Fitness Seller

Macrofitten naar droge 90KG

Bezoekers in dit topic

Al wat gehoord over je scriptie inmiddels of heb ik daar overheen gelezen?
Heb die van mij ook ein-de-lijk ingeleverd afgelopen vrijdag. Nu tijd om een log te beginnen :D

Idd nog niet gezegd!
Scriptie moet ik 28 juni verdedigen, dan hoor ik of ik een hersteltraject van 10 weken heb.
Ff spannend dus. En wanneer hoor jij het Wessel?

Trouwens vanaf Vrijdag IN!
 
Idd nog niet gezegd!
Scriptie moet ik 28 juni verdedigen, dan hoor ik of ik een hersteltraject van 10 weken heb.
Ff spannend dus. En wanneer hoor jij het Wessel?

Trouwens vanaf Vrijdag IN!

Nice man, als je mag gaan verdedigen dan ben je voor 90% geslaagd imo.

Ik krijg pas over een paar weken wat te horen, zal dat tzt vast in mn log vermelden!
 
Mannen doen pull-ups. Ik zou kabels louter voor de pomp gebruiken ;)
 
Mannen doen pull-ups. Ik zou kabels louter voor de pomp gebruiken ;)
Oke Bas...:sad:


Keertje Full Body wegens te weinig tijd. Dus 2 trainingen in 1 gepropt.
Training begonnen met Squats.
Squats
20kgx15 60x12 100x6 105x6 kneiterzwaar volgende keer weer meer gewicht :fire: (kan deze niet meer gebruiken zonder aan Marvins log te denken....)

SLDL
20kgx15 85x8 87,5x8 90x8 Ging eig wel lekker. Onderrug was altijd belemmering maar nu (meer rust?) niet meer dus flink kunnen uppen.

Bench press
20kgx20 60kgx12 90x4 80x8 75x7 :scold::scold::scold: PR staat op 90x8 moet en zal die weer halen...
Paar keer 2 ipv 4x trainen + cut heeft er blijkbaar ingehakt...

Military press
30x12 25x9 20x10 redelijk maar niet super. Volgende keer weer gewoon meer.

Triceps dips
10 8 6x BW ook niet echt om over naar huis te schrijven...

Pull ups
10 7 7x BW

Chin ups
8 5 5 x BW

Die pull en chin ups ook kut. Effect van minder trainingen en een calorietekort is heel duidelijk.
Training krijgt 4. Niet eens kuiten en abs, volume niet top en gewichten ook jammer. Maar zat niet meer in.

Track voeding nu wel meer en zit weer op 180-210 gram eiwit per dag.
Zal voeding van vandaag ook weer even posten met een screenshotje morgen(als jullie dat ook willen natuurlijk :p. Zeg maar ja!)
Vandaag staat er weer een LB training op het schema, zin om weer even lekker te knallen :wl:
 
Je hebt in ieder geval even getraind en belangrijke compounds mee kunnen pakken! Wat mij alleen opvalt, is dat jij behoorlijk wegzakt in gewicht/reps in de tweede en derde set. Heeft dit allicht iets te maken met conditie? :P
Ik blijf wel jaloers op je squats man. Die hebben ook het minst te lijden onder de cut, toch?
 
:fire: (kan deze niet meer gebruiken zonder aan Marvins log te denken....)
:roflol: sorry, maar ik ben hier op DBB de ongekroonde emotikon-ing..

Flinke FB workout trouwens!!:thumb:
 
Wat mij alleen opvalt, is dat jij behoorlijk wegzakt in gewicht/reps in de tweede en derde set. Heeft dit allicht iets te maken met conditie? :P
5udy4i.jpg

:mad: Meer zeg ik niet...

Ik blijf wel jaloers op je squats man. Die hebben ook het minst te lijden onder de cut, toch?
Thanks man! Daar lijkt het wel op inderdaad. Hoewel volume wel flink achteruit gaat in de legs ook.
Broeken die veeel losser zitten. Achja na de vakantie maar weer bulken denk ik

:roflol: sorry, maar ik ben hier op DBB de ongekroonde emotikon-ing..

Flinke FB workout trouwens!!:thumb:
Van die apenkoppen blijf ik af!

