AndroidHealthClinic

Lovehandles?

rockfish

Cool Novice
Waardering
0
Dus ik ben 2 maand geleden begonnen met wat KT en recent met wat cardio om wat slimmer te komen te staan, ik verloor zo'n net geen 10 kg reeds en ben tevreden over mijn resultaten, den speklaag over de abs is stilaan aan het wegsmelten en komen zichtbaar, dus niet te klagen MAAR ik heb van die lovehandles, die vernken het een beetje voor mij... ik dacht er aan wat extra obliques te doen ofzo, wil niet overdrijven in cardio want skinny moek ook nie worden...

ADVIES? ???

Wat voor cardio doe je allemaal?

Is het niet zo dat als je nog meer obligues gaat doen je love handles alleen maar erger worden? Omdat er meer spieren komen dan toch?

• Topic Starter Topic Starter
cardio: fietsen, want lopen lukt me niet zo goed, gauw steken enzo

ja obliques trainen de situatie verergeren, mhuh, ja misschien, maar zonder obliques te trainen waren die handles der ook en vroeger lang lang geleden, toen ik nog héél veel liep, had ik dat ook, geen gram vet, maar daar wel handles dan... ik dacht obliques trainen zou de spier strakker maken en op zijn beurt inwaarts trekken, nee?

maar goe bezig, kom maar op met die adviezen...

thanks

en verder

ik doe na mijn pak weg uurtje KT nog even een 30 tal minuten cardio en op off days een uur cardio. hoef ik dit op te krikken of niet?

Ik denk ook inderdaad dat dat de beste en enige oplossing is. Bij mij blijft dat laatste beetje vet altijd op de onderbuik zitten (bij de meesten trouwens) en bij jou, Rockfish, is dat dus schijnbaar de lovehandles. Om die weg te krijgen moet je dus nog lager in vetpercentage gaan.

Je moet ook om je rust denken he.. ik weet niet hoeveel dagen in de week je traint en hoe veel cardio dagen je daarbij pakt?

En als je snel steken hebt (neem aan in je zij etc.?) dan moet je gewoon ff conditie opbouwen, dat is ook nog eens gezond!:)
Dan is het misschien een optie om een interval training te doen op de fiets;)

dan zak ik verder in vet%

keep u posted hoe tverloopt

tegen steken kan je best wat wachten na je eten.

ik deed vroeger een half uur na mijn eten cardio en had ook altijd steken.

daarna niet meer

Terug
Naar boven