MuscleMeat

luie ecto's log

• Topic Starter Topic Starter
en niet met koorts gaan trainen hoor!! Kun je dood aan gaan... :haar::eek!:

en met deze opbeurende woorden ga ik maar weer eens aan het werk:D

nee ik kan niet eens trainen nu, heb precies over 24 uur gegeten wat ik normaal in 1 maaltijd zal doen:( waar blijf me fruitmand?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nog steeds ziek??

vandaag een poging gedaan om uit be te blijven, is me gelukt. tussen 8.00 en 10.30 en toen ging het niet goed:( ik wil verdomme trainen

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

tnx voor die mand macmetronome

Mja, niet te hard van stapel lopen he, lekker uitzieken. Is geen ramp, al kan het wel erg frustrerend zijn natuurlijk!

ontwaakt, nog niet geheel de oude. Morgen ga ik een lichte poging doen om de draad op te pakken waar ik de afgelopen 2 weken ben gebleven.

hoe is het hier???? al beter??

Kom op rob in het zadel en rukken aan die ijzers.

• Like
Waarderingen: 515
zweet warm drup drup

eerste training sinds wat is het? anderhalf week? Neusverkoudheid nog last van maar scheelt, hoef ik niet alles te ruiken wat de hond me schenkt aan gassen.

avond eten was het eerste echte normale sinds de griep, lekker eiermie 100 gr ongekookt gewogen en 250 gram runder gehakt ballen, indo style. Ow en asperges.

training

Box squat
8x60 kg
8x70 kg
8x80 kg
8x80 kg

benchpress
4x 60 kg
4x 60 kg
4x60 kg
8x50 kg
8x50 kg

flatbench chestflys redelijk voorzichtig gedaan voor mijn slijmbeurs.
8x 10 kg(x2)
8x 10 kg(x2)
8 x12,5 kg (x2)

bent over row
8x 30 kg
8x 40 kg
8 x50 kg

pull ups wide grip
4x bw
4x bw
3x bw
2x bw

schoulderpress dumbblle
8 x12,5 kg (x2)
8x 12,5 kg (x2)
8 x15 kg (x2)

en dat was het voor de woensdag.

wat mij slijmbeurs betreft...ben bang dat hi nu sluimert, wou mijn riem achter me goed doen en voelde weer wat. dus gaan we weer:(

ectorob, ik zie dat je als koolhydratenbron erg veel brood eet. Zou je dit niet beter deels vervangen door andere bronnen van carbs? Denk aan rijst, pasta, ... . Weet niet of je licht of bruin brood eet? Bruin is dan nog best oke.

ectorob, ik zie dat je als koolhydratenbron erg veel brood eet. Zou je dit niet beter deels vervangen door andere bronnen van carbs? Denk aan rijst, pasta, ... . Weet niet of je licht of bruin brood eet? Bruin is dan nog best oke.

volkorenbruin eet ik, gezien mijn haast over de hele dag is het op het moment niet haalbaar om rijst te eten. Tenzij koud maar dat haat ik.

Wat is jou vizie over de brood khs' dan? Enig nadeel wat ik me op het moment met brood kan voorstellen is zout.

volkorenbruin eet ik, gezien mijn haast over de hele dag is het op het moment niet haalbaar om rijst te eten. Tenzij koud maar dat haat ik.

Wat is jou vizie over de brood khs' dan? Enig nadeel wat ik me op het moment met brood kan voorstellen is zout.

Ben van mening dat variatie sowieso het gezondst is. Zout is inderdaad vrij nadelig maar denk dat het in principe wel meevalt. Met bruin brood zit je best goed, erg veel vezels. :) Wit brood moet je gewoon mijden imo, betere alternatieven.

Inderdaad is rijst die al erg lang gekookt is niet zo lekker meer koud en moeilijker binnen te krijgen. Koude patatjes in een bewaardoosje gaan bv wel perfect, eventueel met salade erbij? :)

Laatst bewerkt:
Ben van mening dat variatie sowieso het gezondst is. Zout is inderdaad vrij nadelig maar denk dat het in principe wel meevalt. Met bruin brood zit je best goed, erg veel vezels. :) Wit brood moet je gewoon mijden imo, betere alternatieven.

Inderdaad is rijst die al erg lang gekookt is niet zo lekker meer koud en moeilijker binnen te krijgen. Koude patatjes in een bewaardoosje gaan bv wel perfect, eventueel met salade erbij? :)

ik had vorig jaar veel rijst bij me, ik weet hoe het smaakt, zeker als je gehaktballen randjes gestolt vet erbij hebben en fijn je kipblokjes omarmen.

Koude patat, warme patat geen van beide...drink nog liever brinta in water met vis;)

zondag, zooondag...dan hebben wij de tijd te knallen, zooooondag....zoooohoondag ow eh ahum, hier ben ik weer;)

Rackpulls voor het eerst gedaan

Rackpull
8x50 kg
8x 60 kg
8x 70 kg
8x 80 kg
4 x90 kg
4 x90 kg
1 x 100 kg en hier ging het niet meer:(

seatend shoulderpress dumbblles
8x 12,5 kg
8x 15 kg
8x 20 kg
8x 20 kg

bentover row
8x 60 kg
8x 40 kg
8x 40 kg
8x 40 kg sprong van 60 naar 40 was te groot, ik denk dat ik de volgende keer eerst 70 x 4 doe en dan terug naar beneden.

upright row
8x 20 kg
8x 30 kg
8x 40 kg voor het eerst sinds de slijmbeurs dat ik deze oefening doe.

incline dummble press
8 x15 kg
8x 20 kg
8x 20 kg

relatief korte oefening vanuit mijn warme achterkamer.

ooohh hier zit je, leipe shit ouwe!

net ziek geweest lees ik, kom maar weer op met die trainingen!

prettig weekend maat!

• Like
Waarderingen: 515
Zijn die rackpulls een beetje lekker?

ja die rackpulls zijn wel te doen. wil effe kijken hoe ver ik er mee kan komen. Wil mijn rug iets meer aandacht geven en mijn schouders. Lullige is, ik heb geen latpully hier thuis, dus echt ouderwets oldschool barbell en dumbbell trainingen. Ik geloof er heilig in dat dat eigenlijk het enige is wat je nodig heb.

dank u squatmetmelk:) Ik doe de rackpull als afwisseling en denk dat met de rackpull de belasting op mijn knieen wat minder is dan een fulldeadlift.

Terug
Naar boven