MuscleMeat

Lowlands '09

Tractortje

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Ben vorig jaar gegaan en heb m'n kaartje voor dit jaar ook al gekocht. Vorig jaar ging er volgens mij echt niemand van hier. Dit jaar anders?

Er staat nog bijna geen acts op de site, maar degene die er staan zijn vet:

-Boys Noise
-Enter Shikari
-Arctic Monkeys
-Basement Jaxx

Ben vorig jaar gegaan en heb m'n kaartje voor dit jaar ook al gekocht. Vorig jaar ging er volgens mij echt niemand van hier. Dit jaar anders?

Er staat nog bijna geen acts op de site, maar degene die er staan zijn vet:

-Boys Noise
-Enter Shikari

-Arctic Monkeys
-Basement Jaxx
nooit van gehoord
nee ik ga niet :p

Dat ziet er al goed uit! Arctic Monkeys :D

Present :woot:

• Topic Starter Topic Starter
marjoleintje!! ga je met mij mee?! dan laten we jonko lekker thuis en gaan we samen in een tentje!!!1

Marjolein en ik gaan bij elkaar in een tentje. Wie gaat er nog meer mee?

Ik en een kamerraad van mij zijn zeker aan het overwegen om dit jaar weer eens te gaan. Vroeger was het vaste prik, maar we hebben nu al bijna 5 jaar overgeslagen. Ik vind de lineup alleen nog niet echt om naar huis te schrijven, basement jaxx is wel cool en arctic monkeys ook wel, maar echt reden om te gaan.. neh... Ik hou de programmering iig goed in de gaten en besluit later nog dit jaar of ik ga.

The Prodigy en Bloc Party op Lowlands

De Britse electrorockband The Prodigy staat komende zomer op Lowlands. Ook Bloc Party, Opeth en Rusko zijn toegevoegd aan de line-up van het muziekfestival. Dat maakte concertorganisator Mojo donderdag bekend.

Voor de broodnodige cultuur komen onder anderen Herman Brusselmans, Hugo Borst, Boozy, Karel Kanits en MC Jeffrey Huf naar Biddinghuizen.

Dit jaar verrijst een nieuwe tent op het festivalterrein; de Mike. In deze tent worden comedyworkshops onder leiding van Howard Komproe en Nico van der Knaap gegeven. Verder is er een stand-up programma waarvan de line-up later bekend wordt.

Eerder kondigde de organisatie al de aanwezigheid van Arctic Monkeys, Basement Jaxx, Bon Iver, Crookers en La Caravane Passe aan.

Op 21, 22 en 23 augustus vindt in Biddinghuizen de zeventiende editie van A Campingflight to Lowlands Paradise plaats.

Kijk nu wordt het al weer een stuk interessanter, maar ik verwacht nog echt meer grote namen voordat ik een ticket koop. Het komt al in de buurt.

The Prodigy... VET een van mijn favo bands :D

Na 2 jaar niet geweest te zijn ben ik er dit jaar waarschijnlijk weer eens bij. Bon Iver wil ik ook graag zien, lekker emo maar zeker rete goed.

http://www.youtube.com/watch?v=UrMmr1oMPGA

Het Dour programma begint ook lekker te worden:

N-Type
65daysofstatic
Aphex Twin + Hecker
Bob Log 3
Andy C
Caribou
Chase&Status
Colotis Zoé
Craze and Klever on 4 turntables
Crystal Castles
Deerhoof
Digitalism
Diplo
DJ JS-1
DJ Muggs
Does It Offend You, Yeah?
Don Rimini
Dusty Kid
Gojira
Gong
IAM
Ignite
I'm from Barcelona
Jazzanova
Kap Bambino
Kery James
Killing Joke
Mad Decent Soundsystem
Mercury Rev
Mix Master Mike
Mixhell
Mr Wiggles
Noisia
O'Death
Papa Dada
Pascale Picard
Popof
Rahzel
Roots Manuva
Rusko
The Jim Jones Revue
The Proxy
Thunderheist
Venetian Snares

Daar ben ik iig zeker weer bij.

Laatst bewerkt:
:heart:

Waarschijnlijk ga ik dit jaar weer heen.

Whaha, met je fluorescerende armbandjes, lichtgevende ringen en 2 onderlip piercings stagediven vanaf de trampoline op het podium? Whaha, zag die gasten ook eens live aan het werk, wat een kinderfeestje was dat zeg :roflol:

Whaha, met je fluorescerende armbandjes, lichtgevende ringen en 2 onderlip piercings stagediven vanaf de trampoline op het podium? Whaha, zag die gasten ook eens live aan het werk, wat een kinderfeestje was dat zeg :roflol:

Prachtig toch? :D

Jezus, the Prodigy. Ik ga kilo's verliezen op Lowlands. Ik hoop dat Pendulum ook weer komt, dan is het feestje compleet :D

Ik ga dit jaar voor het eerst, met Loca denk ik.
Ik denk ook dat ik daar 5kg spiermassa ga laten liggen, maar maakt niet uit, lijkt me wel een gezellig festivalletje.

Wat een k*tprogramma dit jaar. Ze begonnen zeer goed, maar het is echt k*t.

Prodigy
Boemklatsch
Boys Noise
Enter Shikari
Basement Jaxx
Thursday
The Blackout (pootjes)
Dizzee Rascal (alleen vanwege Bonkers)

En misschien ga ik nog ff headbangen op Bring me the horizon.

Voor de rest wordt het ongelimiteerd pils drinken in het gras.

Laatst bewerkt:
Vind het programma elk jaar waardelozer worden net als bij pinkpop. Ben in 2002 voor het laatst geweest.

Lowlands programma is imo al jaaaren bagger, das ook de rede dat ik na 10 jaar afgehaakt ben daar. Maar ik moet zeggen dat ik het dit jaar wel prima vindt:

2000 and one
2manyDJ's
Aux Raus (hahaha zeker ff checken die gasten, is vet)
Benga (dubstep)
Bon Iver !!!
Darkraver (haha vet!)
Devotchka (little miss sunshine soundtrack)
DJ Promo (echt wel vet)
Huoratron (dikke 8 bit nintendo dance)
Noisia
Paul Kalkbrenner (zekers vet)
Speedy J
Squarepusher
The Subs (vette electro, zeker checken)
Vitalic (idem electro)
Whitest Boy Alive

Laatst bewerkt:
DJ Promo ben ik vorig jaar ook geweest. Dat vond ik echt te ver gaan.

Terug
Naar boven