hmm, dus toch maar 1 dag rust
doordat ik deze week anders maar 3 x kon trainen ben ik vandaag na het werk toch maar gegaan
eerst thuis warme maaltijd( echter ben niet gewend vet te eten voor het trainen dus stootte me toch aardig op)
had er niet echt goed gevoel over, niet veel geslapen, amper puf maar ik kwam in de zaal, was druk, vrienden van me, aardige meiden enz enz en ik begon de adrenaline door mijn lijf te voelen
Dumbbell BP
opwarmen met 20 en 26 kg
10x30 kg
6x34 kg(
PR; damn wat een gevecht weer, 7de keer wou jammer genoeg niet maar die gaat zkers komen)
9x30 kg
6x32 kg
daarna was ik vrijwel op, incline dumbbell press met 30 kg ging net 6x terwijl ik die wel eens lekker 10x heb gedaan en ook flyes gingen mooizaam. heb ze deze keer wel beter gepakt en niet zo ver doorgetrokken waardoor ik niet van de rug leen en voel het goed, ga zkers verder aan die techniek werken. verder nog wat machine presses en
front dumbbell raises 4x10x14 kg om vk schouder af te matten
mega pomp in borst toen ik klaar was
morgen rug maar door rechterpols blessure wil ik nu toch ECHT rustiger aan doen dus, lekker alles explosief morgen zoals 5 setjes van 10 herhalingen op front lat pulldown in <5 minuten zeg maar en toch goed gewicht. alles wat de pols niet aantast zeg maar, eens kijken wat dat doet