AndroidHealthClinic

Macrofitten naar droge 90KG

Persoonlijk zou ik nog lekker doorbulken aankomende maanden. Is nog genoeg ruimte voor.

Benieuwd naar je oliebollenfilmpje :p

Twee keer per week squatten en elke A training 5x5 + 2,5kg is zeker realistisch. Ik begon op 5x5x75kg en kon in een keer door bouwen tot 5x5x127,5kg.

Lekker door blijven bouwen, droog genoeg

• Topic Starter Topic Starter
Mooie dikke triceps PR ook trouwens. :flexgrin:
Thanks bro! Ja was echt een lekkere training ;)

Persoonlijk zou ik nog lekker doorbulken aankomende maanden. Is nog genoeg ruimte voor.

Benieuwd naar je oliebollenfilmpje :p
Plan is eigenlijk ook mei/juni pas weer droog te staan dus nog lang genoeg te gaan.

Ben nu aan het editen. Ben vooral benieuwd naar de rest. Ofja vooralsnog alleen Marvin :o

Twee keer per week squatten en elke A training 5x5 + 2,5kg is zeker realistisch. Ik begon op 5x5x75kg en kon in een keer door bouwen tot 5x5x127,5kg.
Voor jou een van je sterkste gains in je eerste bulk als ik het goed herinner?

Lekker door blijven bouwen, droog genoeg
Denk dat die snelle gewichtstoename (3kg 2 weken) vertekend beeld heeft gegeven.
Dacht echt ff shit dit gaat te snel.
Maar vergeten dat dit met crea erbij kan horen, dus voorlopig maar meer spiegel ipv gewicht als referentie nemen.

Welkom terug! Ik heb je er nooit uitgegooid hoor :p

Je komt daar wel. Persoonlijk 1 van de snelst opgebouwde oefeningen. 3 jaar geleden had ik nog maar 2/3 keer gesquat.
Ben ik 2 x per week flink benen gaan trainen en in een half jaar zat ik rond de 100.
+2,5kg p/w is best realistisch imo.

Welkom hier!

Oliebollenchallenge was kut haha. Na 2 bollen viel het tegen en vroeg ik me al af waarom ik zo dom was mee te doen :emo:
Je ziet het me ook denken bij het filmpje.
Vanavond editen, en eind v.d. avond of morgen online.

Nu kan ik er niet eens aan denken.. Bah wat zijn het eigenlijk ranzige dingen :o

Thanks man! Zeker. Ben er ook het meest trots op.

Bench (95x8) - squat (107,5x7) verhouding wel nog scheef maar squats gaan wel lekker gelukkig laatste tijd.

Nog even een snelle progress pic van gisterenavond voor de laag oliebollenvet
LiJS83e_d.jpg

Misschien trek ik de bulk wel door naar 90kg als mn vet% meevalt bij 88

Goede shape man! Daar kunnen nog wat kilootjes bovenop zonder een vet varken te worden:thumbs:

in !

Voeding gisteren
O3ZmLRf.png

300kcals boven target van 3400. Achja.
Vandaag 100 kcals minder op dan target en een uur met spullen gesjouwd.
Wel weer gecompenseerd geloof ik.

LB vandaag
Lower DO:
Deadlift 3-4 x 6-8

40x12 60x10 . 120x6 120x6 120x6 PR ging lekker. Is ook nooit echt zwaar alleen zit te klooien met perfect form...
Binnenkort maar eens filmpje plaatsen

Squat 3x 6-8
20x15 15x40 10x80 107,5x 8 SMOOTH PR 107,5x8 107,5x8

Leg Press 2x 10-12
232,5x12 235x12

Leg curl 2-3 x 10-12
80x12 80x10 75x10

Ab rollout
20 15 10 10 helemaal kapot
Dan merk je pas hoeveel je ze pakt met legs.

Oliebollenfilmpje staat ook eindelijk online met een hoop editing geklooi en bestanden converteren.
Benieuwd naar de tijden van de rest.

300 boven je target valt nog wel mee met die challenge toch?

300 boven je target valt nog wel mee met die challenge toch?
Zeker. Target is ook vrij hoog gelukkig en rest van de dag amper gegeten.

Savonds aten m’n vrienden gefrituurde kip met friet..
Daar mezelf echt in moeten houden had zo een lading op gekund.

Tsja.. met een dagelijks kcal target van -1800 ofzo kan het ook niet anders :p

Jij hebt altijd honger toch:roflol:

Upper VR:
Incline 3-4 x 6-8

80x7 77,5x6 75x7

Pull-up 3-4 x 6-8
12kgx8 12x6 10x5x+2bw 10x5+2

DB Bench 2-3 x 8-10
40x8 36x9 geen kracht na die 8x40 ook op mn shakebeker moeten laten vallen:o

Dumbbell row 8-10 2x
36x9pr 36x10

Tricep dips 10-12
10xbw+8 2x

Barbell Curl 2-3 x 10-12
42,5x10 40x9

45 degree incline row
10x8x3 krijg bij deze oefening de feel ook niet echt lekker. Daarnaast weinig filmpjes en info over te vinden. Misschien toch maar vervangen door cable side raise+rear delt fly

Train krijgt 6je. Zat bij de meesten onder pr niveau vorige week, hier en daar lichte pijntjes. Allemaal net niet.

Maandag en dinsdag verplicht rust. misschien wel ff goed voor de pezen.

Morgen wil ik een hoog volume full body doen met iets lagere gewichten en focus op uitvoering. Toch de spieren weer ff aanpakken maar niet teveel belasten ivm lichte pijntjes.

Wordt waarschijnlijk deze rare fb combi

Squat 4x10 laag gewicht focus uitvoering

Pull up 5 sets bw max reps

Bench press 3x10

Side raise cable 3x10 reps (side delt loopt achter)

Kuiten 6 sets 10 reps. Seated (ook kuiten loopt achter)

Ss biceps triceps 3x12
- Ezbar curl
- Tricep skull crushers

Prima fullbody voor zo'n dag lijkt me!

Ondanks dat je zelf niet helemaal tevreden bent, zie ik toch beste gewichten voorbij komen man!

80kg incline en 40g DB press is niet mis!:thumbs:

Succes met de aanrommel workout morgen ;)

Veel wilde kerstplannen?

Ondanks dat je zelf niet helemaal tevreden bent, zie ik toch beste gewichten voorbij komen man!

80kg incline en 40g DB press is niet mis!:thumbs:
Thanks! Ben wel benieuwd wat er gebeurd als ik TUT zou maximaliseren.
Maar dat gaan we voorlopig maar niet testen.. Niet goed voor m’n ego :rolleyes:

Succes met de aanrommel workout morgen ;)

Veel wilde kerstplannen?
Misschien dat ik zelfs ff een goede Pre Workout erin knal. Alpha Drive met DMBA gaat er wel in :lick:

3 dagen maximaal bulken is het plan!

Traditie is hier om kerstavond warme worstenbroodjes (brabant), sauzijnbroodjes, croissantjes, koffiekoeken, kerststol, en broodjes met luxe vleeswaren en ander beleg te eten.

1e kerstdag naar familie met ongetwijfeld allerlei lekkers. Gelukkig rij ik dus dat scheelt in ieder geval alcohol.

2e kerstdag lekker thuis met ook weer genoeg lekkers en dan ook maar wat wijntjes wegtikken denk ik :zuip:

Klassiek dus! Al had ik het ook wel lekker gevonden overdag ff te fitnessen maarja.. basic moest zo nodig dicht :grumble:

Wat zijn jouw plannen @Skatermarvin? Mag je hier wel delen want in jouw log wordt toch alleen maar gereld :eyes:

Plans got changed.
Hoog volume herstel training in de prullenbak.
Kwam namelijk op het idee dat dinsdag in belgie de sportscholen wel open zijn, om er later achter te komen dat Big Gym ook gewoon open is!:lifter:

Lb maandag dus vandaag gepakt en ub gaat dinsdag gewoon door.
Lower Zo:
Calf raise standing 3x 8-10

22x10 22x10 24x8

Seated Calf 2-3 x 6-8

110x10x3explosief omhoog rustig dowb 1 sec hold boven

Dl 3-4 x 4-6
40x15 80x10 115x6 115x6 115x6 easy pr
Lekker goede uitvoering voelde goed weinig probz onderruv

Squat 3-4 x 4-6
40x15 80x10 120x 5PR!!!!!! 120x5 120x5
Volgende week gewoon nog meer. Bam!

Leg press 2-3 x 8-10
250x8 rustig. pr 250x10 met bounce
Toen ging de gym helaas echt dicht.

Ab roller 4 sets
Skipped

Dankzij Pillz en Saik op het idee gekomen te beginnen met de spiergroepen die meer aandacht nodig hebben en beviel enorm goed.

Kuiten loopt achter en deadlift nooit echt lekkere vorm gehad. Nu ging alles soepel zonder pijntjes met een paar mooie prs.
Zelfs squat na deadlift ging lekker.

Vannochtend ook 20 min gefoamrolld misschien scheelt dat ook

Training krijgt 8,5!

Misschien dat ik zelfs ff een goede Pre Workout erin knal. Alpha Drive met DMBA gaat er wel in :lick:

3 dagen maximaal bulken is het plan!

Traditie is hier om kerstavond warme worstenbroodjes (brabant), sauzijnbroodjes, croissantjes, koffiekoeken, kerststol, en broodjes met luxe vleeswaren en ander beleg te eten.

1e kerstdag naar familie met ongetwijfeld allerlei lekkers. Gelukkig rij ik dus dat scheelt in ieder geval alcohol.

2e kerstdag lekker thuis met ook weer genoeg lekkers en dan ook maar wat wijntjes wegtikken denk ik :zuip:

Klassiek dus! Al had ik het ook wel lekker gevonden overdag ff te fitnessen maarja.. basic moest zo nodig dicht :grumble:

Wat zijn jouw plannen @Skatermarvin? Mag je hier wel delen want in jouw log wordt toch alleen maar gereld :eyes:
Klinkt goed..heb net mijn log een update gegeven ;)

Goede insteek qua training! Maar waar moet ik mee beginnen dan? Zowat alles is een weakpoint:trollface:

Terug
Naar boven