AndroidHealthClinic

luie ecto's log

Waar kan ik eigelijk alle foto's zien van de contest dames? (het wordt steeds interressanter!)

Kan niet wachten :D

Ze staan er! :)... even rustig de tijd nemen :D

• Topic Starter Topic Starter
Ze staan er! :)... even rustig de tijd nemen :D

haha ik had gister al gestemd;)

Mood vandaag: dikke vette last van me spastische darmen. Gisteren te moe om wat te doen, geen training. Ik heb nog geen fut om volgas te gaan al wil ik dat graag. En trutje denkt dat ik een jojo ben, heb dr gister gebeld dat het toch echt over is. Werd ff te veel gestalkt zucht.

Nou niet meteen beginnen te schelden hè? (ook al weet ik wel wie er belde - ik was het niet)

ik weet dat je dat niet zou doen bij mij op die manier;)

ik zit over je sportschool kwestie na te denken....ik kom alleen op steeds hetzelfde: Home Gym!

Geen homegym... er komt nl. niks meer bij! Squatten thuis kan niet... DL al helemaal niet... enige is: wil ik als exotische diersoort trainen in die andere gym - en hoe zijn de andere mensen?

• Topic Starter Topic Starter
Geen homegym... er komt nl. niks meer bij! Squatten thuis kan niet... DL al helemaal niet... enige is: wil ik als exotische diersoort trainen in die andere gym - en hoe zijn de andere mensen?

goed rond kijken voor je beslist, zeker ook meerdere dagen proberen en liefst niet nu in vakantie tijd. Let maar op, als iedereen terug is beginnen ze als een malle te sporten, kan jij gaan wachten;)

lol ga jij klagen over exotische diersoort zijn....wil je me huidskleur erbij, maakt het meer exotisch.

Je hebt een mooi kleurtje! :heart:

Terug
Naar boven