MuscleMeat

Lunges: Wie doet ze en wie niet?

ik raak altijd buiten adem met lunges..heavy shit!!

Nee nog nooit gedaan!!! Bij ons ook doen een aantal dames deze oefening maar nog nooit een kerel zien doen:rolleyes:

jep, als assitance voor de squats..

wij hebben dumbbells tot 28 kg, is dat al zwaar om dan lunges te doen met twee dumbbells in je hand? Ik squat denk ik 90 kg full squat?

Je moet toch opbouwen met licht gewicht om de oefening gewoon te worden, later dan gewoon met barbell doen :)

ik moet in de quads training 2x lunges doen. als 1e oefening met stang in me nek. daarna front squat en normaal squaten. vervolgens dumbbell lunges en leg extension om het af te maken. lunges vind echt een heerlijke oefeningen

lunges doe ik graag.

wel met dumbbells en doe ze meestal als mijn benen al aardig vol zitten....
lekker!!!

Goede oefening om je benen nog eens flink in de fik te zetten na squats

Heb ze zaterdag gedaan na de Squat en ik kan je zeggen dat ik gisteren veel pijn bij het zitten had en nu voel ik het nog in mijn hamstrings en billen.
Moet dus wel een goede oefening zijn dacht ik.

Doe ze nooit, klote oefening :P

Ik doe ze ook niet. Ronnie Coleman wel, grrrr

En Ronnie heeft de beste glutes en hams!

Ja tuurlijk doe ik deze oefening bij mijn beentraining echt een heerlijke oefening!!!!

De problemen in mijn knie die al aanwezig waren, zijn door deze oefening in mijn vorige Been-training alleen maar verergd.. maar ga ze midden winter weer terug invoeren. Vanavond voor de eerste keer Sumo-Squaten om lies (adductor) problemen te gaan voorkomen in de toekomst

Om terug te komen op de vraag: Ik doe ze, maar nu even niet..

op het moment niet vanwege de lies. Voorheen altijd: ik doe altijd doorstappen, niet een stap naar voren en dan weer terug.

Voel het dan beter pompen.

Je kan ook gewoon lunges doen met de stang op je traps.

lunges zitten er weer op 100 kiklo in de nek na het squatten...

en branden met die beentjes.......

lekker hoor

Terug
Naar boven