Fitness Seller

luie ecto's log

• Topic Starter Topic Starter
tijdens het eten effe een updatje, moet wel zeggen dat ik vandaag gigantische eiwit scheten laat:o lijkt wel of de tonijn dat gassig luchtje afgeeft.

31,03,2010
squat
3x60kg
3x70kg
3x80kg
3x90kg

lunges
3x20kg
3x40kg
3x50kg

incline benchpress
3x50kg
3x50kg
3x55kg

standing millpress
3x40kg
3x40kg
3x40kg

pull ups/ chin ups close grip

3x3 bw

bor
3x40kg
3x45kg
3x45kg

bw is nu 71-72 kg en ziet er iets droger uit weer:) Muscle memorie??

update

Week niks gedaan...ook niet eten. zat me te veel tegen.

Gisteren maar weer begonnen voorlopig op mijn gemak blijven trainen.

Maandag training (12.04.10)

Squat

8 x 70
8 x 70
8 x 70

Benchpress op losse dumbbells, powercage was bezet door mn vriendin
8 x 25 db x 2
8 x 25 db x 2
8 x 25 db x2

pull ups/ chin

Standing militairy
4 x 40 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg

Gezien de snelheid waarmee getraind is... ik was kaaapottt! en vervolgens les vier van start to run er achteraan. binnen 1 minuut 2 kuiten in de kramp. Voelde het gewoon opbollen... Wel les uitgelopen op een niet geringe snelheid jeeej!

Vandaag nog steeds last van me kuit.

woensdag:cool: ik heb heeel heel vast geslapen vannacht en was de hele dag niet te genieten...slaaap slaaaaap en zeurende collega's

training

Deadlift
8 x 70 kg
8 x 70 kg
8 x 70 kg

borst
dumbbell fly's eerste keer en als afwisseling op de bp
maaaaan mijn god...
8 x 10 kg (x2)
8 x 7,5 kg (x2)
8 x7,5 kg (x2) gruwelijk gevoel dat spierpijn van maandag (doorzetten)

BOR
8 x 40 kg
8 x 40 kg
8 x 40 kg

frontraises
8 x pisgewicht 7,5 kg (x2)
8 x 7,5kg *(x2)
8 x 7,5 kg (x2)

Side raises
8 x 7,5 (x2)
8 x 7,5 (x2)
8 x 7,5 (x2)

shruks
8 x 15 kg (x2)
8 x 15 kg (x2)
8 x 15 kg (x2)

BW chinnen
4
4
4
4

en 24 minuten start to run les 6

nu aan me kwark en zo lekker....schijten/ slapen whatever

adios!

story continous...

gisteren getrained maar liep niet zo heel goed.

Full Squat
8x50 kg
8x60 kg
8x70 KG<<< laatste buiging stand van me knie verdraaid, nu nog steeds steken onder me knie. gevolg is dat hardlopen niet door ging.

Incline Bench Press
8x50 KG
8x50 KG
8x50 KG

Shoulderpress
8x 20 kg dumbbells (x2)
8x 20 KG
8x 20 KG

Side raises
8x 10 kg
8x 10 KG
8x 10 KG

Dumbelrow
8x 20 kG
8x 20 KG
8x 20 KG

Pull up/ chinnen
4x4 bw

dips
6x4

wel te merken dat je je knie bijna bij alle oefeningen nodig heb. wat een hel:(

Niet zeuren Rob je hebt nog een knie.

updatje

Zondag getrainend. zo goed als het kon. Ben in de nacht van zaterdag op zondag een vriendin verloren in een tragisch ongeluk. Ze is 22 jaar geworden. Moge jij je rust vinden..rust zacht...

Ondanks dat wou ik zondag toch een training doen. Nog last van me knie tijdens squatten. Squatten vervangen voor Box squat.

Sq (box)
8x 80 kg
8x 80 kg
8x 80 KG

Incline Benchpress
8x 50 kg
8x 52,5 kg
8x 55 kg

Seatend Shoulderpress Dumble
8x 10 kg (x2)
8x 12,5 kg (x2)
8x 15 kg (x2)

side raises
8x 10 Kg
8x 10 kg
8x 10 kg

Dumble row (zagen)
8x 20 kg
8x 20 kg
8x 20 kg

Chine widegrip
5 x 4 bw

close grip
5x 4 bw

smiddags naar plek des onheils geweest en naar cafe waar ze eigenlijk bijna elk weekend kwam. Iedereen zn verhaal ff doen. Nu totaal gebroken en apathisch op het werk, vanmiddag vrij genomen. Ik heb nog totaal niks gegeten sinds gister 20.00. Zo maar effe 100 gram kip en 4 sneetjes brood.

http://www.mensenlinq.nl/mensenlinq/overlijdenzw/site/advertentie/detail?aid=2592728&pid=2592730

