MuscleMeat

LOST Season 4!!! Het is weer begonnen :)

Zie jij de ondertoon al, spiertje? Iets met sarcasme ofzo?

t zal nog even duren voordat er een einde aan de serie is geschreven ...

Alle scenaristen staken per slot van rekening dus het seizoen kan niet eens volledig
worden uitgezonden.

dan, heel dit topic naar de kloten door die lost haters:p

maar is ff een download zoeken:)

Het verhaal op het eiland is opzich interessant. Alleen het verhaal daarbuiten, daarmee doel ik op de eindeloze flashbacks die ik als een storend factor beschouw. Het is wel interessant om te weten wat er zich in het verleden heeft afgespeeld, maar er wordt in mijn ogen daar teveel tijd aan verspild, waardoor het verhaal op het eiland te weinig tijd krijgt.

pff, je komt ook echt weer niks te weten he :P

Heerlijke serie elke keer als ik denk nu weet ik.....:eek: gebeurt er weer wat dat ik denk eeeuh..... wat is dit dan weer, moet zeggen ben niet blij met alle wendingen meestal omdat me theorietjes omtrend gebeurtenissen volledig om zeep geholpen worden :D.

Aan alle haters je hoeft niet te posten je kan ook gewoon weg gaan en lost fans in hun waarde laten, we hebben het al moeilijk genoeg met de serie :D

Het verhaal op het eiland is opzich interessant. Alleen het verhaal daarbuiten, daarmee doel ik op de eindeloze flashbacks die ik als een storend factor beschouw. Het is wel interessant om te weten wat er zich in het verleden heeft afgespeeld, maar er wordt in mijn ogen daar teveel tijd aan verspild, waardoor het verhaal op het eiland te weinig tijd krijgt.
ja zo kunnen ze het wel blijven rekken, weer nieuwe personages en een hoop flashbacks er rond, maar ze houden het mysterie er wel in waardoor ik blijf kijken:)

• Topic Starter Topic Starter
De flashbacks en flashforwards creeren gewoon heel veel extra mogelijkheden om het verhaal uit te diepen. Ik vind ze ook niet altijd even tof, maar ze zijn wel nodig om het complexe verhaal te brengen. En het toffe einde van seizoen 3 speelde heel mooi in op die flashbacks vond ik.

Joepie nog meer karakters met flashbacks! :moon:

Gister aflevering 4 gekeken... super! Wordt steeds vager met al die gasten met hun secret mission ???

Wou net zeggen:P, dat kan niet :D

LOST?

Is die kerel na al die moeite eindelijk uit de gevangenis ontsnapt en is ie vervolgens 6 seizoenen verdwaald? Of wacht... ;)

****ing series, zelfs Sopranos heeft redelijk afgedaan voor mij.

Dat is prisonbreak dumbass :D! Hier zitten ze nogsteeds gestrand op een onbewoond eiland :)

• Topic Starter Topic Starter
LOST?

Is die kerel na al die moeite eindelijk uit de gevangenis ontsnapt en is ie vervolgens 6 seizoenen verdwaald? Of wacht... ;)

****ing series, zelfs Sopranos heeft redelijk afgedaan voor mij.

Baas, ga het nou eens checken, het is echt wel een lachen serie. Je moet een beetje langs wat dingen heen kijken (ja het zijn alleen maar knappe mensen in het vliegtuig en dat soort shit) maar uiteindelijk is het gewoon rete tof om te volgen. Je moet gewoon even wat episodes checken en dan kom je er vanzelf wel in.

Ik krijg altijd een warm gevoel van binnen als ik kate op het scherm zie :)

Terug
Naar boven