AndroidHealthClinic

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
wat voor de een werkt , werkt voor de ander niet

• Topic Starter Topic Starter
Squat
8x70
6x100
6x120
8x140
6x150
8x120

Lying Triceps Extension
8x30
8x40 ( PR)
7x40
8x30
Seated Machine Extension
10x80 (full stack)

45 Degree Leg Press
6x225
6x250
8x275

Single Legged Curls
10x80
10x90

EZ Bar Curls

8x +30
8x +35
6x +40
6x +40

Nog wat preacher machine curls erna, was op! Lekker saunaatje gepakt daarna en de dag was weer compleet. Me squat is nu nog redelijk wide stance en paralell maar das gewoon omdat dit me derde x los squatten is en ik nog echt moet oppassen dat ik niet fl**ker met de gewichten. Als dat eenmaal goed is dan verwacht ik zo 180 te squatten

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit, mooie ez bar curls

Squat van 150, leg press van 275 en hij zegt mooie ez curls. Daar moet ik dan even om lachen.... zal wel aan mij liggen :P

het is maar war je de focus op legt he :rolleyes::rolleyes: Ik zie je donderdag wel weer maat, ga ricardo en fernand mee sleuren de kickboks zaal in :P:cool:

Ik HAAAAAAAT smorgens trainen, en ja om half 2 trainen is smorgen voor mij als je pas om 10 uit je nest komt, tevens wordt ik verkouden, dus ik ben niet echt tevreden met de training

Barbell Row

8x60
8x80
7x100
8x100
7x100
6x100 ( onderrug was helemaal vol door kickboksen van gister)

Bench press
6x50
5x70
5x90
7x110 (1 spot)
3x120 (veel te veel spot, gewoon om mijn liham aan het gewicht laten wennen

Cable Row
8x80
8x90
8x100(full stack)
8x105
6x105

Incline Bench
4x110
6x100 (1 spot)

Incline DB Flyes
6x20 ( kapte ermee pijn aan me schouders)

Decline DB Press
8x36

Seated machine Press
10x87,5

al met al, bagger training, en nu weekend

Jammer man! Wel leuke BP Sessie gedaan!

Moe, ziek, keelpijn, neus dicht.... had wel 1000 redenen niet te gaan trainen. Maar ja, zaterdag/zondag al rust gehad dus we gaan maar he...

Hack Squat ( barbell onder je reet, swiss ball in je rug)
8x70
5x90
5x110
5x130
5x150(PR)
5x150

Machine Triceps Extension
8x70
8x80

Lying EZ bar Extension
6x+40
5x+45 (PR)
8x+40

Leg Extension

3x12x100

Single Leg Extension
2x9x90

EZ Bar Curls
8x +30
8x+40
8x+40
6x+40

Toch goed dat je gegaan bent! Met je PR!

Yo whatsup? ook al zo druk ofzo?;)

MarcJ traint nog wel maar houdt zijn log niet meer precies bij. Omdat hij niet de opmerkingen krijgt waarop hij hoopt volgens mij. Ik heb het zelfde een beetje, maar probeer binnenkort voor mezelf toch weer door te gaan met de log. Als ik weer goed bezig ben zal ik weer mijn trainingen posten.

MarcJ traint nog wel maar houdt zijn log niet meer precies bij. Omdat hij niet de opmerkingen krijgt waarop hij hoopt volgens mij. Ik heb het zelfde een beetje, maar probeer binnenkort voor mezelf toch weer door te gaan met de log. Als ik weer goed bezig ben zal ik weer mijn trainingen posten.

Een log hou je voornamelijk voor jezelf bij toch, je moet schijt aan de opmerkingen van anderen hebben. Wat voor jouw nuttig is haal je eruit, het andere besteedt je gewoon geen aandacht aan.

Een log hou je voornamelijk voor jezelf bij toch, je moet schijt aan de opmerkingen van anderen hebben. Wat voor jouw nuttig is haal je eruit, het andere besteedt je gewoon geen aandacht aan.

true my friend!! Maar ik had het de laatste tijd heel erg druk en vond het niet echt nodig om mijn log op te vullen, vond de trainingen niet echt om aar huis te schrijven. Blijf nog steeds hangen op 3x120 bench, 4x110 schuin. 210 kg deadlift ging laatste week niet eens :S:S en squat is nu op 6x160 parallel wat ook echt drastisch beter moet. Single legged extensions met 100 kg zijn wel een killer daarentegen :P

school gaat niet helemaal zo lekker als ik wil en dat merk ik gewoon dan gat daar de focus naar toe. tevens heb ik de laatste tijd heel veel problemen met eten. ik leeft soms op 5-6 liter melk voordat ik ook maar iets vast naar binnen kan duwen. ik weeg nu 118 kilo bij 1.86 en ben het bulken echt spuugzat aan het worden. Mijn buik is helemaal opgeblazen van al dat vloeibare vreetspul en zo ook me hoofd. Wil dan ook binnenkort gaan cutten met kre alkalyne en over 2 maanden 6-oxo erbij om ervoor te zorgen dat ik misschien zelfs een beetje spiermassa kan pakke tijdens het cutten.

we zullen zien!

Bro,

Wat is 6-oxo en kre-alkalyne?

Vriendelijk groetend

Bro,

Wat is 6-oxo en kre-alkalyne?

Vriendelijk groetend

kre alkalyne is een creatine in pilvorm( bij mij toen) die 10x sterker is dan creatine monohydraat. Geen vochttoename en gains als the mother****er. 6-oxo is een test booster. en een verdomd goede ook

kre alkalyne is een creatine in pilvorm( bij mij toen) die 10x sterker is dan creatine monohydraat. Geen vochttoename en gains als the mother****er. 6-oxo is een test booster. en een verdomd goede ook

Hoe duur is kre alkalyne?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven