MuscleMeat

luie ecto's log

Helpen rackpulls niet vooral bij de bovenste helft van t deadliften? Bij mij is de lift-off altijd het zwaarst.

Wat zag ik nou over scheren?

• Topic Starter Topic Starter
Wat zag ik nou over scheren?

scheren? weet niet?:D owwww k*tje haha eehem ik lijk nu op samson met lang haar...of dat millimeter moet worden ja of nee;)

training voor vandaag ging beter als hiervoor, snak nu wel naar mn pasta food foood fooood!

Boxsquat
8x50
8x60
8x80
8x90
4x100 (jeej eindelijk weer)
4x100
4x100

Benchpress flatbench
8x 60
5x 65
4x 70
2x 70

Dumblle fly fletbench
8x 10
8x 15
8x 20
5x 20

side raises
8x 7,5
8x10
8x12,5

frontraises
8x10
8x10
8x10

pull up wide grip
4xbw
4xbw
4xbw
3xbw
3xbw

standing calves
8x20 kg
8x40 kg
en toen was ik dood:(

Gebruikte muziek: turn up the base 25:D

voelde me vandaag ineens sterk, ik had gister een mentale dip. ben vandaag veel meer gaan eten en voor ik begon dacht ik: **** iedereen ik ga ervoor!

resultaat mag er vind ik wel zijn.

Rasta :cool:

Nice training!
Is dat een zittende calfraise?

Aardige boxsquats, goed dat je aan die 100 komt. :thumbs:

hoe gaat ie hier?? en ik stem voor kort haar!:D

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

zweet warm drup drup

wat mij slijmbeurs betreft...ben bang dat hi nu sluimert, wou mijn riem achter me goed doen en voelde weer wat. dus gaan we weer:(

is het wel een slijmbeurs?? is het niet ( zoals bij mij ) een peesontsteking?? Ben je al bij de dokter geweest?

volgens de sportmasseur kwam het bij mij door overstrekking-> overbelasting-> scheurtje in pees. daarna mijn maanden rust : herstel + onderbelasting :rolleyes:

Nee de symptonen waren te heftig voor een pees ontsteking. Pees onsteking gaat volgns mij ook sneller over. Ik heb echt oefeningen gedaan om het weg te krijgen.

Leuk dat je het trainen weer hebt opgepakt en een log hebt.
Ik volg je.

terwijl macmetronome zijn spaarpot telt voor zijn ps3, doe ik nuttigere dingen:p

Rackpull
8x50 kg
8x 60 kg
8x 80 kg
3 x90 kg
3 x90 kg
1 x 100 kg
1x 100 kg
1x 100 kg
1x 100 kg

seatend shoulderpress dumbblles
8x 20 kg
8x 22,5 kg
6x 25 kg
3x 25 kg

bentover row
8x 50 kg
8x 55 kg
6x 60 kg
4x 60 kg

heb het gevoel dat de start van vandaag minder ging, maar per saldo pak ik meer vollume. Terwijl ik dit typ merk ik dat mij onderarmen keihard zijn en het lastig is om wat te typen.

upright row
8x 30 kg
8x 32,4 kg
8x 32,5 kg

incline dummble press
8 x20 kg
8x 20 kg
8x 22,5 kg

Gaat denk ik wel de goeie kant op. Gewicht blijft redelijk het zelfde maar vet wordt minder, scheelt me een dikke buik. Al was het doel eigenlijk naar 80 kg gaan.

Laatst bewerkt:
terwijl macmetronome zijn spaarpot telt voor zijn ps3, doe ik nuttigere dingen:p

Serieus, bij ELKE zaak in de stad hebben ze geen PS3's meer, alleen met ****ing Modnation Racers in een PAKKEEEET :mad:

En mn gym is dicht dus boeie. Morgenochtend benen trainen, en dan door naar Utrecht (11uur gaat de MediaMarkt open).

Serieus, bij ELKE zaak in de stad hebben ze geen PS3's meer, alleen met ****ing Modnation Racers in een PAKKEEEET :mad:

En mn gym is dicht dus boeie. Morgenochtend benen trainen, en dan door naar Utrecht (11uur gaat de MediaMarkt open).

mediamarkt almere...altijd open op zondag;)

Mja, te laat :sad: Morgenochtend om 11 uur sta ik voor de... Nee lig ik met mn slaapzak voor de MediaMarkt.

Gaat denk ik wel de goeie kant op. Gewicht blijft redelijk het zelfde maar vet wordt minder, scheelt me een dikke buik. Al was het doel eigenlijk naar 80 kg gaan.

Denk het ook ;)
Ach, nu met een leuke buik de zomer in - komende winter weer bulken voor meer massa :cool:

Denk het ook ;)
Ach, nu met een leuke buik de zomer in - komende winter weer bulken voor meer massa :cool:

ik denk dat ik toch weer door ga bulken vanaf nu. Ik vind mijn armen met 37cm te dun me borst te klein nja en me buik iets te groot. En cutten met dit gewicht heeft geen nut.

Eten op onderhoud + klein beetje + klein beetje cardio?

Terug
Naar boven