Dan is het goed. Heb je je home gym al afgestoft, want we verwachten wel dat je gaat beuken he.
dank voor het afstoffen, als je weer werk zoek bel ik je wel weer effe. Ik gun je wel een tientje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het goed. Heb je je home gym al afgestoft, want we verwachten wel dat je gaat beuken he.

lijkt wel of de tonijn dat gassig luchtje afgeeft.
Muscle memorie??
ik heb heeel heel vast geslapen vannacht en was de hele dag niet te genieten...slaaap slaaaaap en zeurende collega's
hoe is het met je verhuizingWoning is pas medio juli klaaropbeurende woorden heb je weerhoe is het met je verhuizing
Tenminste dat is de prognose.Ja wat zeur je nou, je hebt toch 2 knieen
Flinke squats, doe je beter dan ik! Heb je die rows niet toevallig exhausted na je pullups gedaan? Lijkt me dat je daar meer op kan pakken
/abbo
jij en yin doe maar lullig over mn knieen! report for hating
haha
Nee, maar ik vroeg me af of je dat toevallig had gedaan omdat ik je pullups in verhouding veel sterker vind.
Waarom denk je dat je schouders achterlopen?
Het heeft gewoon ff tijd nodig Rob, je bent een tijdje eruit geweest.ik mis de grote ronde koppen die ik afgelopen zomer had, is denk ik tussen me oren. Links loopt nu achter met rechts. Ik merk wel dat ik sowieso exhausted ben als ik aan mijn schouders begin. Het roeleren van de oefeningen zal denk ik toch wel nodig zijn. Om de paar weken een ander onderdeel naar voren gooien en extra aandacht geven.

gisteren op een verjaardag paar keer gehad: je traint zeker weer hard? Je ziet er ineens weer voller uit enz. toch wel fijn te horen![]()

hee Rob ik kom je hier even een virtuele schop geven...

gisteren op een verjaardag paar keer gehad: je traint zeker weer hard? Je ziet er ineens weer voller uit enz. toch wel fijn te horen![]()
en bedankt broer...
hee Rob ik kom je hier even een virtuele schop geven...
![]()
morgen update
---------- Toegevoegd om 23:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------
Dat is goed om te horen altijd.. mijn broer zei laatst tegen me: sinds je weer wat kilo's bent aangekomen vind ik je mooier...en bedankt broer...
![]()
(na deze opmerking blijf ik effe uit jouw buurt)