je hebt haast geen massa en je wilt gaan cutten?
Ga gewoon (verder) clean bulken..

• #1.236
Gast, niet om lullig te zijn of iets, maar je hebt haast geen massa en je wilt gaan cutten?
Ga gewoon (verder) clean bulken..

Klopt, maar het zit me gewoon in de weg, massa kan ik altijd nog wel krijgen, tis nu tijd om te cutten. Cleanbulken is voor mij geen optie..

Training van vandaag:

Training B

Military Press
10x20kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
Makkie:)

BOR
10x20kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg

Squat
5x75kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
Zeer tevreden.
Zo diep mogelijk.

Lying Hamstring Curls
8x64kg
8x64kg
8x64kg

EZ-Skullcrushers
10x20kg
10x20kg

Concentration Curls
10x12kg
10x12kg

---

+-25 min. Cardio, hartslag omstreeks 155.

Oohja nog een vraagje, ik ging na 13 minuten switchen van cardioapparaat, en begon ik met de loopband. Alleen had ik hier de hellingshoek hoog gezet, heeft dit invloed? Want m'n hartslag was wel gewoon goed.

Laatst bewerkt:
  • #1.237
Vandaag ook getraint, had toch zin om nog ff wat te doen en cardio leek me wel goed:)

Buikspiertjes gedaan, tja niet echt noemenswaardig, echte nette sets waren incline crunches als upset met BW-5kg-10kg-15kg met 30-25-25-25 reps. Ook nog beetje leg raises gedaan, losse crunches, side bends, etc etc.

Voor de lol ook nog ff 5x60kg Decline BP gedaan en 15x40kg Decline BP met wat negatieve reps erbij etc xD

En 30min. Cardio, hartslag tussen 130-145 en soms tussendoor wat harder; 150-175. Lekker chill dagje in de sportschool:)

Loopband gaf btw daan dat ik 200kcal had verbrand, niet dat dit zal kloppen maar 't zal toch enige indicatie hebben?

Ben @ the moment echt 100% gemotiveerd:D Voeding gaat ook goed imo, probeer kh laag te houden, doe nu 4 broodjes op een dag, 's ochtends brinta en voor de rest haal ik me carbs uit het avondeten en de beetjes uit de eiwitrijke en het (goeie) vetrijke voedsel.

• #1.238
Training van vandaag:

Training C

Chin Ups
8x
8x
8x
8x
Nog steeds met beetje hulp maar kon al wel breder pakken:D

Incline BP
15x20kg
5x55kg ging te moeilijk (probeer op te bouwen zodat ik straks omhoog vlieg in gewichten)
5x45kg :)
5x45kg lekker explosief

Squatrek Dips
15xBW+20kg
15xBW+20kg
Eitje

EZ-Curls
8x25kg
8x27,5kg
Vanuitgaande dat de bar 5kg was.

Dumbbell Shoulder Press
10x18kg

Verder nog wat stricte burnsetjes van Lateral Raises en front raises maar niet noemenswaardig.

Seated Calf Press Machine
12x79kg
15x79kg
Niet echt gelet op de reps hihihi

---

+ 25-30min. loopband, zo'n 200kcal verbrand stond er. :)

Doe je Chin Ups volledig gestrekt of blijf je onder een hoek?

Goede training anders.

• #1.240
Terug
Naar boven