MuscleMeat

Lu's log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je BF is (veel) hoger dan 16%. Ik sta ondertussen droger dan jou.
Maar dat doet er niet toe... als je niks beters weet in te brengen mag je me best dikz*k noemen haha ;)

Ik ben dik over je te spreken!

lief zijn..

• Topic Starter Topic Starter
Bf is wel 16 % want is gisteren nog opgemeten in de gym met een 4 punts vetmeting.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je BF is (veel) hoger dan 16%. Ik sta ondertussen droger dan jou.
Maar dat doet er niet toe... als je niks beters weet in te brengen mag je me best dikz*k noemen haha ;)

Ik ben dik over je te spreken!

Jonge je kan zeggen wat jij wilt maar mijn vooruitgang staat niet stil
Integendeel tot afgelopen 5 jaar trug

Kurkdroog.

Maar heb toch sterk het idee dat jij niet zwaar genoeg traint. Heb je filmpjes wel eens gezien en zie je nooit echt kapot gaan, maar dan ook echt de laatste rep eruit halen die erin zit. Een setje doen die je maar max. 10x kan en dan toch op wilskracht 2 extra reps doen.

De deads bijvoorbeeld kunnen volgens mij veel zwaarder. Jij zou toch makkelijk meer dan 4 reps 100kg aan moeten kunnen. Ga die gym eens in met de instelling je lichaam helemaal te slopen. Het maximale eruit te halen en dan nog net iets meer! Hoop dat je begrijp wat ik bedoel.

Kurkdroog.

Maar heb toch sterk het idee dat jij niet zwaar genoeg traint. Heb je filmpjes wel eens gezien en zie je nooit echt kapot gaan, maar dan ook echt de laatste rep eruit halen die erin zit. Een setje doen die je maar max. 10x kan en dan toch op wilskracht 2 extra reps doen.

De deads bijvoorbeeld kunnen volgens mij veel zwaarder. Jij zou toch makkelijk meer dan 4 reps 100kg aan moeten kunnen. Ga die gym eens in met de instelling je lichaam helemaal te slopen. Het maximale eruit te halen en dan nog net iets meer! Hoop dat je begrijp wat ik bedoel.

+1 het probleem is echt niet dat je geen spieren hebt omdat je niet kuurt hoor. Er zitten gewoon andere dingen gruwelijk fout in je schema/uitvoering/eetpatroon/leefpatroon.

En dan kun je nu wel weer zeggen dat dat niet zo is maar als je in de spiegel kijkt weet je wel beter.

Ik begrijp wat jij bedoel maar de laatste reps setjes gaan de afgelopen maanden week over failure heen met forced reps of tot failure zonder spotter tot failure bedoel ik dan dat ik bij de laatste reps het gewicht niet meer omhoog krijg als ik dan nog een rep zou maken zou dat failure zijn bij alle compound behalve deadlift en squat omdat ik hier geen gekloot mee wil krijgen.

Die 4 reps zijn geen max maar ik gooi nu wel iedere week gewicht er bij op met die 4 reps

Mc-chick in die filmpjes zijn het ook de eerste setjes he die gaan dan
nog makkelijk. Dat was ik nog ff vergeten te zeggen. Ik zal anders wel eens filmpjes
maken van de laatste werkset waar meestal iemand achter staat voor het geval dat.

Verder is het niet eens goed om iedere set tot failure te gaan want ik haal dan niet meer max reps
uit dat gewicht wat ik graag wel wil doen. En zo overtrain ik mezelf ook niet want de workouts
de affgelopen weken doe ik 2 keer per week per workout. Hele lichaam word 2 keer belast

Mc-chick in die filmpjes zijn het ook de eerste setjes he die gaan dan
nog makkelijk. Dat was ik nog ff vergeten te zeggen. Ik zal anders wel eens filmpjes
maken van de laatste werkset waar meestal iemand achter staat voor het geval dat.

Verder is het niet eens goed om iedere set tot failure te gaan want ik haal dan niet meer max reps
uit dat gewicht wat ik graag wel wil doen. En zo overtrain ik mezelf ook niet want de workouts
de affgelopen weken doe ik 2 keer per week per workout. Hele lichaam word 2 keer belast

ik heb daar nog nooit het nut van gesnapt.. gewoon beulen!

rekening houdend met.. als volgend setje maar goed gaat.. zo redt ik dit niet.. wtf! elke set tot (bijna) spierfalen en het laatste setje van elke oefening eventueel tot over spierfalen (spotter)

en overtraining heb je niet zo vaak mee te maken.. als je écht elke training tot de max gaat, las je gewoon eens in de zoveel tijd een weekje rust in.

tot die tijd: beulen! en niks anders..

nou ja, niks anders :rolleyes: vreten voor het leven!

Ik ben aan het cutten op 2300 cals dus ik ga niet iedere set over failure heen.
Dat doe ik straks wel tijdens het clean bulken weer

Ik ben aan het cutten op 2300 cals dus ik ga niet iedere set over failure heen.
Dat doe ik straks wel tijdens het clean bulken weer

wie heeft het over iedere set over failure heen? :rolleyes:

als je maximaal wil groeien or whatever je doelstelling ook is, zul je het maximale uit jezelf moeten halen.

wie heeft het over iedere set over failure heen? :rolleyes:

als je maximaal wil groeien or whatever je doelstelling ook is, zul je het maximale uit jezelf moeten halen.

Dat doe ik dus ook ;)
1e en 2e setje tot failure 1 a 2 reps er van af en dan ik het 3e setje juist door gaan tot ik nog 2 reps met hulp kan doen
Ik kan ook 10 forecd reps gaan doen maar dat heeft geen nut

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik maak nog wel wat filmpjes vandaag dit keer met een
echte camera (als ik hem mag lenen van mijn zusje)

Niet te veel nadenken over reps en setjes....Ik train op gevoel tot ik voor de kl*ten ben....soms 5reps soms 12reps...How cares gewoon beulen die handel of het nou in de cut of in de bulk is...

Maatr dat doe ik ook geen dank
Zoals het moet iedere set tot failure en de laatste set erover heen
Ik ga vooruit dus dat zegt ook wel genoeg

+1 het probleem is echt niet dat je geen spieren hebt omdat je niet kuurt hoor. Er zitten gewoon andere dingen gruwelijk fout in je schema/uitvoering/eetpatroon/leefpatroon.

En dan kun je nu wel weer zeggen dat dat niet zo is maar als je in de spiegel kijkt weet je wel beter.

Mij praat je echt geen complex aan hoor. Het gaat nog steeds zoals het moet en zoals ik het wil
En dat is idd aan de spiegel te zien

Veel proberen je geen complex aan te praten en hebben het goed met je voor.

No offence Lup maar aan jou is niet te zien dat je al 5 jaar bezig bent. En volgens heb je niet veel aan die kuur van je gehad?

Nee klopt en daar is ook wel een hele goede reden voor.
Zoals nooit bulken en van vrijdag tot maandag feest vieren en niet eten
Dan ben ik nog tevreden met wat ik wel heb.

Die kuur klopt ook 2kg mee gepakt en een beetje kracht wat normaal is met winny only.
Jij weet er blijkbaar weinig van af (kuren)

Veel proberen je geen complex aan te praten en hebben het goed met je voor.
Leuk en aardig maar het komt wel over als een complex aanpraten. Want op dit moment gaat het goed dus waarom tig keer
zeggen dat het beter kan.
Voeding is op orde
Training is op orde
Afvallen is op orde
Motivatie is op orde

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven