- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks bro! Ja was echt een lekkere training

Plan is eigenlijk ook mei/juni pas weer droog te staan dus nog lang genoeg te gaan.Persoonlijk zou ik nog lekker doorbulken aankomende maanden. Is nog genoeg ruimte voor.
Benieuwd naar je oliebollenfilmpje![]()

Voor jou een van je sterkste gains in je eerste bulk als ik het goed herinner?Twee keer per week squatten en elke A training 5x5 + 2,5kg is zeker realistisch. Ik begon op 5x5x75kg en kon in een keer door bouwen tot 5x5x127,5kg.
Denk dat die snelle gewichtstoename (3kg 2 weken) vertekend beeld heeft gegeven.
Welkom terug! Ik heb je er nooit uitgegooid hoor
Je komt daar wel. Persoonlijk 1 van de snelst opgebouwde oefeningen. 3 jaar geleden had ik nog maar 2/3 keer gesquat.
Ben ik 2 x per week flink benen gaan trainen en in een half jaar zat ik rond de 100.
+2,5kg p/w is best realistisch imo.
Welkom hier!
Oliebollenchallenge was kut haha. Na 2 bollen viel het tegen en vroeg ik me al af waarom ik zo dom was mee te doen
Je ziet het me ook denken bij het filmpje.
Vanavond editen, en eind v.d. avond of morgen online.
Nu kan ik er niet eens aan denken.. Bah wat zijn het eigenlijk ranzige dingen
Thanks man! Zeker. Ben er ook het meest trots op.
Bench (95x8) - squat (107,5x7) verhouding wel nog scheef maar squats gaan wel lekker gelukkig laatste tijd.
Nog even een snelle progress pic van gisterenavond voor de laag oliebollenvet
![]()
Misschien trek ik de bulk wel door naar 90kg als mn vet% meevalt bij 88
Thanks!Goede shape man! Daar kunnen nog wat kilootjes bovenop zonder een vet varken te worden![]()

Nice welkom!
Dat was bij mij wel anders300 boven je target valt nog wel mee met die challenge toch?

Je was ook redelijk snel vond ik.
Ik had honger..

Zeker. Target is ook vrij hoog gelukkig en rest van de dag amper gegeten.300 boven je target valt nog wel mee met die challenge toch?
Tsja.. met een dagelijks kcal target van -1800 ofzo kan het ook niet anders

Jij hebt altijd honger toch

Double true story..Tsja.. met een dagelijks kcal target van -1800 ofzo kan het ook niet anders
Jij hebt altijd honger toch![]()

Thanks! Ben wel benieuwd wat er gebeurd als ik TUT zou maximaliseren.Ondanks dat je zelf niet helemaal tevreden bent, zie ik toch beste gewichten voorbij komen man!
80kg incline en 40g DB press is niet mis!![]()

Misschien dat ik zelfs ff een goede Pre Workout erin knal. Alpha Drive met DMBA gaat er wel inSucces met de aanrommel workout morgen
Veel wilde kerstplannen?

Klinkt goed..heb net mijn log een update gegevenMisschien dat ik zelfs ff een goede Pre Workout erin knal. Alpha Drive met DMBA gaat er wel in
3 dagen maximaal bulken is het plan!
Traditie is hier om kerstavond warme worstenbroodjes (brabant), sauzijnbroodjes, croissantjes, koffiekoeken, kerststol, en broodjes met luxe vleeswaren en ander beleg te eten.
1e kerstdag naar familie met ongetwijfeld allerlei lekkers. Gelukkig rij ik dus dat scheelt in ieder geval alcohol.
2e kerstdag lekker thuis met ook weer genoeg lekkers en dan ook maar wat wijntjes wegtikken denk ik
Klassiek dus! Al had ik het ook wel lekker gevonden overdag ff te fitnessen maarja.. basic moest zo nodig dicht
Wat zijn jouw plannen @Skatermarvin? Mag je hier wel delen want in jouw log wordt toch alleen maar gereld![]()