- Waardering
- 11.482
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Hallo. Mijn vriend is veel afgevallen. Gister hadden we een gesprek waarbij hij nogal geïrriteerd kan raken over trainen. Hij zit erg met zijn uiterlijk. Ik vind dat als HIJ hier mee zit, hier iets aan moet doen.
5 jaar geleden heeft hij een half haar lang 5 a 6 dagen in de week getraind en hiermee totaal heen verandering geboekt. Ik vraag me af waar het fout is gegaan? Hij zegt dat hij geen motivatie meer heeft omdat het voor hem toch geen verschil maakt. Hij is niet gemaakt om spierballen te hebben zegt hij. Ik vind dit onzin en vind dat hij niet zo snel de moed op moet geven. Begeleiding had hij wel zei hij. Hoe kan het dat je na een half jaar trainen totaal geen verschil ziet? Hij had den voedingsschema. Eiwitrijk enz.
Ook zei ik dat hij niet moet verwachtn na een paar maanden afgetraind te zijn. Maar iets verandering zou er moeten zijn toch? Iemand tips? Of zou hij er gewoon geen zin in hebben? Aangezien hij zo heftig kan reageren?
Groetjes ilse
- Hij geeft aan dat hij niet gemaakt is spierballen te hebben, maar een mens is ook niet gemaakt om op de bank te hangen 24/7.
- Als hij met begeleiding geen resultaten boekt zijn er twee mogelijkheden: een kutbegeleider, of hij deed niet wat de begeleider hem vertelde.
- Hij reageert heftig omdat hij zich aangevallen voelt.
- Als HIJ ergens mee zit, is het aan HEM om hier iets aan te doen. Technisch gezien heb jij hier niets over te zeggen.
- Als je onzeker ben over je uiterlijk moet je er iets aan doen, en als je dat niet wilt doen moet je gewoon niet huilen. Hij wilt het niet graag genoeg. Punt.
Aan jou de keus of je samen wilt zijn met iemand die er zelf voor kiest om ongelukkig te zijn.