XXL Nutrition

Lowlands '09

• Topic Starter Topic Starter
Yo homo's, 'tis bijna zover. Nog steeds weinig DBB'ers die gaan?

Op aanraden van Rob toch nog een paar lekkere electro acts ingeplanned. Helemaal k*t dat 2manydj's overlapt met the prodigy trouwens.

Teeeerring! Ik wil Rob G allereerst even bedankt voor zijn geweldige tips. Ik heb alles gezien wat ik wilde zien. De prijzen waren weer lekker asociaal hoog en het geluid in de Bravo was weer fenomenaal.

De rockbands suckten, omdat ik niet houd van die ****ing saaie britpop crap. Ik heb ook genoten van mijn maten die gedesillusioneerd van de Arctic Monkeys terugkwamen. Vloekend en scheldend over het belabberde optreden. Gewoon genieten :roflol:

Douchen, tanden poetsen, wassen, schone kleren aantrekken was er allemaal niet bij. Ik heb een keer een andere outfit aangetrokken en daar zat niet eens een schone onderbroek bij :roflol:

Ik heb ook m'n fysiek goed onderhouden met bier en loempia's, dus dat was wel fijn.

Meest memorabele acts voor mij:

-Prodigy
Was vet. Alleen wel heel heel erg druk. Ik stond ook redelijk ver achteraan, omdat ik het was vergeten :roflol:

-Boemklatsch
Deze gasten zijn echt ongelofelijk. Zo ****ing vet. De meest gekke beats komen uit de speakers zetten en je rockt echt de tent uit bij deze gasten. Alleen de ****ing boxen waren verrot! Er kwam amper bass uit en dat liet het publiek merken ook. De mannen konden er alleen niks aan doen. De India is echt een k*ttent. En die zijn ze overigens ontgroeid. Het was echt tien keer zo druk als vorig jaar en dat was logisch ook.

-Enter Shikari
t*ring, deze gasten geven echt een ongelofelijke show weg. Het was niet druk, maar dat kwam misschien ook omdat het echt 40 graden was ofzo. Die zanger kan ook mee gaan doen aan de Olympische spelen, want die bleef maar over het podium rennen en knallen. Het was trouwens echt goed. Een paar nieuwe nummers en een paar klassiekers. Heerlijk. Ik was zelf in me eentje en stond achteraan, dus heb genoten van het schouwspel.

-Destine
Een jong emo bandje uit Nederland die ik verkoos boven de suffe band van Grohl en z'n maten. En terecht. Eindelijk een leuk bandje uit Nederland wat in dit genre iets maakt. Die gasten stonden in de Charlie en zetten een leuke show neer. Volgens mij heb ik lead gitarist niet eens keer zien stoppen met lachen. En de rest ook niet. Die gasten stonden het hele optreden met een ****ing grote glimlach op hun gezicht, te rocken tot ze erbij neervielen. Erg poppy, maar erg leuk.

-The Subs
Dit kende ik niet maar had ik van Rob G. Dit was echt... ongelofelijk. Het sloeg helemaal nergens op. Het was tegelijk met Snoop, dus het was rustig (half gevulde Bravo), maar echt.. wat een muziek. In het programmaboekje stond "beukelectro" en ik kan het ook niet anders omschrijven. Je werd de tent uitgeblazen met de meest sicke beats en bass en die idioot die erbij staat te schreeuwen doet het echt fenomenaal. De beste act van Lowlands voor mij. Ik ging he-le-maal uit m'n stekker. Als het hier zo vol was geweest als bij Boys Noise, had niemand meer opgestaan. Gewoon iedereen dood.

-Vitalic
Ik was hier in me eentje en helemaal dronken, maar wat ik er nog van weet was dat het geniaal was. Ook aardig druk en flink geknald. Goede muziek en lekker druk.

-Boys Noise
Deze shit was ook echt niet normaal. Ik was de hele dag nuchter, en heb om 2.00 nog even snel zeven grote pils naar binnen gewerkt. Die waren dus om 3.00 ongeveer op, toen Boys Noise begon. Ik was heerlijk aangeschoten, misschien licht dronken en ik heb echt de achillespezen uit m'n poten staan springen. Ik zei aan het begin tegen m'n vrienden "Als hij Phantom Pt2 gaat draaien, dan spring ik door het dak heen". En ik kreeg m'n zin. Na een masterlijke set van 2.00 was zijn een na laatste nummer mijn favoriete nummer. Ik was ondertussen al zo nat van het zweet dat ik m'n shirt kon uitknijpen, en ik maar gewoon door een nieuwe barriere. He-le-maal los. Heerlijk. Na de Subs de beste act die ik heb gezien.

Dizzee Rascal
Geniaal! Ik kende eigenlijk alleen Bonkers (wie niet?), maar ik vond de rest van z'n muziek eigenlijk ook wel heel gaaf. Allerhoogste hoogtepunt van heel Lowlands voor mij was toen hij Bonkers ging doen. Heel de Bravo ging 's middags kapot. De tent werd gewoon afgebroken. Het was niet normaal, hahaha.

t*ring gaat helemaal los.....:D

Grappig man alleen ik zou er niet tussen willen staan in die massa.:eek:

Ik heb me trouwens doodgelachen. Ik heb een paar bekende DBB koppen gezien. Wat een kleine mannetjes allemaal :roflol: - Ik dacht dat ik klein was met mijn 1.85, maar al die DBB'ers zijn 1.75 of kleiner volgens mij.

Op fysieken wil ik niet haten.

Terug
Naar boven