AndroidHealthClinic

Lorenzzzz's Log

Google 'Zyzz' maar eens, is het meest besproken bb-figuur van het afgelopen half jaar waarschijnlijk.

Ohh, ja die foto's heb ik wel vaker hier op het forum gezien en ook de naam wel vaker horen vallen, zoals die opmerkingen van jou ook net; als je er zoals zyzz wilt uitzien.
Ik dacht dat het iemand was van dit forum, maar man die heeft wel mooi fysiek :P

Ohh, ja die foto's heb ik wel vaker hier op het forum gezien en ook de naam wel vaker horen vallen, zoals die opmerkingen van jou ook net; als je er zoals zyzz wilt uitzien.
Ik dacht dat het iemand was van dit forum, maar man die heeft wel mooi fysiek :P

dank u

• Topic Starter Topic Starter
Wie is Zyzz ? (+ foto's ?)

En hoe oud ben je Lorenzzzz ??

Zyzz=Tha God

Ik ben over 3 maanden 15.

Deadliften was toch niet zo goed als ik dacht, ik stond te breed met mijn voeten (moet vlak naast elkaar) en boog zegmaar mijn knieën niet over de bar heen. Had het ff aan de buffste bb-er gevraagd of ie ff kon kijken naar me techniek:) Voel me nu best ****ed maar ben wel blij dat ik het nu weet.

Zyzz=Tha God

Ik ben over 3 maanden 15.

Deadliften was toch niet zo goed als ik dacht, ik stond te breed met mijn voeten (moet vlak naast elkaar) en boog zegmaar mijn knieën niet over de bar heen. Had het ff aan de buffste bb-er gevraagd of ie ff kon kijken naar me techniek:) Voel me nu best ****ed maar ben wel blij dat ik het nu weet.

Wie zegt dat je het nu wel goed doet? :')

Post gewoon een filmpje.. heb je meer aan lijkt me.

Ja maar ik heb alleen een filmpje met de slechte techniek:trollfacex:

no problem

just post

En weet iedereen wie ik ben:(

als je niet post, gaat niemand je log meer volgen :(

Ik post nu, je zei niet wàt ik moest posten:trollfacex:

Iedereen ziet je avatar toch al, of ben je dat niet :o ?
En trouwens je kan ook gewoon van de zijkant met je mobiel richten en dan dat je kop er net niet of niet goed op komt.

POSTEN :D

Okey okey ik post hem misschien morgen.
Ja dat ben ik, knap koppie he?:D

Terug
Naar boven