MarcJ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 20%
Nette training, but i cant see shit. Ik zie alleen kikkers
he, ik kan hem wel zien gewoon, is 1 foto
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training, but i cant see shit. Ik zie alleen kikkers
Zo Vanavond even gaan kickboksen, is goed voor me conditie, lekker weer je hart in je keel voelen![]()

Haha kerel ik hoorde dat je na 2 stoten al met de tong op je voeten liep
Succes ermee

, jazeker, conditie van niks maar we doen ons best he![]()
Bij deze let the comments kom.... en ja... het wordt heeeel snel tijd dat ik ga cutten, i knowSchouders, armen zijn de grote misser, ik haat het tranen van die lichaamsdelen en dat valt helaas ook te zien ook

massief frame, je hebt een hele goede bouw om een brute fysiek erop te knallen. Brute lats en traps. Ik zou vooral aan je borst werken, dat is imo je achterliggende spiergroep. Schouders en armen vallen nog wel mee vind ik, als je wat droger staat dan ogen ze wat harder en lijken ze wat groter..
tja keuzes maken he, tussen pr's of maximale spiergroei.
Like mr.Sarcev says; drop the ego, lower the weight....

nouja je weet welke opmerking ga maken dus laat maar zitten.
Wel goed voor je conditie
**** man, ben echt overtraind nu, best slecht geslapen gisterje hebt idd aardige poten - tja kickboksen , voor goed onder de knie hebben ben je wel een paar jaar verder

, is ook ter behoeve van conditie van me lichaam en toch flink explosief bezig te zijn, ik wil me lenigheid terug!
en dat na ****ing 3 jaar trainen. dus deze gaan we nu proberen heel snel naar 70 kg te krijgen met zeker 6 reps

nou dan ben ik benieuwd , voor de 1e keer , ik las dat je al drie jaar trainde - alleen een smith-machine of zoiets in de gym zeker