XXL Nutrition

Many sports, one way: Train!

Hoe ging de halve marathon in egmond?

• Topic Starter Topic Starter
niet geweest.
Ik ben een tijdje geleden gestopt met hardlopen trainen, wegens blessures.
Ook omdat het een sport is die momenteel niet tussen de andere sporten past.
Ik loop nog wel eens (ong 1 per week) gewoon een lekker rondje, maar dat is meer om los te lopen.
misschien dat ik later weer terug kom bij afstanden als 20 km, maar nu even niet.
Jij wel gelopen zag ik!
2.04, netjes hoor. wat was je doel?

dankje dankje.
mn doel was best wel onrealistisch, wilde 1;45 lopen
maar onderschat, en omstandigheden waren erg zwaar.
tegenwind @ strand 7-8km lang en de duinen op af enzo.
maar ben blij met resultaat.

Doe dit eens op een rugdag:

Deadlift
Bent over Row
Wide-grip Pull-ups
Pulldowns met zo'n t-bar handle

Doe ik momenteel, werkt perfect.

Edit:
Wel grote bump maar ok, je traint nog hehe.

ik train zeker nog. maar nu ook druk met school, dus voel niet meer grote neiging om dit bij te houden.
Ik train nu op maandag en vrijdag fullbody.

Deadlift moet ik beetje mee oppassen, want belast mijn onderrug ook veel met andere sporten, dus merk dat ik die een beetje moet ontzien in de sportschool.
Wat is een t-bar handle?
BOR en Wide-grip pull ups doe ik wel al.
en nog een andere oefening. Dat ik de stang bovne mijn hoofd heb, en dan met gestrekte armen naar beneden/voren breng, tot mijn knieen.

Voor de log:
Ik ben tot 101 kg geweest, toen beetje ziek en hard getraind enzo, terug gevallen naar 98kg. Ik sta nu minstens even droog als met mijn 93,5 kg. Dus dat is wel fijn toch 4 kg harde massa gepakt sinds half oktober. Ik ga zo door:)

ps. Toen ik eerste keer de 80kg moest pakken voor de BOR dacht ik: Eindelijk, daar zat GetXXL ook op:) zie je wel dat ik het kan. :P

handle.jpg

Deze bedoel ik.

Ik doe nu overigens 8x 95kg BOR hehe.

Anders deadlift om de week en voeg je 'n andere rug oefening toe die weken dat je niet deadlift. Onderrug kan je inderdaad vrij snel overbelasten krijg ik het gevoel.

ja, die 8x 95 ga ik je niet kunnen inhalen, want dat hebben ze niet in de sportschool:P
Dan moet ik het aan de kabels doen, maar dat is niet te vergelijken vind ik.

Ok. die ga ik dan maar eens proberen. Op welke spieren ligt bij die oefening de nadruk?

En onderrug vind ik wel uit hoe ik dat ga doen. is ook wel heel sterk, dus een keertje niet trainen is ook niet erg.

Zag je nog in de krant staan :P Leuk stukje!

Terug
Naar boven