MuscleMeat

Lunges: Wie doet ze en wie niet?

Echt een oefening waar ik kotsmisselijk van word. Lekker zwaar. Het is een uitstekende oefening, maar ik doe hem altijd met tegenzin :D

Jep in mijn nieuwe schema doe ik ze met db's.

doe ze ook met dumbbells, vind het een fijne oefening, behoorlijk lastig dus das wel uitdagend

Fijne oefening, doe hem te weinig..

ik doe ze ook, vind het zelf 1 v/d zwaarste oefeningen die er is toch wel.

Walking lunges zijn dodelijk !
Heerlijk met die dumbbells de sportschool door crossen !

Ja dan loop je af en toe wel te vloeken. Heb ik wel in ieder geval :D

Hij duurt ook altijd zo lang als je bv. 24 stappen moet nemen:eek:

Damn die slaat de spijker op zijn kop. Ik vind het soms ook echt veels te lang duren maar eerst het ene been en dan het andere vind ik niet fijn ik doe ze steeds zonder pauze om en om. doe nu setjes van 8 dus 16 totaal en dat duurt ook nog zolang, laatstaan 24...:eek:

Zware oefening idd ... doe em er sinds kort weer bij in het schema wat ik momenteel doe ... flink spierpijn weer gehad !
Walking lunges mogen we bij ons niet doen ... ze hebben weinig behoefte aan dat gesjouw met die barbells en dumbbells dooor de hele zaal .. en ook hier weer klachten van de vrouwen..

Nog niet gedaan maar ga ze deze winter wel opnemen in mijn schema denk ik.
Juist een vraagje wat is het best met halters of de losse gewichten?

Damn Hieke je mag daar ook niks!:eek:

Heb hem ook regelmatig in mijn schema zitten vind het een erg lekkere oefening

ik doe ze zelden. gigantische spierpijnoefening
maar ik ga ze meer doen.......je kent het wel

Je moet Jay Cutler eens zijn Lunges zien doen in zijn Gym die stapt daar echt een pak af. Moet echt de max zijn die GYM's daar :)

Ronnie houdt het simpel en doet de lunges op de parking van zijn gym :D

Heb ze regelamatig in een schema staan. Vind het klote om te doen, maar is super voor je dijen ne als squaten.

Je moet Jay Cutler eens zijn Lunges zien doen in zijn Gym die stapt daar echt een pak af. Moet echt de max zijn die GYM's daar

Ronnie houdt het simpel en doet de lunges op de parking van zijn gym

dat zeg ik

maar waarom iedereen met dumbels...

stang op de nek en schouders armpjes d'r over en gaan...

kan ik veel meer kilo's d'r opfl*kkeren hoef ik minder ver door de gym te heen met een van pijn vertrokken gezicht..

met dumbbells heb ik het gevoel dat ik mijn benen (en aars) niet goed kapot krijg aan de achterkant omdat mijn grip faalt bij te lage gewichten...

hoeveel kilo's nemen jullie deze dan? ik doe ze voorlopig weer ff niet...

Ik doe ze soms een periode wel en dan weer een periode niet.

Ik doe ook nog wel eens opstappen op een bankje met gewicht. Dat voelt naderhand ook heel heel goed.

Terug
Naar boven