XXL Nutrition

Macrofitten naar droge 90KG

Bezoekers in dit topic

Nu scriptie aan het knallen op cafeïne tabs en Alpha Drive.
Niet te stoppen:roflol:
Nice, moest de laatste weken ook nog flink aanpoten.. iedere dag van 9 tot 21. Maar heb gelukkig zomervakantie nu en heb gisteren een invitatie om het te komen verdedigen :)

Zal wel flink chill worden als het dadelijk achter de rug is!
 
Nice, moest de laatste weken ook nog flink aanpoten.. iedere dag van 9 tot 21. Maar heb gelukkig zomervakantie nu en heb gisteren een invitatie om het te komen verdedigen :)

Zal wel flink chill worden als het dadelijk achter de rug is!
Zeker! Vakantie in het vooruitzicht om dat te vieren?
Als ik hem haal op de verdediging 28 juni gaat het flink gevierd worden in Turkije met onbeperkt eten en drank!
(En als ik het niet haal wordt de teleurstelling weggegeten en gedronken:o)
 
Slecht nieuws.
Twee trainingen skippen deze week.
Krijg het niet ingepland met scriptie en vriendin en werk komende twee dagen.

Diet gaat wel lekker.
Vanochtend 85.7kg.-3.4kg sinds eind bulk.
Buikomtrek weet ik niet want papieren meetlint van Ikea is gebroken. Te hard aangetrokken denk ik:roflol:
Eet ook iedere dag netjes tussen 2,5 en 2.8k ongeveer dus 10-20% onder onderhoud.
Foto's huidige shape progress. Buikomvang weet ik niet
29bydrm.jpg
Eerste was einde bulk.
Toch stuk platter.
Ook chest helaas...
Vind definitie abs nog tegenvallen.
Deze pic is gunstig licht ook. Denk maar weer lekker bulken na de vakantie hou niet zo van de cut shape.
 
Altijd goed om je progressie bij te houden met foto's! Dat moet ik ook weer een beetje oppakken eigenlijk
No offence, maar je staat er niet per se beter bij dan na de bulk. Kan het zijn dat je die eerste foto na een training hebt geschoten en de tweede niet?
Naar mijn idee ben je namelijk ook wat kwalitatieve massa verloren als ik deze foto's zo zie..

Dat trainen blijft een beetje een probleem he! Is de gym ver weg of zo?
 
Kom op! Doorzetten die cut!

Met een echte cut-shape wil je niet meer naar bulk-shape! ;)
 
Dat trainen blijft een beetje een probleem he! Is de gym ver weg of zo?
ook wel een beetje wat ik dacht..desnoods ga je even twee keer een half uurtje..doet wat compounds en gaat weer naar huis..

Beter iets dan niets..
 
Altijd goed om je progressie bij te houden met foto's! Dat moet ik ook weer een beetje oppakken eigenlijk
No offence, maar je staat er niet per se beter bij dan na de bulk. Kan het zijn dat je die eerste foto na een training hebt geschoten en de tweede niet?
Naar mijn idee ben je namelijk ook wat kwalitatieve massa verloren als ik deze foto's zo zie..

Dat trainen blijft een beetje een probleem he! Is de gym ver weg of zo?

ook wel een beetje wat ik dacht..desnoods ga je even twee keer een half uurtje..doet wat compounds en gaat weer naar huis..

Beter iets dan niets..

Ja idd die bulk pic was na de training en natuurlijk veel meer glycogeen in de spieren.
Ook iets wat mijns inziens veel meetelt;)
Daarom kijk ik alweer uit naar de bulk.
Hoewel ik zelf wel de lijnen scherper zie worden en buikomtrek is toch een goede 6 cm afgenomen tot laatste meetmoment.
Kracht is btw bij UB weinig achteruit gegaan en LB zelfs vooruit dus no big deal.

Momenteel betekent ieder uur of halfuur training minder slaap.
Rest van de tijd zit vol.
Kies ik momenteel toch ff voor nachtrust met scriptie op komst.
Wellicht wordt het sws nachtwerk..
Vanaf volgende week wil ik wel ff weer alle trainingen meepakken.

Na volgende week vrijdag zal het weer rustiger zijn als de scriptie ingeleverd is.

Thanks voor de motiverende posts:thumb:
Ga er volgende week weer wat mee doen:D
 
Ja idd die bulk pic was na de training en natuurlijk veel meer glycogeen in de spieren.
Ook iets wat mijns inziens veel meetelt;)
Daarom kijk ik alweer uit naar de bulk.
Hoewel ik zelf wel de lijnen scherper zie worden en buikomtrek is toch een goede 6 cm afgenomen tot laatste meetmoment.
Kracht is btw bij UB weinig achteruit gegaan en LB zelfs vooruit dus no big deal.

Momenteel betekent ieder uur of halfuur training minder slaap.
Rest van de tijd zit vol.
Kies ik momenteel toch ff voor nachtrust met scriptie op komst.
Wellicht wordt het sws nachtwerk..
Vanaf volgende week wil ik wel ff weer alle trainingen meepakken.

Na volgende week vrijdag zal het weer rustiger zijn als de scriptie ingeleverd is.

