XXL Nutrition

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
dan ga je in gewicht zeker naar beneden , maar dat is niet erg - ik ben benieuwd hoe je het gaat ondervinden - succes man

me benen hebben de neiging op elke nieuwe oefening gruwelijk hard te groeien, dus het gewicht boeit me weinig, drop the ego, lower the weight ;)

nou de eerste keer in mijn gehele leven dat ik LOS squat en ik heb het geweten

wat is dat wennen zeg, jezus! in het begin wankel je van hot naar her, sta je verkeerd en ja, ik heb zelfs een paar keer gehad dat ik bijna voorover flikkerde, maar het is het allemaal waard

Squat
opwarmen met stang
10x50
8x70
8x90
8x100
6x110
6x120

en dat was het, pijn in me onderrug als de mother****er en ik had gelukkig marijn als spotter om me te geleiden wanneer ik dreigde het evenwicht te verliezen. :rolleyes::rolleyes: BUT I LOVE IT! en dat we snel op naar de 160-170 kg squat gaan

Lying Extensions
7x + 30 (pijn in de pols, dus die maar overgeslagen)

Triceps Pulldown
10x30
10x40 (full stack)
2x10x45

Leg extensions
12x125 ( full stack)
2x10x125( en toen ging die weer naar de klote)

Machine Hack Squat
8x130

Leg Extension ( ander apparaat)
2x12x100

Preacher Curls
10x20
6x30 (dit is echt slecht voor mijn doen ??????)
6x30
5x30

Dumbbell curls
5x22

en toen was alles vol en ook ram vol

best matige training vind ik, progressie is ver te zoeken helaas, vooral me armen weigerden resoluut.

6 x 120 los is absoluut niet matig hoor

6 x 120 los is absoluut niet matig hoor

voor mijn gevoel wel :p:p het is ook absoluut niet zwaar maar je waggelt alle kanten op dus dat maakt het zwaar, maar ik denk dat ik zeker binnen een week wel op de 150 zit en vanaf daar gestaag naar boven

lekkere squat!

nou de eerste keer in mijn gehele leven dat ik LOS squat en ik heb het geweten

wat is dat wennen zeg, jezus! in het begin wankel je van hot naar her, sta je verkeerd en ja, ik heb zelfs een paar keer gehad dat ik bijna voorover flikkerde, maar het is het allemaal waard

Squat
opwarmen met stang
10x50
8x70
8x90
8x100
6x110
6x120

en dat was het, pijn in me onderrug als de mother****er en ik had gelukkig marijn als spotter om me te geleiden wanneer ik dreigde het evenwicht te verliezen. :rolleyes::rolleyes: BUT I LOVE IT! en dat we snel op naar de 160-170 kg squat gaan

.

Graag gedaan kerel. Als je eenmaal meer los squat dan ik zoek je maar iemand anders ;)
Op naar de 200 op de losse :P

Deadlift
5x120
5x140
5x160
5x180
3x200 ( anderhalve maand niet meer gedeadlift plus een zere onderug plus geen NO, kan niet klagen)
5x180

Bench
5x60
5x80
5x100
7x110 (2 spot)
8x100

Front Pull Down

5x70
5x80
5x90 ( ging niet lekker, vk schouder zeurde)
6x80
6x85

Incline Bench
5x107,5 (1 spot)
7x100 (2 spot)

Shoulder Press
5x40
5x50
5x60
3x70 ( werd gespot bij elke rep, beetje in controle houden, was gewoon op hier)

en nu weer leeeeeeeeeeeeeren :mad::mad:

goed bezig, met dat leren ;).

Waarom schommel je zo met die gewichten en niet gewoon rustig opbouwen en kijken wat je kan?

Van 100 naar 110 en weer terug, 80 naar 90 terug naar 80 en weer naar 85, 180 naar 200 en weer terug. Bij bench ga je eerst naar 110 en die doe je 5x alleen en daarna 100 en die doe je 8x, waarom niet weer 110 en proberen om weer 5x te duwen. Zo zou ik het tenminste doen

