Fitness Seller

LOST Season 4!!! Het is weer begonnen :)

Baas, ga het nou eens checken, het is echt wel een lachen serie. Je moet een beetje langs wat dingen heen kijken (ja het zijn alleen maar knappe mensen in het vliegtuig en dat soort shit) maar uiteindelijk is het gewoon rete tof om te volgen. Je moet gewoon even wat episodes checken en dan kom je er vanzelf wel in.

+1 op tv heb ik het ook niet gevolgd omdat ik tussen de aflevering zo lang moest wachten. Toen ik echter een paar dagen niks te doen had paar afleveringen achter elkaar gekeken en sinds dien volg ik het op de voet.

• Topic Starter Topic Starter
Doe mij Juliet maar, mjammie!

Doe mij ze allebei maar.

net de laatste aflevering gezien, damn spijtig dat sawyer het loodje moest leggen :(.

Damn heb pas net season 1 afgekeken. Begin nu aan season 2.

Freckels is IDD JAMMIEEEEEEE

• Topic Starter Topic Starter
Whaha lekker goedgelovige mensen hier :)

superrrr, seizoen 4 ... ik wacht op het moment dat ik 4 afleveringen op 1 dvd heb. En kijk ze dan allemaal tegelijk, en daarnaar maar weer afkicken....

Hoorde op de radio dat de staking van de producenten erop zit... !!! netjuhss

Klopt! de staking is over :). En sawyer is niet dood :D. Iemand anders wel aan het eind van seizoen 3. Begin jack trouwens steeds meer een a**hole te vinden :D

Vind het wel jammer dat ze het zo langdraaaaaaadig maken.

hij is weer brutaal vaag deze aflevering :(

Idd.

Het mysterieuze van het eiland is een beetje weg nu met die flash forwards naar de real world.

Hoop nog steeds uit te vinden van die black cloud is. :p

En wie er in die kist ligt..

Terug
Naar boven