- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Squat van 150, leg press van 275 en hij zegt mooie ez curls. Daar moet ik dan even om lachen.... zal wel aan mij liggen![]()

Ik zie je donderdag wel weer maat, ga ricardo en fernand mee sleuren de kickboks zaal in 

Squat van 150, leg press van 275 en hij zegt mooie ez curls. Daar moet ik dan even om lachen.... zal wel aan mij liggen![]()
MarcJ traint nog wel maar houdt zijn log niet meer precies bij. Omdat hij niet de opmerkingen krijgt waarop hij hoopt volgens mij. Ik heb het zelfde een beetje, maar probeer binnenkort voor mezelf toch weer door te gaan met de log. Als ik weer goed bezig ben zal ik weer mijn trainingen posten.
Een log hou je voornamelijk voor jezelf bij toch, je moet schijt aan de opmerkingen van anderen hebben. Wat voor jouw nuttig is haal je eruit, het andere besteedt je gewoon geen aandacht aan.

Bro,
Wat is 6-oxo en kre-alkalyne?
Vriendelijk groetend
kre alkalyne is een creatine in pilvorm( bij mij toen) die 10x sterker is dan creatine monohydraat. Geen vochttoename en gains als the mother****er. 6-oxo is een test booster. en een verdomd goede ook