- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Heb hier heel veel aan!
Toch maar goed om een ander hiernaar te laten kijken.
Wel weer werk aan de winkel waar ik het liefst door ga met knallen maar voor lange termijn en eig alles veel beter.
Deze tips sla ik op, ga ik toepassen donderdag en dat filmpje ga ik kijken.
Vind ik ook kut idd. Wilde vandaag proberen op sokken te deadliften maar ivm rug dus helemaal niet gedeadlift.DL je express in je squat schoenen? Vind dat persoonlijk niet fijn met deadlifts.
Ben zelf ook benieuwd! Ga er in ieder geval zeker aan blijven werkenIk zelf werk ook nog elke training aan techniek. Deadlift blijft een lastige oefening vind ik, omdat je zoveel cues moet gebruiken en je hele lichaam onder spanning staat.
Ben benieuwd hoe het over een tijdje gaat met deze tips en hopelijk ook van anderen!

Andersom, voor squatten neem ik speciaal andere schoenen mee.Vind ik ook kut idd. Wilde vandaag proberen op sokken te deadliften maar ivm rug dus helemaal niet gedeadlift.
Volgende keer wel proberen.
Of neem jij speciaal andere schoenen mee die je dan aan doet?
Chuck Taylor schoenen worden in het algemeen aangeraden om mee te deadliften. Ik deadlift ook altijd met mijn adidas squatschoenen, ik moet daar ook maar eens mee kappen. Chuck Taylor's zijn vaak in de sale bij Zalando dacht ik zo.

Zo wat ik lees moet je wel voor de all stars classic gaan en niet de 2.0 variant. (die is schijnbaar niet zo plat/hard als de classic variant). Ik ben zelf ook aan het kijken naar een nieuw paar. Als ik een aanbieding spot, roep ik wel even
Op converse.nl krijg je sowieso 15% korting als je je inschrijft voor de nieuwsbrief en dan kom je op ~55 euro uit voor een paar.
Hmm good to know!
Ja laat maar weten.
Ik ben best gierig wat dit betreft want geef liever geld uit aan schoenen die ik casual draag. Dan deadlift ik tot die tijd nog liever op sokken. Volgensmij doet @Basma dit ook?

Kan je geen voetbalsokken of andere hoge sokken dragen?

Welkom!

Klopt.
Dacht al zoiets, vandaar dat ik erover begon.
Ja haha heel leuk
. Maar heb je dan misschien ook een bijdrage in de zin van tips?