- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helpen rackpulls niet vooral bij de bovenste helft van t deadliften? Bij mij is de lift-off altijd het zwaarst.
Verheug me al op vanavondTrakteer ons op een f*ckin' zware training zou ik zeggen!

owwww k*tje haha eehem ik lijk nu op samson met lang haar...of dat millimeter moet worden ja of nee

zweet warm drup drup
wat mij slijmbeurs betreft...ben bang dat hi nu sluimert, wou mijn riem achter me goed doen en voelde weer wat. dus gaan we weer![]()

terwijl macmetronome zijn spaarpot telt voor zijn ps3, doe ik nuttigere dingen![]()

Serieus, bij ELKE zaak in de stad hebben ze geen PS3's meer, alleen met ****ing Modnation Racers in een PAKKEEEET
En mn gym is dicht dus boeie. Morgenochtend benen trainen, en dan door naar Utrecht (11uur gaat de MediaMarkt open).

Gaat denk ik wel de goeie kant op. Gewicht blijft redelijk het zelfde maar vet wordt minder, scheelt me een dikke buik. Al was het doel eigenlijk naar 80 kg gaan.

Denk het ook
Ach, nu met een leuke buik de zomer in - komende winter weer bulken voor meer massa![]()