Thanks voor de motiverende posts:thumb:
Ga er volgende week weer wat mee doen:D
Succes komende week! Goede prioriteiten gesteld!:thumb:
 
Een weekje 2x minder trainen zal niet veel uitmaken joh.
Vanaf volgende week weer knallen!
 
Ik ben het helemaal met Skatermarvin eens. Desnoods pak je gewoon om de dag full-body. Knallen op je compounds en hop naar huis :thumb:

Succes met de scriptie verder.
 
Succes komende week! Goede prioriteiten gesteld!:thumb:

Een weekje 2x minder trainen zal niet veel uitmaken joh.
Vanaf volgende week weer knallen!

Ik ben het helemaal met Skatermarvin eens. Desnoods pak je gewoon om de dag full-body. Knallen op je compounds en hop naar huis :thumb:

Succes met de scriptie verder.
Aan m'n woord gehouden en goede training gezet!

Lower MA:
Squat 3/4x 8/10
20x20 15x20 85x10 100x 8 105x7 Meerr dan vorige week!

SLDL 3-4 x 6-8
85x8 85x8 85x8 Ging lekker! Net zo sterk als vorige week.
Misschien volgende week verhogen. Blijf terughoudend verhogen bij SLDL door onderrug...

Leg press 2-3 x 10-12
195x12 195x12 Flink knallen! volgende keer setje meer of meer gewicht erop

Leg curl 2-3 x 10-12
75x12 77,5x12 Zwaarderrr!!

Leg raise
20 20 20 15 nicee

Calf Raise 3-4 x 6-8
100x13 100x9 90x9 80x8 80x9 Goddammn zwaar!
Maar lag er misschien ook aan dat ik al 6 uur lang niks had gegeten :o
Wel lekker kcal tekort gisteren, +- 2500

Geef deze training gewoon een 9,5.
Altijd ruimte laten voor verbetering maar kan eig niet beter en dat na training skippings en 6 uur lang niet eten en weinig slaap.

Progress pic nog even snel geschoten gisteren:
11837rm.jpg
 
Yea buddy. Goede training!! Vandaag UB net zo hard knallen?
Progressie op SLDL's heb ik ook een tijd mee zitten kloten trouwens. Waren deze 8 reps net aan, of ging had je wat over?
Hoe voer je leg raises uit btw?
 
Yea buddy. Goede training!! Vandaag UB net zo hard knallen?
Progressie op SLDL's heb ik ook een tijd mee zitten kloten trouwens. Waren deze 8 reps net aan, of ging had je wat over?
Hoe voer je leg raises uit btw?
Thanks man! Had nog wel wat over maar wil even andere trainingen deze week afwachten.
Blessure in m'n cut wil ik echt niet.
Lijkt er trouwens wel op dat die rust me gewoon goed heeft gedaan en meer kracht gegeven..
Zal ddag wel al wat meer geven bij normale deadlift.

Vandaag UB weer lekker hard knallen! Zin in!
 
Ziet er goed uit kerel! Zowel shape- als train-wise:thumb:
 
Ik kom hier ook maar eens kijken. Goede progressie! Balen dat je twee trainingen moest skippen, maar prioriteiten stellen is ook belangrijk :)
 
Ziet er goed uit kerel! Zowel shape- als train-wise:thumb:
Thanks Marvin!

Ik kom hier ook maar eens kijken. Goede progressie! Balen dat je twee trainingen moest skippen, maar prioriteiten stellen is ook belangrijk :)
Welkom en thanks!
Ja klopt maar blijf het idd positief zien!

Nu nog ff 2,5 week volle bak 4x per week trainen.
Vind het ook lekker nu weer te kunnen trainen.
Over 2,5 ga ik op vakantie en moet m'n beach shape compleet zijn.
Dan 10 dagen :eating::eating::eating::eating:
 
Thanks man! Had nog wel wat over maar wil even andere trainingen deze week afwachten.
Blessure in m'n cut wil ik echt niet.
Lijkt er trouwens wel op dat die rust me gewoon goed heeft gedaan en meer kracht gegeven..
Zal ddag wel al wat meer geven bij normale deadlift.

Vandaag UB weer lekker hard knallen! Zin in!

Kijken hoe die normale DL uitpakt. Conventional of sumo?
Als die lekker gaat kan je de SLDL gewoon wekelijks 2,5 verhogen lijkt mij. Kijken wie er het eerst 8 reps met 100 kg haalt!!
 
Kijken wie er het eerst 8 reps met 100 kg haalt!!
:rolleyes: We will see Bas!
Op hoeveel zit je nu?

Kijken hoe die normale DL uitpakt. Conventional of sumo?Als die lekker gaat kan je de SLDL gewoon wekelijks 2,5 verhogen lijkt mij.
Conventional. Idd even kijken en anders lekker verhogen.
Al tijdje ook geen foam rolls gedaan maar blessure is echt bijna helemaal weg.[/QUOTE]
 
Na 5 setjes squats deed ik 6 x 90 zondag. Toen had ik het idee dat ik er nog 1-2 kon, maar niet met 100% goede techniek
Dat viel een beetje tegen, dus ik ga er weer hard aan werken :thumb:.
 
Back
Naar boven