Ja wat zeur je nou, je hebt toch 2 knieen :roflol:

Flinke squats, doe je beter dan ik! Heb je die rows niet toevallig exhausted na je pullups gedaan? Lijkt me dat je daar meer op kan pakken ;)

/abbo

Ja wat zeur je nou, je hebt toch 2 knieen :roflol:

Flinke squats, doe je beter dan ik! Heb je die rows niet toevallig exhausted na je pullups gedaan? Lijkt me dat je daar meer op kan pakken ;)

/abbo

K*tjes!:eek: jij en yin doe maar lullig over mn knieen! report for hating:cool: haha

Squat tja was de bedoeling dat ik dus drastisch omhoog ga, ik wil weer boven de 100 squatten, leek me niet te veel gevraagd.

Jij bedoeld dat je de rows dus na pull ups moet doen? Wat is het doel daarvan?

Ik zit te twijfelen of ik mijn schouders nog meer aandacht moet geven door die voorin het schema te zetten, of 1 aparte schouderdag. Met dat laatste is mijn fullbody schema niet echt een fullbody meer, dus dat zit me eigenlijk beetje dwars. ach mischien ben ik zoals altijd ongeduldig:o

:roflol:

Nee, maar ik vroeg me af of je dat toevallig had gedaan omdat ik je pullups in verhouding veel sterker vind.

Waarom denk je dat je schouders achterlopen?

:roflol:

Nee, maar ik vroeg me af of je dat toevallig had gedaan omdat ik je pullups in verhouding veel sterker vind.

Waarom denk je dat je schouders achterlopen?

ik mis de grote ronde koppen die ik afgelopen zomer had, is denk ik tussen me oren. Links loopt nu achter met rechts. Ik merk wel dat ik sowieso exhausted ben als ik aan mijn schouders begin. Het roeleren van de oefeningen zal denk ik toch wel nodig zijn. Om de paar weken een ander onderdeel naar voren gooien en extra aandacht geven.

ik mis de grote ronde koppen die ik afgelopen zomer had, is denk ik tussen me oren. Links loopt nu achter met rechts. Ik merk wel dat ik sowieso exhausted ben als ik aan mijn schouders begin. Het roeleren van de oefeningen zal denk ik toch wel nodig zijn. Om de paar weken een ander onderdeel naar voren gooien en extra aandacht geven.
Het heeft gewoon ff tijd nodig Rob, je bent een tijdje eruit geweest.

lekker vrij vandaag, iets later wakker dan normaal en lui blijven liggen:d Halverweg Schindlers List in slaap gevallen.

net getrainend en klaar met douchen

Standing Military Press
8x 30kg
8x 35 kg
8x 40 kg
6 x 45 kg
3 x 45 kg
3 x 45 kg

Side raises
8x 10 kg
8x 10 kg
8 x10 kg

frontraises
8x 10 kg
8 x10 kg
8 x10 kg

BOR
8x 45 kg
8x 55 kg
8 x60 kg

pull ups wide grip

4x5 bw

incline Benchpress nu redelijk moe en op safe gespeelt
8x 40 kg slow
8 x40 kg slow
8 x40 kg slow
8 x40 kg slow

Dippen
4x5 bw

gisteren op een verjaardag paar keer gehad: je traint zeker weer hard? Je ziet er ineens weer voller uit enz. toch wel fijn te horen:o

:windup: hee Rob ik kom je hier even een virtuele schop geven... :whip:

morgen update???:D:D

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

gisteren op een verjaardag paar keer gehad: je traint zeker weer hard? Je ziet er ineens weer voller uit enz. toch wel fijn te horen:o

Dat is goed om te horen altijd.. mijn broer zei laatst tegen me: sinds je weer wat kilo's bent aangekomen vind ik je mooier...:eek: en bedankt broer...:mad:

:windup: hee Rob ik kom je hier even een virtuele schop geven... :whip:

morgen update???:D:D

---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Dat is goed om te horen altijd.. mijn broer zei laatst tegen me: sinds je weer wat kilo's bent aangekomen vind ik je mooier...:eek: en bedankt broer...:mad:

mischien heeft hij gelijk:P (na deze opmerking blijf ik effe uit jouw buurt)

nee vandaag geen update, gisteren begon ik al een verhoging te krijgen maar had nog wat verplichtingen: moederdag, dus mijn mama moest in het zonnetje gezet worden. Smiddags ging het iets beter weer, maar savonds in het restaurant begon ik toch wat koortsig te worden.
Vannacht drijfnat wakker geworden: koorts. dus nu lig ik op bedje:mad:

Ah crap dude :( Snel beter worden dan maar!

en niet met koorts gaan trainen hoor!! Kun je dood aan gaan... :haar::eek!:

en met deze opbeurende woorden ga ik maar weer eens aan het werk:D

Terug
Naar boven