erwinvdberg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 114kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
erwinvdberg zei:
heb het al.
daarnaast een weightgainer omdat ik met mijn super verbranding dat gewoon nodig heb om meer gewicht te krijgen. Probeer al jaren aan te komen wat niet lukte, nu aan het trainen geslagen en vind dat heerlijk en kom goed in gewicht aan. Voor mij is 3 kg in de eerste 3 maanden super veel, en ik voel eindelijk dat ik een lichaam heb

nofear train! zei:ik ben het daar niet helemaal mee eens, ik heb de eerste maand fullbody gedaan en ben daarna gelijk volgens split gaan werken, imo gaat dat goed als je maar veel kennis vergaard die eerste maand
DiSTuRBeD zei:Een jaar fullbody... als je enthousiast bent wil je wel wat meer naar de fitness dan 3x per week...
Eerst het fullbody programma van 3XL volgen en daarna een split. Fullbody is ok voor mensen die tegen hun zin hun lichaam 3x naar de fitness moeten sleuren (of er te weinig tijd voor hebben).
Ketelbinkie zei:Wat een reken wonderIk ga het beslist serieus nemen.
Zelf was ik 174 kort en 60 kg, nu ben ik 63 kg wat naar mijn idee vooral door het al betere en vooral ook regelmatiger eten komt. Gebruik ook een goede weightgainer en de nodige proteine na de training. De training is heerlijk en ik merk er behoorlijk veel van nu al in de eerste maanden.
Ben sinds 3 maanden bezig met intensief trainen. Ben begonnen met de eerste 1 1/2 maand 3 x per week Full body te trainen. Nu ben ik behoorlijk pittig bezig, split 4x per week en ontdek vele spieren waar ik geen weet van had![]()
Het is van het grootste belang dat je veel leest en verdiept in trainen en voeding. Voeding is gewoon heel erg belangrijk.
Ik ben geen kenner maar dit is mijn ervaring in de eerste maanden. Ik zal hier regelmatig terug komen hoor en de nodige adviezen/info vragen, ben ook maar een leek.
Ketelbinkie zei:Weet het wel zekerheb het al.
Het valt me wel op dat er weinig startende zijn die zich bezig houden met hun voeding. Ik vreet me het apelazerus... als ik ga werken heb ik meer voeding dan gereedschap bij medaarnaast een weightgainer omdat ik met mijn super verbranding dat gewoon nodig heb om meer gewicht te krijgen. Probeer al jaren aan te komen wat niet lukte, nu aan het trainen geslagen en vind dat heerlijk en kom goed in gewicht aan. Voor mij is 3 kg in de eerste 3 maanden super veel, en ik voel eindelijk dat ik een lichaam heb
![]()
Nog ff en ik kan het raam open laten staan als het waait zonder weg te waaien![]()