Van 100 naar 110 en weer terug, 80 naar 90 terug naar 80 en weer naar 85, 180 naar 200 en weer terug. Bij bench ga je eerst naar 110 en die doe je 5x alleen en daarna 100 en die doe je 8x, waarom niet weer 110 en proberen om weer 5x te duwen. Zo zou ik het tenminste doen

daar is een hele goede reden voor my friend. Kijk, die eerste set 100 is nog zwaar ook want me lichaam heeft net 80 gedrukt, dus het verwacht die 100 niet. daarna doe ik 110, ook zwaar. Dus me hele lichaam is klaar om die 110 te drukken, en juist dan druk ik die 100. Me lichaam staat ingesteld op 110 en hoeft maar 100 te drukken en voila , 3 reps erbij :D:D

zie het als een piramide systeem :o

sterke training weer maat - mooi hoor die deadlift

gisteren benen en biceps/triceps getraind. Had 2 dagen van te voren weinig geslapen vanwege tentamens stress en dergelijke, toch wel een aardige training gister neergezet maar geen zin nu alle hier te posten. De squat was 7x140 en dat stelde eigenlijk nog geen reet voor maar ik blij maar gewoon wat waggelen soms, 2de keer los squatten he :rolleyes:

had een maat van mij meegenomen, liet hem eens zien wat echte beentrainigen zijn en hoe vaak mensen wel niet benedenmaats trainen wat betreft benen. verwacht dat die vandaag stuk minder soepel loopt :D:D

Deadlift
5x130
5x150 ( merkte hier al dat het zer zwaar ging worden, nog last van squats vrijdag)
5x170
5x190
2x210
4x190

Bench
8x60
5x90
5x110
3x120 ( PR, wel lichte spots op alle 3 de reps maar dan ook echt licht)
4x110

Close Grip Pull Down
5x80
5x90
5x90
5x95
5x95

Incline Bench
5x110 (PR, wel 2 spots)

DB Shoulder Press
6x32 ( schouders begonnen hier al goed te zeuren)

Barbell Shoulder Press
5x70
5x70

Incline DB Press
6x42 (lights out game over)

MarcJ is losse squat ontmaagd hoor.
Netjes, nu al zo zwaar pakken op squat, dat gaat nog wat worden als je hem helemaal door hebt.
DL's gaat ook ****ing bruut!

Valt me op dat je tijdens je training weleens wisselt van spiergroep;

Een squat, daarna 2 triceps oefeningen, en daarna weer verder met leg extensions en hack squats.

Een bench (borst), daarna een pull down (rug), en daarna een incline bench (borst).

Is er een bepaalde reden waarom je dat doet? Ik vind het namelijk beter om de pomp in m'n te trainen spiergroep te houden. Het z'n voordeel natuurlijk; als je tussendoor een andere spiergroep pakt dan heeft de andere tijd om te herstellen, maar dat kan ook nadelig werken met oogpunt op het vermoeien van de spiergroep.

MarcJ is losse squat ontmaagd hoor.
Netjes, nu al zo zwaar pakken op squat, dat gaat nog wat worden als je hem helemaal door hebt.
DL's gaat ook ****ing bruut!

Valt me op dat je tijdens je training weleens wisselt van spiergroep;

Een squat, daarna 2 triceps oefeningen, en daarna weer verder met leg extensions en hack squats.

Een bench (borst), daarna een pull down (rug), en daarna een incline bench (borst).

Is er een bepaalde reden waarom je dat doet? Ik vind het namelijk beter om de pomp in m'n te trainen spiergroep te houden. Het z'n voordeel natuurlijk; als je tussendoor een andere spiergroep pakt dan heeft de andere tijd om te herstellen, maar dat kan ook nadelig werken met oogpunt op het vermoeien van de spiergroep.

Ja die losse squat is echt gaaf, maar ik waggel nog steeds, vandaag wordt de derde keer en wik wil hem gewoon echt goed doorhebben en soepel kunnen uitvoeren. vooral mijn onderrug merk ik hem, of dat goed is weet ik niet, maar bij de smith had ik daar bijvoorbeeld nooit last van.

wat betreft die wisseling, je zegt het zelf al Loo, ik geef mijn spieren dan de rust. Wat betreft vermoeien, dat wil ik juist niet vanuit dat oogpunt. Ik train namelijk elke spier twee keer in de week en ze mogen dus niet te moe zijn. Tevens werkt het uitputten niet voor mij. Ik heb die vrijdag toen ik los deed squatten daarna direct extensions gedaan en daarna direct leg press. Maar ik had zondag echt het gevoel alsof mijn benen waren leeggelopen. Ik heb in het verleden ook split getraind waarbij ik wel elke spiergroep vermoeide, maar het werkte niet voor mij. Ik ging er juist zienderogen op achteruit. Wat voor de een werkt..............

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven