XXL Nutrition

Lowlands 2007

Drummerbart

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Aan mij dit jaar de eer om een topic te starten over dit mooie festival.

Wie gaan er allemaal? Ik heb zelf een aantal kaartjes kunnen bemachtigen met wat vrienden en heb er veel zin in. Nu nog een beetje hopen op mooi weer.

Om het topic een beetje interessant te houden:

Voor degene die gaan dit jaar (of ooit zijn geweest), wat is handig om mee te nemen?

- BBQ'tje
- Traytje halve liters export bier
- Zitje

Ik ga niet maar ben wel jaloers op je. Lijkt me super! Ik hou niet van kamperen.. maar 'n vriendin van me gaat wel en nu krijg ik er toch wel zin in. Heeft denk ik wel wat. :)

Hoop voor je (jullie) dat 't mooi weer wordt!

Voor het eerst, na 8 jaar lang traditie getrouw op camping 3 tussen de bomen onder het blauwe zeil te hebben gestaan, ga ik niet. Ik begin lowlands ieder jaar minder leuk te vinden en tegen mijn instinct in heb ik dus besloten dit jaar niet te gaan.

Maar toch wat tips:

Ga op donderdag en ga met het OV. Zog dat je om een uur of 12 smiddags op station 't Harde staat. Dan kan je waarschijnlijk één van de eerste bussen pakken en hoef je nooit lang te wachten bij de ingang.

Neem een stoel mee om te chillen op de camping, erg belangrijk. Neem specifiek deze stoel mee:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kan geen groter plaatje vinden, maar die stoelen verkopen ze bij de xenos. Zo'n inklapbare stoel waar je in kan liggen (dus met zo'n stuk om je benen in te hangen). Die shit is echt een must have voor een festival. Perfect om in te liggen en snoeihard te zuipen.

Neem sterke drank mee en veel bier.

Als je beetje zwaar beladen bent, knal je spullen dan op een steekwagen met wat spinnen. Dat scheelt heel wat moeite met het sjouwen.

Hmmz, mja verder weet ik het zo niet. Ga beetje lekker chillen en ga niet alleen naar acts waar je bekend mee bent. Loop lekker een tentje in waar je nog nooit van hebt gehoord en dan zie je vaak erg lachen dingen.

Terug
Naar boven