fftjes een week rust gehad en wil vandaag toch weer even de gym in, heb er gewoonweg behoefte aan mar deze keer doen we het wat anders
nieuw schema dus!!!
Dag 1 :
Borst: zwaar ( dus tussen de 5-8 reps 6 werksets verdeeld over druk en fly oefening)
Triceps: licht( tussen de 12-15 reps, gewoon voor de pomp en die andere motorneuronen en vezels aan te spreken en gezien ik met bankdrukken toch al behoorlijk leeg ben dan, ook hier 6 sets, verdeeld over 2 oefeningen)
Benen ( Licht, 12-15 reps, 9 sets, 3 oefeningen)
Kuiten ( Zwaar, 5-8 reps, 5 sets)
Buik (3 sets)
Dag 2:
Rug (Zwaar, 8 sets, 5-8 reps, 2 oefeningen bestaand uit 1 row en 1 voor de lats)
Biceps( licht, 6 sets, 2 oefeningen)
Ak schouder( 3 sets zwaar)
Zk Schouder( 3 sets zwaar)
Traps ( 4 sets, Licht)
Dag 3 en 4 zijn de quivalenten kwa spiergroepen van 1 en 2 maar dan wat licht was wordt zwaar en idem dito. probeer nu niet langer dan 1 uur en 15 minuten in de gm te zij en eens kijken wat dit voor me doet. kan zijn dat nog te zwaar is gezien ik nog al eens naar overtraining wil neigen, we zullen zien.
ga nu proberen vet% omlaag te krijgen en wat vvm te winnen als dat mogelijk is of een beetje te clean bulken want cutten hangt me nu alweer de nek uit. eens kijken of ik droger kan komen te staan door wat cleane vvm te winnen