Thanks! Gelukkig nu weer UB/LB dus kan weer wat meer volume knallen
 
Film je squats een keertje, ben benieuwd.
 
Film je squats een keertje, ben benieuwd.
Maandag staan ze weer op de planning.
Blijf het een beetje awkward vinden maargoed form verbeteren is het wel waard.
 
Waarom pak je mp lichter als je in de eerste set 12reps haalt?
 
Waarom pak je mp lichter als je in de eerste set 12reps haalt?
Die training ging alles bij mij de tweede set al slecht... Miss was het de weinig slaap.
Knalde er bij de eerste set al alles uit eig en merkte dat de tweede set zwaar ging. Evenveel reps op minder gewicht lukte niet eens. Soms heb je van die trainingen..
 
Die training ging alles bij mij de tweede set al slecht... Miss was het de weinig slaap.
Knalde er bij de eerste set al alles uit eig en merkte dat de tweede set zwaar ging. Evenveel reps op minder gewicht lukte niet eens. Soms heb je van die trainingen..
Precies! Je kunt niet altijd 6 gooien!
 
Precies! Je kunt niet altijd 6 gooien!
Haha ja target was 10-12 en die dag had ik dat met zelfde weight als 1e set niet gehaald, vandaar:D volgende week gaan we dat wel weer doen!

Goede ochtendtraining gehad vandaag! Vreesde ub krachtverlies na fb workout dinsdag maar viel alles mee vandaag. Half uurtje voor training 80gr oats 30gr whey shake op met boterham pindakaas en alle pilluuhhhhh.

UB 7.30
Incline bench press
70x8 70x6 65x6 lekker! Alleen tweede set failde ik 7e rep, gelukkig kon ik hem net op de onderste leggen :o

Pull-up
12 9 7 prima opzich. Volgende x weer met gewicht

DB Bench
32x10 30x8 26x10 lekker!

Cable Row
80x10 80x10 80x10 flinke gewichtverplaatsing! Ging lekker!
Maar miss in volgende schema toch de bb row opnemen want de iso blijft toch wel een beetje uit.

Triceps extension
32,5x15 32,5x10 27,5x12
Lekker!!! Wel zwaar, maar geen fails

Barbell Curl
32,5x 15 32,5x8 27,5x9
2e en 3e set mocht wat hoger in reps maar ging er niet meer uit.

shoulder Side machine
45x12 40x10 35x10 prima

Al met al lekkere training, compenseert weer de lagere gewichten ub van dinsdag. Wil echt weer richting einde bulk niveau gaan nu met gewicht.
 
Track voeding nu wel meer en zit weer op 180-210 gram eiwit per dag.
Zal voeding van vandaag ook weer even posten met een screenshotje morgen(als jullie dat ook willen natuurlijk :p. Zeg maar ja!)

Oke nou vooruit dan! Ik zal het vandaag proberen te posten voor jullie
 
Twee prima trainingen zo achter elkaar! Doe je eigenlijk geen warm-up setjes?
 
Twee prima trainingen zo achter elkaar! Doe je eigenlijk geen warm-up setjes?
Ja doe ik wel normaal hoor. Altijd 1 of twee setjes met alleen bar bij borst benen.
Schouders geen WU, biceps triceps ook niet en rug probeer ik het wel.
Bij de groepen waar ik het niet doe ben ik genoeg opgewarmd door de compounds.

Netjes man. Zeker zo vroeg in de ochtend. Zelf heb ik vaak niet gek veel puf zo vroeg moet ik zeggen. Oh, ik heb trouwens nog een artikeltje voor je! :P
http://strengtheory.com/avoiding-ca...u-back/?_ga=1.106917379.1480304539.1447160769
:( Maar ik WIL geen cardio doen Bas...
Nee oke als ik tijd heb ga ik het wel lezen.
Geloof ook wel in dat het beter werkt voor KT en lekker als ik op cardiodagen meer kan eten.

Twee prima trainingen zo achter elkaar!
Ik zie net dat ik mijn LB training van donderdag vergeten ben toe te voegen :o
Ben weer lekker gestructureerd. Voeg die vandaag toe!
 
Dit artikel is in ieder geval zeer interessant om ff door te nemen! :)
 
Back
Naar boven