MuscleMeat

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo Vanavond even gaan kickboksen, is goed voor me conditie, lekker weer je hart in je keel voelen :rolleyes:

2pytf8n.jpg

Bij deze let the comments kom.... en ja... het wordt heeeel snel tijd dat ik ga cutten, i know :D:D Schouders, armen zijn de grote misser, ik haat het tranen van die lichaamsdelen en dat valt helaas ook te zien ook

massief frame, je hebt een hele goede bouw om een brute fysiek erop te knallen. Brute lats en traps. Ik zou vooral aan je borst werken, dat is imo je achterliggende spiergroep.
Goede benen om lowkicks mee te geven ook :D

massief frame, je hebt een hele goede bouw om een brute fysiek erop te knallen. Brute lats en traps. Ik zou vooral aan je borst werken, dat is imo je achterliggende spiergroep. Schouders en armen vallen nog wel mee vind ik, als je wat droger staat dan ogen ze wat harder en lijken ze wat groter..

Ja, de borst loopt ook redelijk wachter nu, heb me armen en schouders wel kunnen inhalen ten opzichte van de rest. Misschien dat ik toch maar eens moet gaan overstappen op fly's ofzo, of een oefening waar ik gewoon echt de borst goed pak. Misschien ook wat meer herhalingen ofzo,ik train voornamelijk 5x5 gericht maar het zou me niks verbazen als ik teveel leen van de rest

ik ga wel nog door nu tot begin maart, wil nog wat records breken

Bench: 5x110 --> 5x120
Squat: 5x195 --> 5x210
Deadlift:5x205--> 5x220

eens kijken of dat gaat lukken

tja keuzes maken he, tussen pr's of maximale spiergroei.

Like mr.Sarcev says; drop the ego, lower the weight....

tja keuzes maken he, tussen pr's of maximale spiergroei.

Like mr.Sarcev says; drop the ego, lower the weight....

das waar, probleem is echter, zodra ik die pr's maak dan groei me lichaam ook echt als de mother****er, ik heb er lang over moeten doen om te kijken wat voor mij echt werkt en dat is gewoon kort en HARD.. vandaar die 5x5 opzet steeds en voor benen en rug doe het wel echt zijn werk, maar voor armen, schouders en borst minder ben ik bang....

back to the drawing board :rolleyes:

Massief frame, zou nog even paar maanden clean bulken en dan inderdaad in maart is gaan cutten. Ben benieuwd...

gister kickboksen gedaan, was toch te veel van het goede denk ik. Ik voelde me gister al heel erg oud, maar heb ook echt k*t onrustig geslapen vannacht, me lichaam deed en doet nog steeds overal pijn..... rust rust

still, kickboksen is echt gaaf. Die instructeur, weegt 90 kg ofzo, niet eens echt gespierd of wat dan ook, wilde een low kick voor doen op mij + ik had kussen. Ik ging glad door mijn benen heen :p:p

nouja je weet welke opmerking ga maken dus laat maar zitten. :P

Wel goed voor je conditie

je hebt idd aardige poten - tja kickboksen , voor goed onder de knie hebben ben je wel een paar jaar verder

dan is kickboksen een goeie optie

Training van 3x niks vandaag, zowel borst als rug getraind, meer geprobeerd te pompen dus setjes van 8-10 herhalingen ipv 5-6.Gewichten waren echt niks om naar huis te schrijven, had ook heel erg veel last va mijn schouders, denk dat het komt door het kickboksen van donderdag.

enige positieve, we hebben eindelijk een powerrack, en dus kon ik ook lekker goed los schoulder press doen; negatieve was dat 50 kg al zwaar voelde ?????? en dat na ****ing 3 jaar trainen. dus deze gaan we nu proberen heel snel naar 70 kg te krijgen met zeker 6 reps

nou dan ben ik benieuwd , voor de 1e keer , ik las dat je al drie jaar trainde - alleen een smith-machine of zoiets in de gym zeker

nou dan ben ik benieuwd , voor de 1e keer , ik las dat je al drie jaar trainde - alleen een smith-machine of zoiets in de gym zeker

ja op de smith is mijn max tot nu toe 5x195

maar de normale squat gaat zo veel meer voor mijn been doen denk ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven