Fitness Seller

Macrofitten naar droge 90KG

Bezoekers in dit topic

Qua fysiek heb je weinig te klagen, toch? :)

Momenteel dus 2-3 keer per week full-body trainen begrijp ik? Ik zou haast zeggen om dat lekker vast te houden als dat de manier van trainen is die jou het best bevalt en goed in te passen is in je dagelijkse leven. Zoals ik eerder al aangaf kan je met een goed geporgrammeerd 2-3 keer p/w full-body schema perfect massa aanzetten.

Verstandig om je squat techniek aan te passen trouwens. Post binnenkort anders eens een filmpje met verbeterde techniek :thumb:!
 
Prima shape kerel! Op gevoel eten en trainen is blijkbaar niewt zo slecht:thumb:
 
Prima shape kerel! Op gevoel eten en trainen is blijkbaar niewt zo slecht:thumb:

Dit denk ik dus ook heel vaak.
In mijn huidige gym ken ik een paar lui die trainen op gevoel, er prima uit zien en daarnaast echt behoorlijk sterk zijn! Gewoon een kwestie van alles 2x p/w pakken, waarbij je de intensiteit en keuze van oefeningen baseert op hoe je jezelf voelt die dag.

Wanneer ik zulke lui spreek, vraag ik mij altijd af waarom ik zo godse veel stress over training en alles behalve hun resultaten boek :o
 
Qua fysiek heb je weinig te klagen, toch? :)

Momenteel dus 2-3 keer per week full-body trainen begrijp ik? Ik zou haast zeggen om dat lekker vast te houden als dat de manier van trainen is die jou het best bevalt en goed in te passen is in je dagelijkse leven. Zoals ik eerder al aangaf kan je met een goed geporgrammeerd 2-3 keer p/w full-body schema perfect massa aanzetten.

Verstandig om je squat techniek aan te passen trouwens. Post binnenkort anders eens een filmpje met verbeterde techniek :thumb:!
Door de kortere trainingsduur ben ik toch vaak geneigd naar ub Lb te pakken.
Als ik in 1 uur fb moet trainen kan ik net bench press, deadlift, squat, pull up en miss wat eromheen doen..
Ja 2/3x spiergroep belasten per week is de key, ben ik ook achter! Vrees alleen dat ik te weinig volume pak met fb zoals ik net een voorbeeld gaf van oefeningen..

Zal als ik de techniek verbeterd heb eens een filmpje uploaden!
Merk al wel dat ik dieper kan door schijfjes onder mn hiel maar dit soms wel instabiliteit Geeft.
In andere woorden: powerliftschoenen kopen! Ff kijken wanneer ik een goede deal kan pakken.

Prima shape kerel! Op gevoel eten en trainen is blijkbaar niewt zo slecht:thumb:
Haha:D
Die conclusie moet ik toch even onderuit halen.. Heb veel massa aan kunnen zetten in de bulk en een aanta weken netjes gecut en daarna op gevoel redelijk massa kunnen behouden. Daarna flink bijgegeten in Turkije en zag er redelijk droog maar toch best vol uit.
Resultaat is behaald in de bulk/ cut. Nu lukt het me redelijk dit vast te houden. Echter pakte ik wel veel zwaarder eind bulk en nu ik rond onderhoud zweef merk ik lichte aanzet van vet en weinig krachttoename..
Bulken/ cutten voor het eerst in 5 jaar geprobeerd en werkte gewoon heel goed. Zo goed dat ik dat weer wil. Zolang ik onder de 16/17% sta vind ik het goed. Ben geen ecto dus zal er hooguit buff uitzien.

Dit denk ik dus ook heel vaak.
In mijn huidige gym ken ik een paar lui die trainen op gevoel, er prima uit zien en daarnaast echt behoorlijk sterk zijn! Gewoon een kwestie van alles 2x p/w pakken, waarbij je de intensiteit en keuze van oefeningen baseert op hoe je jezelf voelt die dag.

Wanneer ik zulke lui spreek, vraag ik mij altijd af waarom ik zo godse veel stress over training en alles behalve hun resultaten boek :o
Tsja.. Als je maar lang en vaak genoeg traint en genoeg eet zal alles wel werken.
Neemt niet weg dat als die gasten gebulkt/ gecut zouden hebben met bijhouden hoeveel gewicht ze pakken, steeds wekelijks licht raisen en genoeg slapen ze wss nog meer progressie hadden geboekt. Is maar waar je voor kiest maar vooral, wat je het langst vol kunt houden!

Mijn beginshape in de op vond ik niet goed genoeg, dat was met genoeg eiwitten eten maar verder niet tellen en niet 2x week een spiergroep trainen.
Dat wil ik niet meer. Alleen nu doe ik het even wat relaxter om straks weer te kunnen knallen!

Net nog even gezond gedaan trouwens:
ivwcx4.jpg


En Lb gisteren

Squat
20x15 20x12 60x 10 70x10 70x10
Denk dat uitvoering al een heel stuk beter is, blijft lastig.

Deadlift 60x10 80x10 80x10 prima maar onzeker over uitvoering

Leg press
190x12 195x12 200x12
(PR dus benen nog niet kapot van squats blijkbaar )

Leg curl
75x12 70x9 65x7 drop 8x 45

Calve
Leg press
110x13 100x12 90x12 90x10 80x11

Had geen tijd meer voor buik.. Ze gingen dicht dus lag niet aan mij:D
Hoewel.. Eerder beginnen miss:p
 
Wanneer ik zulke lui spreek, vraag ik mij altijd af waarom ik zo godse veel stress over training en alles behalve hun resultaten boek :o

Miss moet je meer eten? O wacht..:o Dan klap je denk ik uit elkaar
 
Staat er toch goed bij man, qua borst armen sta ik denk ik net zo droog ongeveer, alleen No abs for me:(
 
Staat er toch goed bij man, qua borst armen sta ik denk ik net zo droog ongeveer, alleen No abs for me:(
Sorry man...
En dat terwijl mijn taille rond de 84 zit.
Heb n verhouding ook veel onderrugvet.
 
Bench press
20kgx15 20kgx15 80x8 85x6 80x7 75x 8

T bar row
55x10 65x8 65x8 60x8

Military press
30x12 25x12 25x10

Cable row
70x10 75x10 70x10

Lat pulldown
120x 10 100x10

Skull crusher
35x12 35x10 7x35 drop 6x25

Dumbell curl bench incline
18x12 16x12 14x 10

Delts machine
45x10 40x10 32,5x9 27,5x10

Ub train van dinsdag.
Ging lekker! Eindelijk weer wat gewicht kunnen pakken op de bench en niet eens tot failure.
Lijk weer wat sterker te worden door genoeg eten.
Merk het ook licht aan mijn vetpercentage, is ietsje gestegen sinds laatste progress pick maar no problem for me.
Weer fatsoenlijke gewichten pakken voelt gewoon goed!

Gewicht van MP bouwde te traag op laatste bulk dus die ga ik twee keer per week doen vanaf nu.
Dat nog even verwerken in nieuw schema.
Nu wachten voor vliegtuig naar italie.
Even 3 dagen mijn vriendin opzoeken daar! Kan ik ook weer werken aan die tanning gains:cool:
 
Goeie training, begin je ene training dan wel met mp?
 
Sterke benches nog wel!:D Geniet van Italie en je gf!
 
MP lijkt totaal niet in verhouding met je Bench.

Gewicht van MP bouwde te traag op laatste bulk dus die ga ik twee keer per week doen vanaf nu.

??? Don't get it
 
Hogere frequentie = gaiinns :D

Toch?

Mwah, dat zou een oneindige discussie kunnen worden (onder een gedeelte van de DBB'ers).
Ik hou van afwisseling. Tja in die context zou dit wel passen.

Maar goed hogere frequentie = gains.
Train je dan niet meer op spierconditie ? (hoewel een incidentele keer natuurlijk niet veel uitmaakt)
 
Goeie training, begin je ene training dan wel met mp?
Dat is een goeie! Kan ik wel doen als de bench weer wat sterker is.

Sterke benches nog wel!:D Geniet van Italie en je gf!
Thanks! Vind het zelf nog wel meevallen:D
Italie en GF flink van genoten ookal waren het 3 dagen.

MP lijkt totaal niet in verhouding met je Bench.
Meestal zijn mn schouders al "kapot" van de bench


??? Don't get it

Hogere frequentie = gaiinns :D

Toch?

Dat is wel het idee!

Mwah, dat zou een oneindige discussie kunnen worden (onder een gedeelte van de DBB'ers).
Ik hou van afwisseling. Tja in die context zou dit wel passen.

Maar goed hogere frequentie = gains.
Train je dan niet meer op spierconditie ? (hoewel een incidentele keer natuurlijk niet veel uitmaakt)
Twee keer per week trainen heeft naar mijn weten niks met spierconditie te maken. Voor zover ik weet gaat het puur om de reps.
En 10/12 was geloof ik nog massa en 4/8 kracht. Die twee afwisselen moet goede combi zijn lijkt mij!

Reisje naar italie was goed en leuk. Weer even helemaal ertussenuit en GF goed kunnen verrassen. Lekkere pizza's en pasta's gegeten natuurlijk dus flink genoten! Nu vanaf maandag weer even normaal doen en ook trainen.:cool:
 
'Nu vanaf maandag weer even normaal doen en ook trainen.:cool:'

dus..:D?
 
'Nu vanaf maandag weer even normaal doen en ook trainen.:cool:'

dus..:D?
:sad:

Tsja ga er niet omheen draaien.
Moeite mijn patroon weer op te pakken.
Gisteren redelijk qua macros gegeten alleen kcals te weinig aan het eind van de dag.
Vandaag cals en macros wel gewoon op orde.

Vanavond ook eerste training van de week doen.
Deze week worden denk ik 2x full body workout.
Beetje matig, maar vriendin komt weer net terug van vakantie en nu het vakantie is wil ik gewoon leuke dingen doen en samen fitnessen vindt ze toch minder chill..
Miss krijg ik haar nog overgehaald:eyes:
 
Jammer dat je vriendin het niet leuk vindt om te trainen.. Succes in ieder geval vanavond!
Moeite om kcals te halen met een lage trainingsfrequentie verbaast mij niet. Ik herken het wel in ieder geval :P
 
Jammer dat je vriendin het niet leuk vindt om te trainen.. Succes in ieder geval vanavond!
Moeite om kcals te halen met een lage trainingsfrequentie verbaast mij niet. Ik herken het wel in ieder geval :P
Krijg ook altijd meer honger van trainen!

Mah ze vindt trainen wel leuk maar moet in de flow komen.
En ze kiest liever voor dagje weg ofzo. Werk 4/5 dagen per week dus snap het wel.
Al vind ik trainen een van de leukste dingen die er zijn:D
Zijn maar weinig mensen die hetzelfde van mening zijn.
 
Zolang ze maar wel van cardio houdt, is er geen nood aan de man :o.
Heb je trouwens maten die trainen, of train je altijd alleen?
 
Zolang ze maar wel van cardio houdt, is er geen nood aan de man :o.
Heb je trouwens maten die trainen, of train je altijd alleen?

Haha houdt ze! Zou toch denken dat mn hongergevoel dan omhoog moet he:rolleyes:

Ik heb 1 maat die het heeft volgehouden. Maar daar train ik nooit mee, pakt andere tijden.
En vind het eig ook wel lekker een loner in the gym te zijn.
Geen gezeur aan mn hoofd, serieuze trainingen en binnen een mooie tijd klaar. Voor mij werkt alleen trainen ook heel goed.

Niet dat ik niet sociaal ben hoor als iemand keertje mee wilt trainen vind ik dat alleen maar chill maar niet standaard dus.

Anyhow. Training van vandaag.
Bedoeling was full body.
Niet gelukt. Afgelopen dagen slecht geslapen. 4/6 uur per dag. Voor de training achteraf gezien te weinig gegeten, weinig zout op en bijna een liter melk (lactose). Zorgde dat ik niet goed werd tijdens de trian.

Eerst ff 3 mins Xtrainer

Deadlift
20x20 80x10 80x8 90x8 90x8

Squat
20x20 60x10 70x10 70x8 70x8

Leg press
12x200kg 12kg 200kg

Leg curl
75x10 45x6 30x7 (dropsetje)

Toen zag ik zwart voor mn ogen, draaierig en voelde me superslecht. Probeerde mn oren ook te klaren maar dat lukte niet eens. Ben gaan zitten en ging langsaam wat beter.
Was echt ff half van de wereld.

Daarna naar huis gegaan en gegeten.
Toen ging het beter! Gelijk.
Desondanks redelijke gewichten. DL en squat wat lager om even goed de vorm te optimaliseren. Ben er wat onzeker over lately.. Binnenkort weer filmpje maken!

Idee was eig 2 fb workouts neer te zetten, dat kan dan niet. Doe morgen ub en ga donderdag dan weer Lb doen. Morgen pak ik calves ff mee bij ub. Heb ik deze week iig 2x Lb en 1x ub meegepakt. Its a start again!
 
Back
Naar boven