Obeb
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 171
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je BF is (veel) hoger dan 16%. Ik sta ondertussen droger dan jou.
Maar dat doet er niet toe... als je niks beters weet in te brengen mag je me best dikz*k noemen haha
Ik ben dik over je te spreken!
Kurkdroog.
Maar heb toch sterk het idee dat jij niet zwaar genoeg traint. Heb je filmpjes wel eens gezien en zie je nooit echt kapot gaan, maar dan ook echt de laatste rep eruit halen die erin zit. Een setje doen die je maar max. 10x kan en dan toch op wilskracht 2 extra reps doen.
De deads bijvoorbeeld kunnen volgens mij veel zwaarder. Jij zou toch makkelijk meer dan 4 reps 100kg aan moeten kunnen. Ga die gym eens in met de instelling je lichaam helemaal te slopen. Het maximale eruit te halen en dan nog net iets meer! Hoop dat je begrijp wat ik bedoel.
Mc-chick in die filmpjes zijn het ook de eerste setjes he die gaan dan
nog makkelijk. Dat was ik nog ff vergeten te zeggen. Ik zal anders wel eens filmpjes
maken van de laatste werkset waar meestal iemand achter staat voor het geval dat.
Verder is het niet eens goed om iedere set tot failure te gaan want ik haal dan niet meer max reps
uit dat gewicht wat ik graag wel wil doen. En zo overtrain ik mezelf ook niet want de workouts
de affgelopen weken doe ik 2 keer per week per workout. Hele lichaam word 2 keer belast
vreten voor het leven!Ik ben aan het cutten op 2300 cals dus ik ga niet iedere set over failure heen.
Dat doe ik straks wel tijdens het clean bulken weer

Ik dacht dat Luppie als een god op een onbewoond eiland woonde, maar ik lees nu dat hij een metgezel krijgt.
wie heeft het over iedere set over failure heen?
als je maximaal wil groeien or whatever je doelstelling ook is, zul je het maximale uit jezelf moeten halen.

Niet te veel nadenken over reps en setjes....Ik train op gevoel tot ik voor de kl*ten ben....soms 5reps soms 12reps...How cares gewoon beulen die handel of het nou in de cut of in de bulk is...
+1 het probleem is echt niet dat je geen spieren hebt omdat je niet kuurt hoor. Er zitten gewoon andere dingen gruwelijk fout in je schema/uitvoering/eetpatroon/leefpatroon.
En dan kun je nu wel weer zeggen dat dat niet zo is maar als je in de spiegel kijkt weet je wel beter.
Jonge je kan zeggen wat jij wilt maar mijn vooruitgang staat niet stil
Integendeel tot afgelopen 5 jaar trug
No offence Lup maar aan jou is niet te zien dat je al 5 jaar bezig bent. En volgens heb je niet veel aan die kuur van je gehad?
Leuk en aardig maar het komt wel over als een complex aanpraten. Want op dit moment gaat het goed dus waarom tig keerVeel proberen je geen complex aan te praten en hebben het goed met je voor.